Gå til innhold

Klippe meget langt hår kortere for å se yngre ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kjent for min lange manke og det har vært min trygghet. Men etterhvert som åra har gått er det ikke så fyldig nederst lengre. Blir fortere spprøtt også og floker seg. Jeg tror jeg nå er så gammal at jeg tilhører den gruppa som hadde fått et ansiktsløft av å klippe en del i lengden. At det fremdeles er langt men sunnere. Men kvier meg jo til det da jeg alltid har hatt håret ned til midje. Høres kanskje dumt ut for noen, men for meg er det en vanskelig ting. Erfaringer?

Anonymkode: 89f71...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen jeg kjenner klippet kort og det ble kjempefint. Kort som til dekker akkurat nakken.

Anonymkode: 34716...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har hår til midjen og det er veldig slutt nederst så ser det ikke bra ut lenger nei. Hadde prøvd å klippe 20cm i første omgang, da tar det ca bare et år å gro det ut hvis du angrer.

Jeg har selv langt hår men har valgt å klippe det et par ganger i livet, så kort at det så vidt rakk ned til skuldrene. Har angret bittert begge gangene. Nå er jeg 40 og har endelig langt hår til korsryggen igjen. Spørs hvor lenge jeg kan ha det da, for når det ikke lenger ser sunt ut har jeg selvfølgelig tenkt å klippe det i lengden.

Anonymkode: d8ba4...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg trengte en forandring etter et samlivsbrudd, gikk jeg til en hårdesigner. Kostet mye, men ble veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom håret ditt er flisete, tynt og slitt nederst ville jeg kvittet meg med den delen. Men jeg ville beholdt lengdene som fortsatt er sunne. Jeg personlig synes det er veldig fint med langt hår, også på personer som er litt eldre. Jeg synes man automatisk ser litt yngre ut med langt hår, så sant håret er sunt og friskt. 

Anonymkode: 0d847...d0c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville nok klipt meg skulderkort, men skjønner det er mye identitet i hår. 

Hva med å klippe 25 cm? Så det ser friskt ut? 

For ja, slitte tupper gir en hekselook du neppe er ute etter 

Anonymkode: e75e6...99c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...