AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Vurderer teoritentamen.no sin app, eller «ta førerkort - klasse b», men vet ikke hvilken jeg bør velge? Førstenevnte er dyrere, men vet ikke om andrenevnte fungerer like bra? Anonymkode: 5b3a8...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar Jeg brukte kun teoritentamen.no, den var helt genial og vel verdt pengene! Hadde kjøpt boken men den gav jeg videre når jeg oppdaget appen. Anonymkode: 36e79...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte kun teoritentamen.no, den var helt genial og vel verdt pengene! Hadde kjøpt boken men den gav jeg videre når jeg oppdaget appen. Anonymkode: 36e79...f16 Takk for svar ☺️ mulig appen kom i nyere tid, og er det samme? Ts Anonymkode: 5b3a8...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar sønnen her brukte teoritentamen.no Virket fornøyd med denne. Anonymkode: 4345e...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå