Gå til innhold

Oppkalling..

Fremhevede innlegg

Gjest Sukkerert
Skrevet
Hadde jeg vært henne hadde jeg blitt helt på gråten av stolthet.

Om du i tillegg gjør henne til gudmor/fadder til barnet så synes jeg det er en vakker ting å gjøre.

veldig enig.

Minner meg litt om "Anne fra Bjørkely". Bestevenninnen til Anne (with an E) kaller opp datteren sin etter det vakreste navnet Anne visste av da hun var liten og alltid ville hete. -Cornelia.

Noen som husker? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*husker*

Thomasine, det er ikkeno på gang, nei ;)

Skrevet

hva synes dere om navnet Meibel? min bestemor heter det, og jeg kan godt tenke meg å gi en framtidlig datter dette navnet... Det er jo litt uvanlig, ikke så mange som heter det, i alle fall ikke stavet med ei i stedet for a (som på engelsk).

Skrevet
:) Min sønn fikk et gammelt familienavn. Det synes han er veldig stas i dag.
Skrevet
hva synes dere om navnet Meibel? min bestemor heter det, og jeg kan godt tenke meg å gi en framtidlig datter dette navnet... Det er jo litt uvanlig, ikke så mange som heter det, i alle fall ikke stavet med ei i stedet for a (som på engelsk).

Jeg synes det er et veldig pent navn, men jeg ville nok stavet det Mabel, men det er av gammel vane ;)

Skrevet

Hihihi...mormoren min heter Oline....men mitt barn skal ikke oppkalles etter henne. Uvanlig navn som blir finere og finere for meg (men jeg er ikke helt for dette oppkallings-greiene...)

Skrevet
Minner meg litt om "Anne fra Bjørkely". Bestevenninnen til Anne (with an E) kaller opp datteren sin etter det vakreste navnet Anne visste av da hun var liten og alltid ville hete. -Cornelia.

Noen som husker? :)

Hun kalte henne Anne Cordelia.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...