Gå til innhold

Dusjer du hver dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster

Dusjer etter trening Allså 3 ganger i uka, vasker hender alltid etter do besøk samt før mat, har på mye digg parfyme og deo, får skryt av at jeg lukter godt, føler jeg har en kurant tilnæring til hygiene.  Kroppen fikser mye selv.

mann 33

Endret av Blåmonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer raskt hver morgen for å våkne. Hårvask annenhver dag. Og alltid bodylotion etter dusj.

Anonymkode: 0ffc0...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjing er noe av det kjedeligste jeg vet, men jeg dusjer de dagene jeg skal ut døra og/eller treffe folk. Skal jeg for eksempel bare være på hjemmekontor eller ha en alene-søndag gidder jeg ikke dusje. Vasker håret hver fjerde eller femte dag, på råd fra frisøren min. 

Anonymkode: ef51f...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Varierer. Dusjer selvsagt dager jeg trener, ellers er det vel ca annenhver dag. 

Anonymkode: deda9...f0e

Samme her, men vasker meg hver dag. 

Anonymkode: ea282...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og hvis du gjør: er det for å våkne om morgenen eller må du pga lukt? 
Føler jeg er den eneste som stinker etter et døgn uten dusj. Både fra armhuler og underliv.

Samboer (mann) trenger ikke bruke deo en gang og heller ikke dusje daglig men han lukter ingenting (helt sant og jeg er skikkelig var på kroppslukt 😅). Mens jeg? Spyr av meg selv om jeg går to dager uten å vaske meg 🫠

Anonymkode: 54ce3...23a

Det er veldig individuellt. Kroppslukt. Har møtt noen få som har så sterk kroppslukt at de lukter litt selv om de har dusjet samme da,mens slike som meg kan gå dagevis uten å lukte noe. Jeg svetter ikke om jeg trener heller,med mindre jeg hadde løpt 60meteren i en time😅

Dusjer 3 ganger per uke. Har en veldig ærlig kjæreste,og jeg har spurt om han noen gang har luktet noe av meg. Nei sier han. 

Noen lukter fortere enn andre. Alt er normalt. 

Anonymkode: e0b98...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dusjing er noe av det kjedeligste jeg vet, men jeg dusjer de dagene jeg skal ut døra og/eller treffe folk. Skal jeg for eksempel bare være på hjemmekontor eller ha en alene-søndag gidder jeg ikke dusje. Vasker håret hver fjerde eller femte dag, på råd fra frisøren min. 

Anonymkode: ef51f...3da

Enig med deg i at dusjing er kjedelig. Jeg også dusjer når jeg skal ut av huset, ellers gidder jeg ikke. Er bare meg som går i min egen lukt uansett. 

Jeg dusjer ca. 1 gang i uken. 

Anonymkode: e5b42...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er veldig individuellt. Kroppslukt. Har møtt noen få som har så sterk kroppslukt at de lukter litt selv om de har dusjet samme da,mens slike som meg kan gå dagevis uten å lukte noe. Jeg svetter ikke om jeg trener heller,med mindre jeg hadde løpt 60meteren i en time😅

Dusjer 3 ganger per uke. Har en veldig ærlig kjæreste,og jeg har spurt om han noen gang har luktet noe av meg. Nei sier han. 

Noen lukter fortere enn andre. Alt er normalt. 

Anonymkode: e0b98...d26

Jeg føler jeg kan svette lett, i alle fall under armene,  men jeg lukter ikke.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig med deg i at dusjing er kjedelig. Jeg også dusjer når jeg skal ut av huset, ellers gidder jeg ikke. Er bare meg som går i min egen lukt uansett. 

Jeg dusjer ca. 1 gang i uken. 

Jeg synes det er digg å dusje, for meg er det velvære og egentid. :) 

Anonymkode: a81cf...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

De som ikke dusjer hver dag har dårlig luktesans.

Anonymkode: d0ac7...4a3

Neida, jeg kan ikke svare for alle, men min luktesans er veldig god. Jeg kjenner lukta, men bryr meg ikke når jeg sitter her i mitt eget selskap. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg føler jeg kan svette lett, i alle fall under armene,  men jeg lukter ikke.

Jeg synes det er digg å dusje, for meg er det velvære og egentid. :) 

Anonymkode: a81cf...6d7

Jeg lukter ikke svette under armene jeg heller. Lukter nok litt etter noen dager sånn ellers, men ikke under armene - det hjelper med en god deodorant. 

Jeg gleder meg til jeg kommer tilbake til at det er deilig å dusje. Nå for tiden er det bare ork og dritkjedelig. Blir varm og svett av å dusje og må tørke håret etterpå osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

De som ikke dusjer hver dag har dårlig luktesans.

Anonymkode: d0ac7...4a3

Du er dum du. 

Anonymkode: f289f...7a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker håret ca. hver 5. dag, eller oftere ved behov. Dusjer helst ikke hver dag, for huden har det best når den får klare seg selv, men etter fysisk aktivitet, så ca. 3-4 ganger i uka. Hvis jeg har vært redd eller stresset merker jeg at jeg stinker, så da må jeg også dusje.

Anonymkode: d714d...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle voksne mennesker svetter rundt en halvliter hver natt, så jeg tenker det er normal høflighet å i hvert fall skylle seg i fem minutter før man går ut blant folk. Så kan man heller ta en lengre kveldsdusj hvis man liker det. Og jo, du lukter. 100% sikkert. Kanskje ikke svette nødvendigvis, men har du ikke dusjet så lukter du.

Anonymkode: 24c30...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer hver morgen før jobb. Er sykepleier og tett på folk så føler for å være ren og lukte godt . Tar også en rask dusj på kvelden før jeg legger meg. 

Anonymkode: 96cf2...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer en gang i måneden. Har hjemmekontor og er ikke ofte ute så det er unødvendig å dusje oftere.

Anonymkode: 75275...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Dusjer hver morgen, om mulig. På hyttetur, for eksempel,  går det greit å droppe, men bare vaske meg når jeg har stått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...