Gå til innhold

Hvordan se eldre ut som kvinne 35?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har samme problem som deg, midt i 30årene, corporate-jobb og fjeset til en 22åring. Går enten med blyantskjørt til midt på eller under kneet eller dressbukse, tskjorte eller casual bluse, eller kjole, og ALLTID blazer. Eventuelt en enkel høyhalset genser til skjørt. Nøytrale farger; sort, hvitt, brunt, beige osv. Prøver å ha alle plaggene i samme farge. Hender jeg kliner til med en fresh kjole om sommeren da. Håret er enten strikk eller løst. Liker å bruke sminke på øynene da. Typ sotet i varme brunfarger, passer fjeset mitt best.

Anonymkode: 85446...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker corporate klær isj som blazer, bluser, boulce, dressbukser, men gjerne i spreke farger. Har vært min stil i mange mange år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått mange gode råd både når det gjelder bekledning, hår og sminke. 

Det viktigste er atferd, opptre alltid selvsikkert og skjul din usikkerhet dersom du er det. Vær oppmerksom på hender, kroppspråk og hvordan du prater. 

Vil også gjøre der oppmerksom på at flere kan bruke dette med alder som en slags dårlig hersketeknikk. De forsøker å umydiggjøre deg ved at lav alder = uerfaren og ukompetent. Jeg har opplevd det såpass mange ganger at jeg parkerer folk relativt kjapt nå (jeg startet som leder i bransjen tidlig i 20 årene, så nå har jeg 15 års ledererfaring). En kollega av meg opplevd dette faktisk forrige uke, hun er 41 år og ble omtalt som frøken av en mann som var fersk i bransjen og yngre enn henne. 

Anonymkode: 42a46...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har en usikker væremåte? 
Bli obs på kroppsspråk og hvordan du kommuniserer. En strengere look kan hjelpe deg, briller, sett opp håret. Noen ser eldre ut med mye sminke. 
Jeg er 47 nå og ser vel ca 40 år ut. Når jeg var 40 trodde de fleste jeg var 30. aldri brukt Botox osv. 
Jobbmessig kan det ligge en del i hodet ditt. Jeg fikk stor respekt på jobb når jeg var 30.

Anonymkode: dee1d...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke komme inn på en film på kino med 18 årsgrense, er selv 37😂 Han som tok i mot biletten min trodde jeg hadde falsk legitimasjon 😆

Anonymkode: 8ea5d...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...