Gå til innhold

Engelsk Lydbeskrivelse på Hbo, noen som vet hvordan man fjerner det?

Elsker sjokolade

Anbefalte innlegg

Satt meg ned for å se siste episode av True Detective og plutselig så er det en engelsk stemme som forteller alt de gjør.

Skjønner det er for synshemmede, men jeg ser bra. 

Når jeg går inn på tekst eller innstillinger så finner jeg ingenting jeg kan trykke på for å få det bort.

Slik ser det ut. 

☑️ Engelsk - Lydbeskrivelse.

Og jeg kan ikke fjerne det. 

HJELP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke fjernet det mindre du skrur av engelsk undertekst eller bytter til norsk tekst.

Anonymkode: 99817...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (54 minutter siden):

Satt meg ned for å se siste episode av True Detective og plutselig så er det en engelsk stemme som forteller alt de gjør.

Skjønner det er for synshemmede, men jeg ser bra. 

Når jeg går inn på tekst eller innstillinger så finner jeg ingenting jeg kan trykke på for å få det bort.

Slik ser det ut. 

☑️ Engelsk - Lydbeskrivelse.

Og jeg kan ikke fjerne det. 

HJELP. 

Du har havnet i en kategori med lydbeskrivelse. Gå inn på forsiden av hbo, og start serien derfra. Hvis du ser nederst der, så står det lydbeskrivelse. Det skal ikke være sånn i de andre kategoriene, der er det vanlig lydspor. 

Skjermbilde 2024-02-19 kl. 17.35.56.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gogglebox skrev (19 minutter siden):

Du har havnet i en kategori med lydbeskrivelse. Gå inn på forsiden av hbo, og start serien derfra. Hvis du ser nederst der, så står det lydbeskrivelse. Det skal ikke være sånn i de andre kategoriene, der er det vanlig lydspor. 

Skjermbilde 2024-02-19 kl. 17.35.56.png

Har gått inn på Hbo og så serier på forsiden.

Er det det du mener?

Det hjalp ikke.

Prøvde du andre episodene og de var som vanlig, uten fortellerstemmen. Og jeg hadde to valg. Men har ikke det på episode 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått inn på både Serier og Hbo på forsiden.

På episode 1-5 kommer det opp to valg når jeg går inn på Lyd:

Engelsk - Orginal og

Engelsk - Lydbeskrivelse. 

Og den er automatisk på Engelsk - Orginal.

Når episode 6 begynner står den på

Engelsk - Lydbeskrivelse og det er også eneste valget. 

Skjønner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO har en bug som gjør at det ikke går an å slå av lydbeskrivelse på en del episoder når man caster. Forferdelig irriterende! De gidder ikke fikse det heller. Det har vært et problem i mange år. Men det er på merkelig vis bare på bestemte episoder. 

Anonymkode: 5c413...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

HBO har en bug som gjør at det ikke går an å slå av lydbeskrivelse på en del episoder når man caster. Forferdelig irriterende! De gidder ikke fikse det heller. Det har vært et problem i mange år. Men det er på merkelig vis bare på bestemte episoder. 

Anonymkode: 5c413...83d

Ok. Er første gang det har skjedd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme hos oss. Skulle se det i går å fikk ikke slått av lydbeskrivelse når vi castet til tv. Fikk det ikke til i dag heller. Har gitt opp. Er kun den episoden det er på, skjønner ingenting. Aldri opplevd det før. 

Anonymkode: 05b68...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er det samme hos oss. Skulle se det i går å fikk ikke slått av lydbeskrivelse når vi castet til tv. Fikk det ikke til i dag heller. Har gitt opp. Er kun den episoden det er på, skjønner ingenting. Aldri opplevd det før. 

Anonymkode: 05b68...01a

Veldig irriterende. Har ikke giddet å se siste episode enda pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...