Gå til innhold

Er det vanlig med kun en UL på dag 6 før uttak avtales?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler ikke jeg får god behandling på mitt første forsøk når de har satt opp en ultralyd dag 6 og ikke noe mer før uttak. Ingen flere blodprøver. Er det normalt?

De så 13-14 eggposer.

Anonymkode: b5802...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs. Har opplevd bare en ultralyd på 2 av 5 uttak. Dersom veksten er god og jevn så er jo en ultralyd nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Neutral90 said:

Det spørs. Har opplevd bare en ultralyd på 2 av 5 uttak. Dersom veksten er god og jevn så er jo en ultralyd nok. 

Veksten er jevn på ene siden, ikke på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og.

Men hos meg har det vært vanlig med 2.

Aller mest har vært 5-6.

Anonymkode: 3d90c...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar så mange UL som de trenger.. Noen har nok med 1, andre trenger 2, og noen har 3... 

Anonymkode: 642da...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig forskjellig, de setter opp etter behov. Jeg hadde kun ul dag 6. fortsatte en dag til med sprøyter da og fikk ut 14 egg.

Anonymkode: 14fba...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du normal amh og fsh? Jeg hadde to ultralyder. Dag 5 og dag 10. Jeg tror de kanskje hadde et større behov for å følge med på meg siden jeg gikk på ganske høy dose menopur. Kvinner med min diagnose kan også oppleve ujevn vekst, kansellering, eller at folliklene vokser tregt. Etter hver ultralyd har jeg måttet fortsette på sprøyter.

Hvor mange dager er det mellom ultralyd og uttak? Og hvor store er folliklene? Kan hende de vurderte det slik at du hadde bra og normal vekst. At de vokser ujevnt på den ene eggstokken kan de dessverre ikke gjøre noe med.

13 eggposer er jo uansett kjempebra! 

Anonymkode: 30923...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/17/2024 at 9:29 PM, AnonymBruker said:

Har du normal amh og fsh? Jeg hadde to ultralyder. Dag 5 og dag 10. Jeg tror de kanskje hadde et større behov for å følge med på meg siden jeg gikk på ganske høy dose menopur. Kvinner med min diagnose kan også oppleve ujevn vekst, kansellering, eller at folliklene vokser tregt. Etter hver ultralyd har jeg måttet fortsette på sprøyter.

Hvor mange dager er det mellom ultralyd og uttak? Og hvor store er folliklene? Kan hende de vurderte det slik at du hadde bra og normal vekst. At de vokser ujevnt på den ene eggstokken kan de dessverre ikke gjøre noe med.

13 eggposer er jo uansett kjempebra! 

Anonymkode: 30923...441

Ganske høy AMH, normal fsh mener jeg å huske. 

Usikker på hvor store de var, men han var veldig fornøyd med mange. Han sa at basert på det han så på dag 6 kan jeg forvente 12-14 egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...