Gå til innhold

Har du slengt deg på hiphop-bølgen?

Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri likt hip-hop, og har konsekvent aldri vært en del av denne ”bølgen”. Det skal dog sies at jeg ser dem når jeg ferdes i sentrum. Det er ikke særlig pent, eller stilfullt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalileh
jo, men seriøst, de første dagene på festivalen trodde jeg helt ærlig det var noe alvorlig galt med han ene. Han var så sløv og rar at jeg trodde han var tilbakestående :ler:

Men har jo blitt mer kjent med han etterhvert, og vet at han ikke er det nå, det bare kommer an på hvor mye han har røyket ;)

jepp jepp. hehe... må le.

Kjenner til dette selv. Jeg har også lagt merke til at de som røyker hasj har en litt rar gange... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jepp. hehe... må le.

Kjenner til dette selv. Jeg har også lagt merke til at de som røyker hasj har en litt rar gange...  :forvirret:

Også sitter de og nikker til musikken hele tiden!!! :overrasket: Jeg har vært på GUDSTJENESTE med en som satt sånn, jeg følte mest for å holde hodet hans i ro...

Husker på bilturen til festivalen, kusinen min visste ikke hvor hun skulle gjøre av seg, hun følte hun var med i en neger-parodi-film, alle guttene satt og nikket i takt med musikken mens de mekka jointer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Det er faktisk mulig å høre på hiphop, og være i stand til å nyte andre genrer, samt ikke kle seg som om man skulle være en overvektig Amerikaner.

Synes det fort ser en anelse teit ut når man er en hvit gutt fra mellomklasse Norge, og kler og oppfører seg som om man skulle være født, oppvokst og skutt gjentatte ganger i Bronx.

Word! :P

Hvordan skal man egentlig kle seg da? Hvis man på død og liv må se ut som om man er født og oppvokst i Groruddalen eller på Frogner feks? Olabukse og t-skjorte? Hvis ikke det er amerikansk så vet ikke jeg. Eller dress og slips - det er vel heller ikke særlig norsk.

Jeg syns folk får kle seg som de vil - tradisjonelt kledd er det få som er uansett. Dessuten er det gøy at folk ikke er like alle sammen. Og veldig gøy å se hvor rare underbukser fjortisgutta går med. Og lure på hvorfor buksa ikke ramler av. :ler:

I dag har jeg sort nålestripet skjorte, et smalt sort skjørt og sorte støvletter. Er det feil - ser jeg ut som om jeg later som om jeg er født og oppvokst et helt annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Også sitter de og nikker til musikken hele tiden!!!  :overrasket:  Jeg har vært på GUDSTJENESTE med en som satt sånn, jeg følte mest for å holde hodet hans i ro...

Husker på bilturen til festivalen, kusinen min visste ikke hvor hun skulle gjøre av seg, hun følte hun var med i en neger-parodi-film, alle guttene satt og nikket i takt med musikken mens de mekka jointer :ler:

:hoho:

Høres kjent ut...ikke for meg, men for noen venner av meg. :ler:

Go Skjæggeværa!! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...