AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #1 Del Skrevet 20. februar 2024 Opplevde du det? Evt når og hvordan? Anonymkode: 0e166...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #2 Del Skrevet 20. februar 2024 Vet ikke om det var det det var, men i begge mine svangerskap hadde jeg en mensmurring fra eggløsning startet og frem til uke 4-5 ca. Jeg har kun én eggleder, og murringene var mot den siden jeg har eggleder. Anonymkode: a00d2...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Del Skrevet 20. februar 2024 Har opplevd det to ganger som jeg vet om. Begge ganger var det sterke stikk som varte et par minutter til og fra. Var 8 eller 9dpo. Testet positivt noen dager senere. Anonymkode: 4909a...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #4 Del Skrevet 20. februar 2024 Ja med første barnet merket jeg det. Rundt 7dpo stakk det godt i 1 min ca. Måtte stoppe opp å ta en pause. Dagen etter fikk jeg svak positiv test. Anonymkode: 01e76...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #5 Del Skrevet 20. februar 2024 Takk for svar! Er 4-5 dpo idag og det stakk godt fire-fem ganger etterfulgt av murringer som varte i en times tid.. men skal prøve å ikke overtenke, bare aldri opplevd det Anonymkode: 0e166...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kll Skrevet 26. februar 2024 #6 Del Skrevet 26. februar 2024 Ikke smerter men fikk bittelitt brunt blod blandet med utflod 8 dpo. Var bare på ett tørk også var det ikke noe mer. Ekstremt lite altså men nok til at jeg begynte å lure. To dager senere testet jeg svakt positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #7 Del Skrevet 26. februar 2024 Vært gravid seks ganger, og for hver gang har jeg merket det 6 dpo. Da får jeg akutt vondt i magen og blir oppblåst. Føles som luftsmerter. Skjedd hver eneste gang jeg har blitt gravid. Anonymkode: c9676...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Del Skrevet 27. februar 2024 Vet ikke om det var det men ca 4dpo bråvåknet eg midt på natten av skikkelig vondt i eggstokk området, satt rett opp i senga. Ga seg etter ca 30 sek og sovna igjen. 🤷♀️ Anonymkode: 45a59...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå