Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Endelig hjemme etter en lang og slitsom dag. Ført på jobb og så på middag hos min far.

Min onde stemor er faen meg ikke sann. Ikke et eneste ord med gratulasjoner (første gang vi ser henne siden jeg ble gravid)! Derimot er det første hun sier til meg at hun var og sliten, men hun bet tenna sammen og jobba fullt for det, graviditet er nemlig ingen sykdom! Takk som byr!

Blir så sliten av den dama og all den sure energien hennes at vi dro hjem tidlig og jeg gråt på bussen på veien hjem. Har problemer med å takle henne til vanlig, men nåsom jeg er hormonell og sliten fra før av så rant begeret bare over. Det passerseg nemlig veldig dårlig at vi er gravide nå, for pappa er nemlig ikke klar for å bli bestefar i følge den sjarmerende damen! Må bare beklage at jeg ødelegger livet deres ved å leve mitt... :tristbla:

Unnsklyd, ikke meninga å syte så innmari, men blir bare så fryktelig oppgitt og lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neimen vennen.... Nå ble jeg trist... Så leit at den onde stemora ikke klarer å oppføre seg :sinna: Skulle ikke vært lov å oppføre seg sånn!!

:troest: Skjønner at du tar det inn på deg, hvem ville vel ikke det... Har du mulighet til å unngå henne da? Jeg mener, det hørtes ikke bra ut for deg når hun er sånn!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen vennen.... Nå ble jeg trist... Så leit at den onde stemora ikke klarer å oppføre seg :sinna: Skulle ikke vært lov å oppføre seg sånn!!

:troest: Skjønner at du tar det inn på deg, hvem ville vel ikke det... Har du mulighet til å unngå henne da? Jeg mener, det hørtes ikke bra ut for deg når hun er sånn!!!

:klem: tilbake!

Jeg sendte faktisk en melding til pappa etter at vi dro og takket nei til en middagsinvitasjon i påsken. Jeg er så sliten for tiden at jeg er nødt til å tenke positivt og da kan jeg ikke omgås mennesker med så mye dårlig energi. Så får jeg bare håpe jeg allikevel får mulighet til å treffe pappa og lillesøsteren min iblant.

Har tenkt på det lenge, men i dag fikk jeg rett og slett nok. Pappa stakkars blir litt mellom barken og veden, men han er en voksen mann så det får han rett og slett takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen unødvendig sagt til en hormonell gravid Mammasarius. :sinna:

Sier som iss; har du mulighet til å unngå kontakt med henne? Hva med å prate alene med pappan din, si hva du føler akkurat nå.

Sender en supersvær trøste :klem: til deg, og håper at sambo din kan ta vare på deg i natt. Få han til å holde rundt deg og magen til du sovner, kanskje puske deg litt i håret. Finnes ikke noe som er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad da du skrev at du takket nei til middagen.. Tror det er viktigere å tenke at du har det bra med deg selv, en at du skal være "flink pike" og gjøre det du tror du må...

Kose deg ikveld, og bli stella med... en stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode klemmer pondusa og iss! Det hjelper masse! :klem:tilbake til dere begge!

Kjenner at jeg har gått på akkord med den dama lenge nok. Vi var der på julaften, mest for pappa og lillesøster. Jeg ble kjempedeppa av å være der, så går det en uke og jeg glemmer hvor ille det er. Men nå skal jeg prøve å ta tyren ved hornene. Min lille Babysarius fortjener å være omgitt av positiv energi, ikke sure, bitre megger!

:frustrert:

Så det så!

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, MammaSarius, det der trengte hun ikke å si :frustrert: Skjønner godt at du reagerer, og selv om det er vondt for pappaen din å komme imellom, så skjønner han sikkert godt at du synes det hun sier er leit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har faren din fått dama som pappa hadde før eller? Dama jeg ikke klarte trynet på?? Tydeligvis finnes det flere av dem. Jævla drittkjerringer!! :frustrert:

Jeg tenker på deg MS, for jeg vet hvor kjipt det er med sånne mennesker. Man vil jo så gjerne være sammen med faren sin også er det et sånt krek der hver gang. Prøv å snakk med faren din, eller inviter han og søsteren din bare ut på café/hjem til dere på middag/på kino eller lignende, også kan hun dama finne på noe annet. Du liker ikke henne, og hun liker tydeligvis ikke deg - ergo er det ikke vits i å være sammen heller.

Overhør det hun sier til deg ang faren din som ikke vil bli bestefar ennå..hun er tydeligvis sjalu på deg og er barnslig. Hev deg over det og kos deg med faren og søsteren din i stedet.

God :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg...men for ei RÆVKJERRING!!!

