Gå til innhold

Mister puppene mine når jeg trener!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en relativ lav fettprosent (mellom 18 og 19). Og nå når jeg trener, så bli puppene bare mindre og mindre. Og da blir de også slakke og hengete, mens brystkassen blir mer og mer muskuløs. Og siden jeg har gabske breie ribben, så ser jeg ut som en mann. Er det noen måte å unngå å miste mer fett i puppene når man trener? Silikon er ikke et alternativ.. 

Anonymkode: a0593...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har en relativ lav fettprosent (mellom 18 og 19). Og nå når jeg trener, så bli puppene bare mindre og mindre. Og da blir de også slakke og hengete, mens brystkassen blir mer og mer muskuløs. Og siden jeg har gabske breie ribben, så ser jeg ut som en mann. Er det noen måte å unngå å miste mer fett i puppene når man trener? Silikon er ikke et alternativ.. 

Nei. 

Anonymkode: 17556...a24

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg også opplevde dette, var på samme fettprosent, har i tillegg brede skuldre og overkroppen min ble rimelig muskuløs. Puppene ble tomme og bare hang og slang da jeg var naken. Å bøye seg framover feks, grusomt å se hvordan puppene var da.  

Men jeg tok silikon og ble så fornøyd! Bare fylte opp, ikke noe overdrevent eller voldsomt, men du verden, for meg var det verdt det! 

Anonymkode: 17556...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pupper er fett og forsvinner naturlig nok når man går ned i fettprosent. Evt blir de store når man får melkeproduksjon når man får barn 🤣

Anonymkode: f4325...0b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da hadde jeg heller vært større!

Å miste pupper slik å bli flat som en mann hadde jeg ikke kunnet leve med. Jeg har bare en håndfull selv da,men flat nei. Ta silikon?

Anonymkode: 9fd84...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke tren bryst. 

Anonymkode: 268ff...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 9.12):

Som push øvelser kan du vel heller fokusere på militærpress og kjøre bryst med lavere frekvens for å holde tilbake utviklingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Evntuellt forsett bodybulding men på en høyere fett %

Anonymkode: 65778...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Blåmonster said:

Som push øvelser kan du vel heller fokusere på militærpress og kjøre bryst med lavere frekvens for å holde tilbake utviklingen. 

Det er ikke brystøvelsene som gjør at hun mister fett der. Det er genetisk hvor man mister fett. Hun trener --> kroppen forbrenner fett, og dessere for TS, så skjer dette i stor grad i fettvevet i puppene. Jeg har samme problemet, og det har ingenting med trening av bryst å gjøre. Det blir det samme motsatt vei - legger jeg på meg, får jeg større pupper. 

Man kan ikke punktslanke fett. 

Anonymkode: c97f2...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv å spise mer, så holder du på fettet :)

Anonymkode: 83738...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke brystøvelsene som gjør at hun mister fett der. Det er genetisk hvor man mister fett. Hun trener --> kroppen forbrenner fett, og dessere for TS, så skjer dette i stor grad i fettvevet i puppene. Jeg har samme problemet, og det har ingenting med trening av bryst å gjøre. Det blir det samme motsatt vei - legger jeg på meg, får jeg større pupper. 

Man kan ikke punktslanke fett. 

Anonymkode: c97f2...a88

True true, hun kan jo forsette å bygge da men på høyere kroppsvekt , høyere fett prosent. Mange fine kvinner med muskler samt litt fett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme problemet her. Tar jeg av meg pga stress, sorg eller mye trening forsvinner fettet på overkroppen, og det er helt jævlig for jeg hadde naturlige struttepupper og har fått spørsmål om jeg har hatt silikon hele livet.

Nå er det blitt to vaffelpupper.

Ribbein og kragebein stikker ut og null fett på brystkassen.

Prøver å legge på meg men da legger det seg rundt midjen og det er nok pga alderen.

K55

Anonymkode: b9f92...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.2.2024 den 9.12):

Brystene består av mye fettvev, så da må du legge på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...