AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg har ADHD og har gått på ritalin og aduvanz. Brukt sentralstimulerende i 11 år nå. Så en dokumentar på TV der politiet blant annet nevnte at de så på ungdommene om de hadde tatt amfetamin på pupillene, da de var «dilated». Og har jo hørt før at folk liksom får store pupiller av amfetamin, mdma etc. ADHD-medisinen aduvanz er jo amfetaminer. Hvorfor får jeg ikke større pupiller av sentralstimulerende? Er det fordi kroppen er så vant? Anonymkode: b89ff...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Del Skrevet 16. februar 2024 Sannsynligvis fordi dosene du tar ikke er store nok. Når man tar amfetamin til rekreasjonell bruk, så er det gjerne i doser på 100mg eller mer. Mdma gir ikke store pupiller på samme måte, selv om det også er et amfetamin. Anonymkode: c3fdd...5f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg går på Aduvanz (lisdexamfetamin) mot ADHD. Jeg får svært store pupiller når medisinen går ut av kroppen (etter 8-12 timer). De er ikke store når medisinen funker, men først når den begynner å gå ut. De blir faktisk veldig store og, ubehagelig om jeg er offentlig og det skjer. Har tatt det fast i snart to år nå, men har enda ikke gitt seg. Legen min sa det var vanlig hos dette legemiddelet, men ikke alle opplever det. Anonymkode: 7354f...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 22.35): Sannsynligvis fordi dosene du tar ikke er store nok. Når man tar amfetamin til rekreasjonell bruk, så er det gjerne i doser på 100mg eller mer. Mdma gir ikke store pupiller på samme måte, selv om det også er et amfetamin. Anonymkode: c3fdd...5f7 Mdma gir jo folk svarte øyne omtrent Anonymkode: 96f08...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg fikk store pupiller av ritalin, usikker på om det var når det holdt på å gå ut. Bivirkninger og ubehag av dem, nå har jeg tatt første aduvanz idag og d har vært veldig bra. Håper det fortsetter. Effekten har gjort at jeg greier mange ting på en dag, samtidig som jeg føler meg som meg selv. Ritalin fikk meg til å føle meg annerledes, på en måte som jeg mistet litt taket på meg selv selv i små doser. Anonymkode: 23be3...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå