AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Hva er egentlig grunnen til at oppdrettere ikke svarer på forespørsel på Facebook? Er noen som la ut flere valpebilder på rasegruppa på Facebook og når jeg spør etter valpene der så svarer de ikke? Dette er i Sverige og valpene står oppført hos kjøpehund.se. Og på blokket.se. Vedkommende har også lagt ut bilder og skrevet at valpene er ledige på forskjellige grupper. Men de svarer ikke meg. Er tre uker siden jeg spurte og valpene er fortsatt ikke solgt. Jeg har kontakta de tre ganger. Skrevet masse til dem om meg og rasen og alt. Er det flere som ikke får svar fra oppdrettere? Gir opp. Anonymkode: bc47c...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Sikker på at de rett og slett ikke bare ikke får opp meldinger gjennom Facebook? Ta kontakt med dem gjennom en av de andre kanalene du har funnet hundene på? Anonymkode: 49ed0...dd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar Får ikke registrert blocket.se når man er fra norsk telefonnummer. Anonymkode: bc47c...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar 31 minutter siden, AnonymBruker said: Får ikke registrert blocket.se når man er fra norsk telefonnummer. Anonymkode: bc47c...b8e Jo Jeg har kjøpt hund gjennom blocket. Med norsk nr og adresse. Anonymkode: 5165f...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar Har du sendt de mail? Ringt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå