Gå til innhold

Festesmerter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om det var det det var, men i begge mine svangerskap hadde jeg en mensmurring fra eggløsning startet og frem til uke 4-5 ca.

Jeg har kun én eggleder, og murringene var mot den siden jeg har eggleder.

Anonymkode: a00d2...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det to ganger som jeg vet om. Begge ganger var det sterke stikk som varte et par minutter til og fra. Var 8 eller 9dpo. Testet positivt noen dager senere.

Anonymkode: 4909a...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med første barnet merket jeg det. Rundt 7dpo stakk det godt i 1 min ca. Måtte stoppe opp å ta en pause. Dagen etter fikk jeg svak positiv test. 

Anonymkode: 01e76...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Er 4-5 dpo idag og det stakk godt fire-fem ganger etterfulgt av murringer som varte i en times tid.. men skal prøve å ikke overtenke, bare aldri opplevd det

Anonymkode: 0e166...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke smerter men fikk bittelitt brunt blod blandet med utflod 8 dpo. Var bare på ett tørk også var det ikke noe mer. Ekstremt lite altså men nok til at jeg begynte å lure. To dager senere testet jeg svakt positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært gravid seks ganger, og for hver gang har jeg merket det 6 dpo. Da får jeg akutt vondt i magen og blir oppblåst. Føles som luftsmerter. Skjedd hver eneste gang jeg har blitt gravid. 

Anonymkode: c9676...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var det men ca 4dpo bråvåknet eg midt på natten av skikkelig vondt i eggstokk området, satt rett opp i senga. Ga seg etter ca 30 sek og sovna igjen. 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 45a59...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...