:kvalm:

Sånne mennesker har jeg INGENTING til overs for! Joda, hun har rett i at graviditet ikke er noen sykdom, men det er slitsomt for kropp og sjel allikevel!

MAKAN!

:frustrert:

Sånn, måtte bare blåse ut litt! Håper det ordnet seg med vesken din i går og at du får en finfin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren så dårlig oppførsel på stemoren din!

Vrenge ut av seg sure ting og si at faren din ikke er klar for å bli bestefar, det er nok hun som ikke er klar for å være sammen med en bestefar!

:klem::klem: Håper lørdagen din blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord alle jentene!

Er en lang historie med vonde følelser mellom meg og den dama. Jeg er absolutt ikke perfekt jeg heller, men jeg vil ihvertfall si jeg har prøvd. Hun kan kanskje si at pappa ikke er klar for å bli estefar, jeg kan kanskje si jeg ikke var veldig kla for å bli storesøster i en alder av 17 år... Jeg ville da vel aldri si noe sånt! Og fra dag en har lillesøsteren min vært et fantastisk tilskudd i min tilværelse. Det at hun er en del av stemoren min er vel egentlig det eneste som gjør at jeg fortsatt har et snev av gode følelser for den dama og. Hun er plassert midt i mellom meg og pappa i alder, allikevel føler jeg alltid at jeg har måttet være den voksne av oss.

Nå greier hun altså å si at pappa nok ikke er klar for å bli bestefar før om 15-20 år (mao når lillesøsteren min får barn). I det store og hele er det meste hun sier og gjør gjennomsyra av at verden ville vært et bedre sted dersom pappa ikke hadde noen form for baggasje nårhan møtte henne. Argh... hvis jeg noen gang (bank i bordet) skulle bli stemor såskal jeg søren meg greie å være et litt større menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordnet seg med vesken din i går og at du får en finfin lørdag!

:ler: Må jo le litt og fortelle historien til de andre jentene og.

Dro rett fra jobben og ut i retning pappa og de i går. Skulle slå i hjel litt tid på et kjøpesenter, og blant annet kjøpe bursdagsgave til pappa. Hadde med meg både veske og sekk og da jeg dro på jobben i går la jeg veska i sekken for at det skulle være litt mindre å passe på. I det jeg skulle legge sekken i oppbevaringsboks på vei inn på polet fikk jeg meg et lite sjokk når veska ikke lenger lå der. Den hadde jeg selvfølgelig tatt ut når jeg skulle betale for bussen og kunne jo bare håpe ærlige mennesker hadde funnet den. (Har lagte meg i hardtrening til ammetåka).

Ringte rett på hittegods og da hadde de allerede fått melding fra bussjåføren som ikke var ferdig med ruta. Jeg hadde verken penger, bankkort eller busskort,men heldigvis hadde jeg telefonen i lomma. Ringte pappa som kom og henta meg og kjørte meg til hittegods hvos veska var med alt sitt innhold. :blomst: til alle snille ærlige mennesker der ute!

Ble dårlig med shopping, men alt i alt mest opptatt av at jeg fikk tilbake veska mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh så bra du fikk veska tilbake!!!

Men :frustrert: i svarte granskauen er det med hun stemora di?????

Kjenner jeg får lyst til å denge hele dama!!!! At det går an å være så kald og kynisk og SJALU!!!!!!!! Heeelt klart at hun er megasjalu siden du har et fint forhold til faren din!! Ei skikkelig burugle hun der..........

Jeg ble altså så forb. mens jeg leste her at fy søren :frustrert:

Håper du får til å treffe faren og søstra di og slipper henne...Stakkars søstra di også,hun vil jo merke dette og sikkert sys det er kjempeekkelt...

Håper hun får masse rynker og åreknuter og hemorider hun stemora....

Klart pappan din gleder seg MASSE til å bli bestefar!!!!!!

Skal hun ha noe forhold så får hun jammen meg ta hensyn ja! Og være litt ydmyk!!

Æææææsj for ei møkertekse for å si det godt nordnorsk her!!!

Nei,ikke bry deg et sekund om henne! Hun er jo ikke frisk!!

Håper du klarer å styre unna hennes fæle energi og bare kose deg med magen!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Milde himmel, må si jeg ble lamslått av å lese om den onde stemoren... Jada, gravide er i utgangspunktet friske mennesker, men ÆRLIG TALT! Ikke en gratulasjon, og tydelig utstråling av at dette, det passer henne dårlig. Er det virkelig mulig? Du har min fulle støtte i å takke nei til påskemiddagen, for så negative mennesker trenger en faktisk ikke omgi seg med.

Nei, makan! :frustrert:

Håper du har nok av andre mennesker rundt deg som kan gi deg positive vibber og vise at de setter STOR pris på deg, for det har de virkelig all grunn til å gjøre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...