vafle Skrevet lørdag kl 20:12 #281 Del Skrevet lørdag kl 20:12 M.H85 skrev (På 15.11.2024 den 17.36): Er det bare meg? Hun tyter om den kommentaren enda 24 timer etter, snap etter snap der hun sier hvor ille det er å kommentere andres kropper Joda,men hun blir jo ikke ferdig🙈 Hun høres alltid så passiv aggressiv ut. Sint! Snappen om kommentaren ligger jo ute i 24 timer, det vil si 24 timer med nye kommentarer og engasjement fra følgere. Tipper ballen blir lagt død straks 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet lørdag kl 23:22 #282 Del Skrevet lørdag kl 23:22 skruf skrev (3 timer siden): Hva heter hun på snap? Christina Skorve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet søndag kl 00:05 #283 Del Skrevet søndag kl 00:05 Admdir skrev (40 minutter siden): Christina Skorve Så rart, finner henne ikke; har fulgt henne i flere år og hverken vært frekk eller noe, så rart om jeg er blokkert🤷🏼♀️ Dog ikke vært noe særlig på snap på flere uker og oppdaget at flere som jeg har fulgt lenge har ramlet ut av follow-lista mi. Rare greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet søndag kl 08:08 #284 Del Skrevet søndag kl 08:08 skruf skrev (8 timer siden): Så rart, finner henne ikke; har fulgt henne i flere år og hverken vært frekk eller noe, så rart om jeg er blokkert🤷🏼♀️ Dog ikke vært noe særlig på snap på flere uker og oppdaget at flere som jeg har fulgt lenge har ramlet ut av follow-lista mi. Rare greier christinaskorve i ett ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet søndag kl 13:28 #285 Del Skrevet søndag kl 13:28 Jodaneida skrev (5 timer siden): christinaskorve i ett ord Prøvd det og🤷🏼♀️ Siden det er lenge siden jeg har vært noe særlig aktiv på snap så virker det som sagt som om flere jeg fulgte bare har ramlet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet søndag kl 23:45 #286 Del Skrevet søndag kl 23:45 Ny diagnose: ibs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 07:42 #287 Del Skrevet mandag kl 07:42 Lurerbarelitt skrev (7 timer siden): Ny diagnose: ibs Hun også? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet tirsdag kl 18:37 Forfatter #288 Del Skrevet tirsdag kl 18:37 Tessa12 skrev (På 16.11.2024 den 21.03): Iselin Herregud hun tyter enda om dette🙈 Hun som eksponerer datteren VELDIG mye, selvfølgelig må du regne med noen mindre oppgående mennesker. Så fornærmet,sint og tyter enda om det. Direkte latterlig!! Rart det er krig i verden... Hvis jeg viste frem barna mine og noen sa noe stygt på utseende til det ene barnet mitt, så hadde jeg enten blokkert,oversett eller svart igjen og blokkert. Hvor naiv kan man bli? Slike mennesker som skriver stygge ting finnes overalt. Hun skaper nye flammer på bålet av å prate om dette, direkte kleint! Let it go. Verden er cruel. Ingen har truet deg. Skadet deg. Flaut fortsette melke dette. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå