AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Hvilke diamond painting bilder liker du best? På Wish? Gjerne link? Skal bestille ett bilde nå men er usikker på motiv som er fint og som blir bra tilslutt. Anonymkode: ca325...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Heller aliexpress eller temu. Det spørs om du vil ha runde eller firkantede steiner, perler. Temu, runde stort sett. Anonymkode: ced4c...787 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Del Skrevet 17. februar Men hvilket motiv er finest? Anonymkode: ca325...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. februar #4 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvilket motiv er finest? Anonymkode: ca325...39d Det må du nesten finne utav selv. Jeg vil anbefale deg å gå for et stort bilde som blir helt dekket av steiner (full drill). Minste str 40*50cm. Hvis bildet er for lite, vil pikslene bli færre og du får da færre nyanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Del Skrevet 17. februar Square full drill fra aliexpress, minst 30x40 men gjerne større Anonymkode: b4acb...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Del Skrevet 18. februar Honey Dew skrev (På 17.2.2024 den 15.17): Det må du nesten finne utav selv. Jeg vil anbefale deg å gå for et stort bilde som blir helt dekket av steiner (full drill). Minste str 40*50cm. Hvis bildet er for lite, vil pikslene bli færre og du får da færre nyanser. Men er det noen motiver som er bedre enn andre? Anonymkode: ca325...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. februar #7 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men er det noen motiver som er bedre enn andre? Anonymkode: ca325...39d Nei, det er bare å velge fritt, men selv har jeg en kjærlighet for julemotiver. Det er bare å prøve seg fram. Jeg vet Margaretha.no har mange fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. februar #8 Del Skrevet 18. februar De er flotte 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå