AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Del Skrevet 17. februar 2024 Jeg har "hooded eyes", litt som Elisabeth Moss, uten at jeg skal skryte på meg at jeg ligner på henne på noen som helst annen måte. Så jeg trenger mascara og eyeliner som ikke smitter av på øyelokket over! Det virker helt håpløst å finne mascara og eyeliner som ikke etter et kvarter er klint utover hele øvre og nedre øyelokk i lite flatterende skjolder. Er det noen som har noen tips her? Anonymkode: fb01e...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Del Skrevet 17. februar 2024 Primer + en pudderskygge (tilsvarende egen hudfarge) eller transparent pudder. Har ikke funnet noen liner som sitter uten. Anonymkode: b0c4e...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Del Skrevet 17. februar 2024 Jeg har hooded eyes jeg bruker bare vannfast eyeliner og maskara. Vannfast maskara funker best på rette vippse for å holde bøyen også. Har aldri kunnet bruke vanlig flytende eyeliner oppe. Anonymkode: 2d616...570 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Del Skrevet 17. februar 2024 Primer hjelper på eyelineren. Jeg har også sånne øyelokk og er helt avhengig av primer om jeg skal ha noe som helst på øyelokket mitt. Vannfast maskara, har du prøvd det? Anonymkode: 976e7...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Del Skrevet 17. februar 2024 Bruker primer ofte, men må også unngå å se opp på et par minutter til mascaraen og lineren har tørket godt. Bruker nå lancome hypnose og Isadora big bold extreme. Av linere bruker jeg billige fra no7 fra normal. Lineren jeg bruker uten primer er en sånn penne/tusjliner. Bruker jeg andre linere har jeg stort sett primer under. Anonymkode: 853a5...b9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #6 Del Skrevet 18. februar 2024 Jeg liker ikke vannfast sminke, jeg må gnukke og gni sånn med sminkefjerneren for å få det av, og det sliter på huden under øynene som blir løs og rynkete av det. Anonymkode: fb01e...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå