Gjest Sukkerert Skrevet 6. februar 2006 #41 Skrevet 6. februar 2006 Hadde jeg vært henne hadde jeg blitt helt på gråten av stolthet. Om du i tillegg gjør henne til gudmor/fadder til barnet så synes jeg det er en vakker ting å gjøre. ← veldig enig. Minner meg litt om "Anne fra Bjørkely". Bestevenninnen til Anne (with an E) kaller opp datteren sin etter det vakreste navnet Anne visste av da hun var liten og alltid ville hete. -Cornelia. Noen som husker?
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #42 Skrevet 6. februar 2006 *husker* Thomasine, det er ikkeno på gang, nei
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #43 Skrevet 6. februar 2006 hva synes dere om navnet Meibel? min bestemor heter det, og jeg kan godt tenke meg å gi en framtidlig datter dette navnet... Det er jo litt uvanlig, ikke så mange som heter det, i alle fall ikke stavet med ei i stedet for a (som på engelsk).
Emblasol Skrevet 6. februar 2006 #44 Skrevet 6. februar 2006 Min sønn fikk et gammelt familienavn. Det synes han er veldig stas i dag.
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #45 Skrevet 6. februar 2006 hva synes dere om navnet Meibel? min bestemor heter det, og jeg kan godt tenke meg å gi en framtidlig datter dette navnet... Det er jo litt uvanlig, ikke så mange som heter det, i alle fall ikke stavet med ei i stedet for a (som på engelsk). ← Jeg synes det er et veldig pent navn, men jeg ville nok stavet det Mabel, men det er av gammel vane
Murmelmy Skrevet 7. februar 2006 #46 Skrevet 7. februar 2006 Hihihi...mormoren min heter Oline....men mitt barn skal ikke oppkalles etter henne. Uvanlig navn som blir finere og finere for meg (men jeg er ikke helt for dette oppkallings-greiene...)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #47 Skrevet 8. februar 2006 Minner meg litt om "Anne fra Bjørkely". Bestevenninnen til Anne (with an E) kaller opp datteren sin etter det vakreste navnet Anne visste av da hun var liten og alltid ville hete. -Cornelia. Noen som husker? ← Hun kalte henne Anne Cordelia..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå