Gå til innhold

Babysarius kommer til høsten

MammaSarius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg sovet leeeenge! Våknet rundt halv ti og måtte på do, men var så trøtt at jeg krøp tilbake i senga og ikke sto opp før nå!

Så utrolig koselig med date! :hjerte: Håper dere får fortsatt med det også etter at Babysariusen har funnet veien ut av magehulen... Det er så viktig å gjøre sånne ting!

Jeg håper vi er like flinke, hvis ikke enda flinkere til å være kjærester når Sariusen er ute av hybelen. Er enig med deg i at det er veldig viktig.

Også var det så hyggelig at du stakk innom jobben min idag - ble så glad for å se deg! :hoppe: Du ser så glad ut syns jeg!

:kyss: Det var godt å se deg igjen! OG hyggelig å høre at jeg ser glad uten selv om jeg er aldri såsliten. Hjelper jo godt på humøret at det er fredag, og så ble jeg jo ekstra glad når du var på jobb!

Hatt en fin date?

Håper lørdagen også blir fin! :klem:

Daten var kjempebra! Først pizza på Dollys og så gikk vi på kino og så

V for Vendetta. Mannen som valgte film og jeg hadde ikke store forventninger, men ble positivt overrasket! Men det morsomste var uten tvil midt i filmen når en jente kom inn i et fullsatt Colosseum og skrek "Fuck you Magnus" hvorpå hele salen lo og klappa... så reiste en gutt seg og forsvant etter henne... :ler: Lurer fælt på hva han hadde gjort!

I dag skulle vi egentlig ha middagsgjester, men de kunne ikke. Så da blir det rydde i heimen, tur i solen, og sikkert en film i kveld. Og selvfølgelig holde seg i nærheten av PCn så jeg kan følge med på TT! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det morsomste var uten tvil midt i filmen når en jente kom inn i et fullsatt Colosseum og skrek "Fuck you Magnus" hvorpå hele salen lo og klappa... så reiste en gutt seg og forsvant etter henne...  :ler:  Lurer fælt på hva han hadde gjort!

:hoho:

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten var kjempebra! Først pizza på Dollys og så gikk vi på kino og så

V for Vendetta. Mannen som valgte film og jeg hadde ikke store forventninger, men ble positivt overrasket! Men det morsomste var uten tvil midt i filmen når en jente kom inn i et fullsatt Colosseum og skrek "Fuck you Magnus" hvorpå hele salen lo og klappa... så reiste en gutt seg og forsvant etter henne...  :ler:  Lurer fælt på hva han hadde gjort!

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig jeg også... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig jeg også... :ler2:

Ja, jeg skulle gitt mye for hisztorien bak, og ikke minst hva somskjedde når han storma ut etter henne. :ler:

I dag har vært den deilig og avslappende lørdag. Sov lenge, så litt :humpe:, så gikk jeg og mannen tur i parken og deler av nebolaget vi ikke har sett før. Nå står maten i ovnen. I dag blir det foliebakt laks med grønnsaker og creme fraiche med ovnsbakte søtpoteter, ris og saus til. :sikle: Og til dessert blir det sjokoladepudding.

I morgen skal jeg på boligmesse mad mamma og så skal vi til svigers på middag. En bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh.... Nå ble jeg også veldig nysgjerrig på hva Magnus har gjort for noe galt! :ler:

Høres ut som om dere har hatt en fin helg, så deilig at du koser deg med kjæresten din! :hjerte:

Ha en flott mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom og :hoppe: litt for uke 14 jeg og!

Må straks løpe avgårde på jobben, men er jo så vanskelig. Har mest lyst å følgemed i dagboka til TT hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATTIS MED 14 UKER!!!

:ler: Hva hadde den fyren gjort ja??!! Fælt å vite bare en del av en sikkert nok tragikomisk historie..!!

Håper du får ei fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 uker! Føler det er mye kortere siden du startet dagboken her!

Kan jo være noe med at jeg plutselig begynner å telle uke for uke, det har jeg jo aldri gjort før.

God tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Hei MS! Måtte innom for å oppdatere meg litt! Håper at du har hatt det bra også etter helga. Date med pizza og kino hørtes hyggelig ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...