AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Kan man bruke både Philips hue app og annen app til å kontrollere Philips hue samtidig? Anonymkode: 2024c...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newgirll Skrevet 20. februar 2024 #2 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg bruker både Philips hue app og Google home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Del Skrevet 20. februar 2024 Newgirll skrev (1 minutt siden): Jeg bruker både Philips hue app og Google home Bruker du wifi- panelovn med Google home også? Vet du om det er mulig å legge til annen temperaturinnstilling i Google home som ikke er synlig på panelovn eller i appen som hører til panelovnen? Anonymkode: 2024c...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newgirll Skrevet 20. februar 2024 #4 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Bruker du wifi- panelovn med Google home også? Vet du om det er mulig å legge til annen temperaturinnstilling i Google home som ikke er synlig på panelovn eller i appen som hører til panelovnen? Anonymkode: 2024c...094 Har ikke panelovn, så det vet jeg ikke dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Del Skrevet 21. februar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Kan man bruke både Philips hue app og annen app til å kontrollere Philips hue samtidig? Anonymkode: 2024c...094 Ja, google home eller amazon alexa Anonymkode: 503b0...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Del Skrevet 21. februar 2024 Jeg har hue-produktene både i philips sin app og tibber sin. Anonymkode: 741ba...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå