AnonymBruker Skrevet 20. februar #1 Del Skrevet 20. februar Lurer på hva det kan være? Kan et egg fra andre eggstokk vandre? Jeg har ikke hatt mensen på endel måneder nå, så det kjennes rart ut🙈 Det er vel umulig at jeg er gravid? Anonymkode: a1cde...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #2 Del Skrevet 20. februar Ja egg kan vandre, men ikke slippes der det ikke er eggstokk.. EL smerte trenger ikke komme fra siden EL skjer. Om det er umulig at du er gravid er det kun du som vet.. Har du hatt sex kan alt være mulig.. Anonymkode: 47bf3...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Hvordan vet du at du har kommet i tidlig overgangsalder? ...og om du er gravid er vanskelig for oss å svare på! At man ikke har hatt mensen er jo tegn nr 1 da. 😝 Anonymkode: a5a32...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja egg kan vandre, men ikke slippes der det ikke er eggstokk.. EL smerte trenger ikke komme fra siden EL skjer. Om det er umulig at du er gravid er det kun du som vet.. Har du hatt sex kan alt være mulig.. Anonymkode: 47bf3...e7e Jeg har fremdeles egglederen der.. Jeg har hatt to exu, altså graviditeter utenfor livmoren. Første gangen fant de aldri embryoet, til tross for alle slags undersøkelser, til og med operasjon. Andre gangen fant de det i eggstokken og måtte fjerne hele. At det vandrer til eggstokk skjer sjelden, men skal ikke se bort fra at det var slik første gangen også. De sa den gangen at jeg fremdeles hadde ca 70% sjanse til å bli gravid siden jeg fremdeles hadde en eggstokk igjen. Når jeg traff mannen min, prøvde vi etterhvert å bli gravid, men jeg følte på meg at det ikke kom til å bli lett, samt at jeg var preget og redd for at det skulle bli flere exu, så vi dro og skulle ta ivf privat. Men jeg hadde så lite egg igjen i eggstokken jeg hadde, at forsøket ble avbrutt😓 Via blodprøver ble det konstatert at jeg var i overgangsalderen, da var jeg akkurat fyllt 40 år.. Jeg har sex med mannen, men alt som har med graviditet er lagt langt bort mentalt, jeg *vet* at jeg ikke kan bli gravid. Så jeg stusser veldig på disse murringene, jeg vet hva/hvor jeg kjenner det, men jeg skjønner allikevel ikke hva det er. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan vet du at du har kommet i tidlig overgangsalder? ...og om du er gravid er vanskelig for oss å svare på! At man ikke har hatt mensen er jo tegn nr 1 da. 😝 Anonymkode: a5a32...c80 Jeg har fått det bekreftet via blodprøver, samt at eggreservene mine var dårlig for noen år siden, og de blir jo ikke bedre med årene. Mensen har vært borte i flere mnd, lenge, jeg vet at det ikke er pga graviditet. Anonymkode: a1cde...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fremdeles egglederen der.. Jeg har hatt to exu, altså graviditeter utenfor livmoren. Første gangen fant de aldri embryoet, til tross for alle slags undersøkelser, til og med operasjon. Andre gangen fant de det i eggstokken og måtte fjerne hele. At det vandrer til eggstokk skjer sjelden, men skal ikke se bort fra at det var slik første gangen også. De sa den gangen at jeg fremdeles hadde ca 70% sjanse til å bli gravid siden jeg fremdeles hadde en eggstokk igjen. Når jeg traff mannen min, prøvde vi etterhvert å bli gravid, men jeg følte på meg at det ikke kom til å bli lett, samt at jeg var preget og redd for at det skulle bli flere exu, så vi dro og skulle ta ivf privat. Men jeg hadde så lite egg igjen i eggstokken jeg hadde, at forsøket ble avbrutt😓 Via blodprøver ble det konstatert at jeg var i overgangsalderen, da var jeg akkurat fyllt 40 år.. Jeg har sex med mannen, men alt som har med graviditet er lagt langt bort mentalt, jeg *vet* at jeg ikke kan bli gravid. Så jeg stusser veldig på disse murringene, jeg vet hva/hvor jeg kjenner det, men jeg skjønner allikevel ikke hva det er. Jeg har fått det bekreftet via blodprøver, samt at eggreservene mine var dårlig for noen år siden, og de blir jo ikke bedre med årene. Mensen har vært borte i flere mnd, lenge, jeg vet at det ikke er pga graviditet. Anonymkode: a1cde...e89 Men hvis du vet med sikkerhet at det ikke er pga graviditet så ville du kansje fått mer konkrete svar i en annen gruppe enn for prøvere og ufrivilligbarnløse. Anonymkode: 47bf3...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvis du vet med sikkerhet at det ikke er pga graviditet så ville du kansje fått mer konkrete svar i en annen gruppe enn for prøvere og ufrivilligbarnløse. Anonymkode: 47bf3...e7e Jeg tenkte at her inne kunne det være noen som hadde erfaring, kunne ting om dette osv, derfor valgte jeg å skrive her. Hvilken annen gruppe kan mer om dette, enn dem som står i slike ting? Beklager om jeg støtet deg eller noe. Anonymkode: a1cde...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte at her inne kunne det være noen som hadde erfaring, kunne ting om dette osv, derfor valgte jeg å skrive her. Hvilken annen gruppe kan mer om dette, enn dem som står i slike ting? Beklager om jeg støtet deg eller noe. Anonymkode: a1cde...e89 Ikke støtt eller noe av det tenkte helt oppriktig for din del for å få svar på det du lurte på. Kropp og helse muligens. Ikke så mange i tidlig overgangsalder her inne tror jeg Anonymkode: 47bf3...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke støtt eller noe av det tenkte helt oppriktig for din del for å få svar på det du lurte på. Kropp og helse muligens. Ikke så mange i tidlig overgangsalder her inne tror jeg Anonymkode: 47bf3...e7e Det er sant, men tenkte mer på el, alt som kan skje i livmoren, egg som vandrer, plutselig kjenne ting som hører med til alt dette - når jeg trodde jeg var ferdig med sånt osv😊 Anonymkode: a1cde...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå