AnonymBruker Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Hvilken CD starter dere å teste for eggløsning, og hvilken CD er eggløsningstesten din positiv? ❤️ Anonymkode: 98f43...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilken CD starter dere å teste for eggløsning, og hvilken CD er eggløsningstesten din positiv? ❤️ Anonymkode: 98f43...98c Det kommer an på hvor lang syklus man har. De ulike merkene har en oversikt i bruksanvisning når man bør begynne med testing.. Jeg tester fra dag 9, når jeg får positiv test varierer, stort sett positiv test mellom dag 12 og 15. EL skjer ca 24t etter første positive EL test hos meg. EL er en bevegelig dag og trenger ikke skje samme CD hver mnd selv med 100% regelmessig syklus. Antall dager mellom EL og mensen er som regel mer stabil og sikker enn antall dager fra mensen til EL. Anonymkode: 87a00...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3 Del Skrevet 19. februar Personlig fra CD 14, fordi jeg bruker letrozol og hvis jeg tester før det får jeg falsk forhøyet test. Jeg får positiv test nå CD 17-18 og EL dagen etter, så EL CD18-19 på trippel dose. På dobbel dose EL CD 21. Anonymkode: 5616b...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå