AnonymBruker Skrevet 18. februar #1 Del Skrevet 18. februar Begynte på hormoner (ivf) i går, på blødningsdag 1. Sliter med ekstreme menssmerter så i dag tidlig og senere i dag tok jeg av gammel vane 1 x 400mg med Ibux. Leste tilfeldigvis i dag at man ikke skal ta Ibux, kun Paracet? Stemmer dette og er det i såfall krise? Jeg merker ingenting av Paracet, kun av ibux/ibuprofen.. Anonymkode: 488bd...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Del Skrevet 18. februar Tror det skal gå greit, men ring legevakt for å høre hva du kan bytte ut Ibux med videre. Anonymkode: 9c819...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #3 Del Skrevet 18. februar Det er ved graviditet man ikke skal benytte ibux. Før går helt fint så lenge det ikke er store doser og over lang tid. Anonymkode: def91...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #4 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ved graviditet man ikke skal benytte ibux. Før går helt fint så lenge det ikke er store doser og over lang tid. Anonymkode: def91...745 Les denne: https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(17)31295-5/fulltext TS: det går nok fint, men ring gjerne klinikken i morgen for å være sikker. Anonymkode: 17cc9...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Les denne: https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(17)31295-5/fulltext TS: det går nok fint, men ring gjerne klinikken i morgen for å være sikker. Anonymkode: 17cc9...a87 Har lest den. Forholder meg til de veiledende rådene som foreligger i Norge - ikke i utlandet. Og som er nyere enn 2017... Anonymkode: def91...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Del Skrevet 18. februar Det går nok helt fint med en pille Anonymkode: 1d3ed...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har lest den. Forholder meg til de veiledende rådene som foreligger i Norge - ikke i utlandet. Og som er nyere enn 2017... Anonymkode: def91...745 Slik forskning er jo i grunn ikke ugyldig bare for at det er fra 2017 Anonymkode: 17cc9...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Slik forskning er jo i grunn ikke ugyldig bare for at det er fra 2017 Anonymkode: 17cc9...a87 Sa ikke at den var ugyldig fordi den var fra 2017, sa jeg forholdt meg til nyere forskning OG ikke utenlandsk forskning på området. 1 ibux under stimulering er ikke krise, og ei heller noe å ringe legevakten for da de 99% sikkert ikle har gode nok svar på det i forhold til IVF behandling. Anonymkode: def91...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #9 Del Skrevet 20. februar Min klinikk sa absolutt ingenting til meg om at ibux var farlig. Etter egguttak fikk jeg derimot et skriv om at ved smerter burde jeg helst unngå ibux og heller ta paracet. Så tror ikke det er så farlig. Da hadde de sagt noe. Anonymkode: c955d...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå