AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Jeg har en katt som jeg trenger pass til innimellom når jeg er borte. Pleier å få en nabo eller en kompis til å passe katten, og gir de beskjed hva katten skal spise og sender med mat, men får alltid melding om at katten har så lyst på Shiba. Jeg sier at Shiba er junkfood for katter og at det ikke gir noe metthetsfølelse eller næring, men verken min nabo eller venn er enig. Jeg forer katten min med kornfritt tørrfor og gir han kokt sei /torsk et par ganger i uken. Han er ikke så veldig glad i hermetisk våtfor og liker best ren fisk. Hva er deres erfaringer med Shiba pakker? Anonymkode: 6c522...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar Hvordan vet de at han har lyst på akkurat Shiba? Kan han snakke? Anonymkode: cd9eb...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan vet de at han har lyst på akkurat Shiba? Kan han snakke? Anonymkode: cd9eb...5d0 Shiba eller First Price som produserer disse småpakkene med våtfor. Det er vel fordi at de selv har gitt det til sine katter og opplevd at kattene liker de. Ts Anonymkode: 6c522...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #4 Del Skrevet 19. februar Lite næring Her er Shiba sitt: Ingredienser: Sauce Lover: Kjøtt og animalske biprodukter (43%, bl.a. 4% kylling), korn, mineraler, sukker. Selection i saus: Kjøtt og animalske biprodukter (45%, u.a. 4% fjærkre), korn, mineraler, sukker. Classics i postei: Kjøtt og animalske biprodukter (60%), Fisk og biprodukter av fisk (bl.a. 4% laks), mineraler, sukker. Sauce Spéciale: Kjøtt og animalske biprodukter (43%, bl.a. 4% kanin), grønnsaker (4%), korn, mineraler, sukker. Ingredienser: Ernæringsmessige tilsetningsstoffer: Sauce Lover: Vitamin D3 (200 IE/kg), Kalsiumjodat vannfri (0,36 mg/kg), kobbersulfat pentahydrat (4,9 mg/kg), jernsulfat monohydrat (37,3 mg/kg), mangan-(II)-sulfat-monohydrat (7 mg/kg), sinksulfat monohydrat (49,2 mg/kg). Selection i saus: Kalsiumjodat vannfri (0,32 mg/kg), kobbersulfat pentahydrat (4,9 mg/kg), jernsulfat monohydrat (33,4 mg/kg), mangan-(II)-sulfat-monohydrat (6,3 mg/kg), sinksulfat monohydrat (44 mg/kg). Classics i postei: Kalsiumjodat vannfri (0,32 mg/kg), kobbersulfat pentahydrat (4,9 mg/kg), jernsulfat monohydrat (33,4 mg/kg), mangan-(II)-sulfat-monohydrat (6,3 mg/kg), sinksulfat monohydrat (44 mg/kg). Tilsetningsstoffer: Senna (Cassia) (990 mg/kg). Sauce Spéciale: Kalsiumjodat vannfri (0,32 mg/kg), kobbersulfat pentahydrat (4,9 mg/kg), jernsulfat monohydrat (33,4 mg/kg), mangan-(II)-sulfat-monohydrat (6,3 mg/kg), sinksulfat monohydrat (44 mg/kg). Analyse råprotein 11.0 % råfett 5.5 % råfiber 0.3 % råaske 2.0 % kalsium 0.27 % fosfor 0.2 % væske 81.0 % kalorier som kan forbrennes 78.0 kcal Anonymkode: 28f92...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5 Del Skrevet 19. februar First price ikke noe bedre Leverandør: Unil Merke: First Price Ingredienser: Kjøtt og animalske biprodukter (4 % storfe), korn, fisk og fiskeprodukter, mineraler, sukker. Analytiske bestanddeler: Råprotein 7,0%, Råfett 4,0%, Råtrevler 0,5%, Råaske 2,5 %, Vann 82%, Taurin 0,52%. Tilsetningsstoffer per kg: Vitaminer: Vitamin A 1100 IU. Vitamin D3 100 IU. Vitamin E 15 mg. Sporstoffer: Sinksulfat monohydrat 28 mg (sink 10 mg) Mangan(II)oksid 3,2 mg (mangan 2,5 mg) Kobber(II)sulfat pentahydrat 4,7 mg (kobber 1,2 mg) Kalsiumjodat anhydrat 0,31 mg (jod 0,2 mg) Anonymkode: 28f92...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #6 Del Skrevet 19. februar Er Vitakraft sine våtfor produkter bedre enn Shiba o.l? Ts Anonymkode: 6c522...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. februar #7 Del Skrevet 20. februar Det meste av våtfor du finner i dagligvarebutikker er som fast food å regne. Skal du ha kvalitetsvåtfor så må du til dyrebutikk eller veterinær. Når det er sagt så er det jo helt greit å gi katter fast food noen ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå