Skytte Skrevet 21. mars 2006 #541 Del Skrevet 21. mars 2006 Heia du! Så godt at resten av helgen ble vellykket og koselig!! Kjempebra at utfloden har resignert og at matlysten er på topp!! Husker hvor frustrert jeg var pga jeg greide bare spise pittelitt! Nå er det nesten omvendt GRATTIS MED 12 UKER!!!!!!!!!!! Og ha ei superfin uke nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #542 Del Skrevet 21. mars 2006 Grattis med 12 uker vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mars 2006 #543 Del Skrevet 22. mars 2006 Innom med en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #544 Del Skrevet 22. mars 2006 I dag er jeg hjemme fra jobb og det er deilig! Kjenner at det er godt med 50% sykmelding. Er godt å være tilbake på jobb, men kjenner at jeg ikke hadde fikse å jobbe fullt akkurat nå. Synes selv at jeg begynner å få litt mer energi så kanksje den verste trøttheten er i ferd med å gi seg? Eller kanksje det er sola? I dag kommer en venninne med sin 6 år gamle datter innom på lunsj. Hun er den eneste av mine gamle barne/ungdomsskole venner som har fått barn og hun fikk da vi var 20. Hun synes det er så koselig at jeg er gravid og kommer altså innom med gode bøker om svangerskap og foreldreskap! Ellers blir det den store klesvask dagen i dag. Før lille sariusen kommer skal vi ha vaskemaskin i hus så jeg slipper å forholde meg til fellesvaskeriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #545 Del Skrevet 22. mars 2006 Høres ut til bli en koselig dag med venninnebesøk. Skjønner godt at du vil ha egen vaskemaskin i huset til BabySarius kommer. Da jeg bodde i Oslo hadde ikke jeg heller egen maskin og måtte vaske på fellesvaskeriet i borettslaget. Skikkelig pes også var det alltid noen som stjal dine maskiner nå man hadde satt seg opp på vasketid. Håpløst. Og en gang sprakk det skikkelig for meg og jeg skjelte ut en dame etter alle kunstens regler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. mars 2006 #546 Del Skrevet 22. mars 2006 Så kjekt med besøk og felles interesse for valg av samtaleemne! Godt å ha noen som kan litt også og kan gi deg noen hint og vink! Håper dere hadde en koselig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 #547 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei vennen! vaskekjeller er så utrlig kjipt. Hadde det på Majorstua vi også. Måtte løpe fire etg opp og ned for hver maskin. Det positive er jo at maskinene er så store at det holder med noen få vasker (er det et ord???) Godt å høre at du trives med femti prosent og at formen er grei. Også synes jeg det var veldig koselig med "mase-sms" på mandag. Gøy at folk er nysgjerrige!!! Ha en super dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm, mystisk ubehag i lysken (helt øvsret på innsiden av høyre lår). Kjente det når jeg la meg i går kveld og synes det er blitt verre i dag. Noen som har noen gode ideer om hva det kan være? Kjennes nesten ut som jeg er støl etter trening, bortsett fra at det ikke sitter i muskelen... Og så er det jo fryktelig lenge siden jeg har trent da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 23. mars 2006 #549 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm, mystisk ubehag i lysken (helt øvsret på innsiden av høyre lår). Kjente det når jeg la meg i går kveld og synes det er blitt verre i dag. Noen som har noen gode ideer om hva det kan være? Kjennes nesten ut som jeg er støl etter trening, bortsett fra at det ikke sitter i muskelen... Og så er det jo fryktelig lenge siden jeg har trent da... ← Nå sprer jeg BL-frykt i alle dagbøker, men det KAN jo være bekkenløsning. Jeg kjente det først på innsiden av lårene, liksom i benet rundt "stasen" og i skambenet, nå er det nesten bare i skambenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #550 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm... får man det så tidlig altså? Synes jeg kjente litt trykk på "stasen" i går når jeg la meg, og så dette ubehaget på høyre siden... Jaja, får vel bare vente og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 23. mars 2006 #551 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm... får man det så tidlig altså? Synes jeg kjente litt trykk på "stasen" i går når jeg la meg, og så dette ubehaget på høyre siden... Jaja, får vel bare vente og se... ← Det kom ikke så tidlig på meg, men jeg har hørt om andre som har