Gå til innhold

Din første mobil og hvilken

jegerrinne

Anbefalte innlegg

Cid skrev (17 minutter siden):

Hvem stjal den?:p

Vet ikke. Han var dum og ikke låste bilen da han skulle inn på bensinstasjonen for å betale da han hadde fylt bensin. Overvåkningskameraet viste at noen satt seg inn i bilen og gikk ut igjen mens han var inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mobil da jeg dro hjemmefra for å gå på folkehøyskole. Det var i 2004. En søt gullfarget Alcatel. 

Anonymkode: f35b3...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tlf min tidlig 2000 tallet. Den døde desverre under en runde i vaskemaskinen 😂

224529.jpeg

Anonymkode: 3b4ac...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Vet ikke. Han var dum og ikke låste bilen da han skulle inn på bensinstasjonen for å betale da han hadde fylt bensin. Overvåkningskameraet viste at noen satt seg inn i bilen og gikk ut igjen mens han var inne. 

Så da oppsøkte faren din gjerningsmannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (17 minutter siden):

Så da oppsøkte faren din gjerningsmannen?

Nei. Tyveriet ble anmeldt, og de fant igjen telefonen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en i familien som gikk litt på rundgang, typisk om jeg var på ungdomsfest. ligner på ericsson med antenne, som vist tidligere i tråden.

I 1996 fikk jeg en Nokia, husker ikke modellen, men fikk 3210 i 1999. Husker det var stort. Dette var tenårene. 

Mener det var rett etter 2001 jeg kjøpte min første fargeskjerm. Rett etter det fikk jeg med kamera. Og så kom touchskjerm. Fra 2008 har jeg hatt iPhone. 

Anonymkode: dd659...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Panasonic etellerannet i 1997, telenor abb. hvor det var gratis å ringe i helgene. 
Mange som lånte tlf i helgene og selv med det så holdt batteriet i flere dager. 

Anonymkode: 6fb6d...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...