fått det i 3. måned allerede - det er jo hormonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. mars 2006 #552 Del Skrevet 23. mars 2006 Mange får utslag i form av bekkenløsning allerede når de tester positivt...det er veldig individuelt - men ei venninne av meg sliter med bekkenløsning selv 4 år etter at hun fødte, og da hun ble gravid i januar (hadde SA i februar), fikk hun en real smell med én gang! Så det KAN være bekkenløsning... Men det KAN også være en form for ligamentsmerter! Jeg husker jeg hadde kjempevondt i lyst/mage på venstre side en god stund. Var livredd for graviditet utenfor livmor eller noe slikt, og det kunne virkelig stikke til som skikkelige lynnedslag! Men det gikk over og var ikke noe annet enn denne livmoren min som jobbet seg større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm, håper virkelig jeg slipper bekkenløsning altså. Så lenge det ikke blir verre får jeg vel bare vente og se. Har legetime 6. april så får høre med henne da. Er skikkelig trøtt og sliten i dag. Det passer veldig dårlig med mye sykdom på jobben. Men, nå er det bare 8 arbeidstimer igjen så er det helg. Håper det blir fiiiint vær så vi kan gå en laaang tur i solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 #554 Del Skrevet 23. mars 2006 Høres ut som ligamentsmerter. Det hadde jeg også tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. mars 2006 #555 Del Skrevet 23. mars 2006 Håper virkelig ikke det er bekkenløsning nei..Men det gjør mye vondt i skambenet og "stasen" det... Så må jeg bare litt av "stasen" for det var så kult!!! Særlig når vi her pleier å si f.eks: På lørdag er det fest så da er det på med finstasen! Og hvis man blander den ene stasen med den andre,så kan det bli fryktelig morsomt her Nå sklei jeg helt ut......sorry! Håper dagen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 23. mars 2006 Hjemme fra jobb. Var innom ICA på veien og handlet inn pizza ingredienser. Får besøk av bestekameraten min i dag mens mannen er på koret, da blir det pizza og Tv-kveld! Glede meg til deilig pizza med kylling, chilli, avokado og mozarella! Alle dere ekspertene der ute, disse ligamentsmertene blir de verre ved bevegelse? I dag har jeg ikke kjent noe særlig til de så lenge jeg sitter stille, men med en gang jeg går kjenner jeg det... Hmmm, kanksje kroppen protesterer mot slaraffen-livet? Tror jeg skal få ut fingeren og melde meg på yoga og vanngymnastikk.Håper bare jeg får fryst Elixia medlemskapet, har nemlig ikke råd til alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mars 2006 #557 Del Skrevet 24. mars 2006 Bare innom for å ønske deg ei kjempefin helg uten vondter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 24. mars 2006 #558 Del Skrevet 24. mars 2006 huff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. mars 2006 #559 Del Skrevet 24. mars 2006 Ligamentsmerter kan godt bli mer plagsomme og smertefulle ved bevegelse... Det er jo gjerne da man strekker litt på ting som allerede er litt "støle" for å si det sånn - det blir mye strekk og tøy for denne stakkars livmoren! Heldige du da, som har både vanngymnastikk og yoga tilgjengelig der du bor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #560 Del Skrevet 24. mars 2006 Håper bare jeg får fryst Elixia altså. Noen som vet hvor strenge de er? Mere ubehag i lysken i dag. Det er liksom ikke direkte vondt, bare ekkelt. Får vel teste det litt mer i morgen hvis været holder for da skal jeg gå laaang tur i solen med den fantastiske mannen min. Glemte jo helt å skrive om lappen fra pappa i går. Jeg er jo litt oppgitt i forhold til ham og med tanke på hele styret med stemoren min. Selv om han ikke har vært negativ, har han heller ikke vist særlig glede over å skulle bli bestefar. Jeg fikk ikke noe svar på SMSn jeg sendte hvor jeg takket nei til middagsinvitasjon. Typisk han å grave hodet ned i sanden. Han er en mann av få ord ja. Når jeg aborterte i desember sa han ikke stort, men kom å pusset opp og monterte oppvaskmaskina vår! I går var han innom i leiligheten og fiksa noen småting mens vi var på jobb. Når jeg kom hjem lå det en lapp om hva han hadde fått gjort og hva som mangla, underskrevet "Snart Bestefar XXX". Fra en mann med så få ord betydde det mye og jeg begynte å gråte da jeg leste den, og mannen fikk og tårer i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå