Stavangebrud2012 Skrevet 5. august 2024 #221 Del Skrevet 5. august 2024 PMDD 14 dager før mens? Rundt den tiden har man vel eggløsning😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 5. august 2024 #222 Del Skrevet 5. august 2024 Stavangebrud2012 skrev (11 minutter siden): PMDD 14 dager før mens? Rundt den tiden har man vel eggløsning😅 Sikkert rett etter EL da. PMDD er en reell diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 5. august 2024 #223 Del Skrevet 5. august 2024 Stavangebrud2012 skrev (12 minutter siden): PMDD 14 dager før mens? Rundt den tiden har man vel eggløsning😅 Alt er mulig med kvinne kroppen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. august 2024 Forfatter #224 Del Skrevet 5. august 2024 sprettballen skrev (På 2.8.2024 den 17.47): Jeg får ikke til å legge inn bilder her, men øynene så glassaktig ut og "knitrende" grønne, hun har ikke slike øyne ellers. Så helt idiotisk å ta på et sånt filter ihvertfall når hun svarer en følger som spør om hun bruker det. Endret,tillegg: ingen influensere innrømmer vel filterbruk, men la nå heller være da å svare på sånne spørsmål og heller bevare troverdigheten istedenfor å ødelegge den ennå mere. Og all den daglige klagingen, jeg likte Christina før, men nå begynner det å bli vel mye. Nå blir det vel ennå 14 dager med klaging siden pms'en kom 14 dager før tiden. Mye klaging ja, og PMS halve måneden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 5. august 2024 #225 Del Skrevet 5. august 2024 M.H85 skrev (2 timer siden): Mye klaging ja, og PMS halve måneden. Synes ikke hun gjør noe annet enn å klage og daffe rundt hjemme med håret i en strikk fra i går og joggebukse. Lurer oppriktig på hva som er inspirerende. Og synes det er en uting at hun skal melke situasjonen som løvemamma, samtidige som det er privat og hun ikke vil dele noe. Så ikke del noe da. Å tease folk for å få opp engasjement er det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 5. august 2024 #226 Del Skrevet 5. august 2024 Har noen fått med seg om hun var svart på hvor treningsklærne er fra? Jeg syns hun har så fine treningsklær 😍 Spesielt det gule settet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. august 2024 Forfatter #227 Del Skrevet 5. august 2024 Fenomen skrev (1 time siden): Synes ikke hun gjør noe annet enn å klage og daffe rundt hjemme med håret i en strikk fra i går og joggebukse. Lurer oppriktig på hva som er inspirerende. Og synes det er en uting at hun skal melke situasjonen som løvemamma, samtidige som det er privat og hun ikke vil dele noe. Så ikke del noe da. Å tease folk for å få opp engasjement er det. Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet 5. august 2024 #228 Del Skrevet 5. august 2024 (endret) Armarillo skrev (3 timer siden): Har noen fått med seg om hun var svart på hvor treningsklærne er fra? Jeg syns hun har så fine treningsklær 😍 Spesielt det gule settet hennes. Hun har svart flere ganger at de er noen år gamle fra Famme, 😊 Endret 5. august 2024 av Fnug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 6. august 2024 #229 Del Skrevet 6. august 2024 Fnug skrev (10 timer siden): Okay, takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 6. august 2024 #230 Del Skrevet 6. august 2024 Og nå en evig lang rant om at folk er så slemme mot henne. Jeg lar meg stadig fascineres av hvordan alle offentlige personer kun skal ha fordelene, men ingen ulemper/ingen får lov til å mene noe om dem. Jeg er enig i at mobbing ikke er greit, men det at det ble stilt spørsmål rundt håndteringen av vannkopper på ferie er ikke mobbing. Der var det hun som dreit seg ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 6. august 2024 #231 Del Skrevet 6. august 2024 Fenomen skrev (2 timer siden): Og nå en evig lang rant om at folk er så slemme mot henne. Jeg lar meg stadig fascineres av hvordan alle offentlige personer kun skal ha fordelene, men ingen ulemper/ingen får lov til å mene noe om dem. Jeg er enig i at mobbing ikke er greit, men det at det ble stilt spørsmål rundt håndteringen av vannkopper på ferie er ikke mobbing. Der var det hun som dreit seg ut. Når influensere er mindre kjent er de veldig forståelige , koselige , tåler både kritikk og uenighet . Men begynner de å få mer klikk, reklamer , blir de mer høy på seg selv og plutselig folk er slemme når de spør noe , gir kritikk , sier mening eller skriver om dem. Sier ikke direkte om henne nå men oppfatter influenser bransje sånt . Har en valgt være offentlig og utlever hele livet sitt på både vondt og godt må de regne med at folk skal spørre og snakke om. Og plutselig skal være hemmelighetsfull eller velge ikke snakke om ting de alltid snakka om så får de helt sjokk at folk spør om når de ikke er klare over at ting plutselig er hysj hysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. august 2024 Forfatter #232 Del Skrevet 6. august 2024 Fenomen skrev (4 timer siden): Og nå en evig lang rant om at folk er så slemme mot henne. Jeg lar meg stadig fascineres av hvordan alle offentlige personer kun skal ha fordelene, men ingen ulemper/ingen får lov til å mene noe om dem. Jeg er enig i at mobbing ikke er greit, men det at det ble stilt spørsmål rundt håndteringen av vannkopper på ferie er ikke mobbing. Der var det hun som dreit seg ut. Ja,hun sitter å tyter konstand og skaper enda mer URO oppmerksomhet med å si at folk mobber henne😅 Vet hun hva mobbing er? Ingen mobbing i denne tråden iallefall. Blir hun ikke lei av å syte dagen lang? Stakkars mann må høre på det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 9. august 2024 #233 Del Skrevet 9. august 2024 Fikk bare litt med meg før det ble slettet på grunn av 24 timer. gravidtest? Hva var det? Click bait? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 30. august 2024 #234 Del Skrevet 30. august 2024 Det rosa antrekket hennes nå i kveld var ikke spesielt kledelig 🫣🫣😬😬 Hun burde lære seg å kle seg etter kroppen, samt at ingen kler tights dratt langt oppi musa 🫣😬 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 31. august 2024 #235 Del Skrevet 31. august 2024 Granneman82 skrev (12 timer siden): Det rosa antrekket hennes nå i kveld var ikke spesielt kledelig 🫣🫣😬😬 Hun burde lære seg å kle seg etter kroppen, samt at ingen kler tights dratt langt oppi musa 🫣😬 Syns der er kult at hun går med det hun selv ønsker på festivalen 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 31. august 2024 #236 Del Skrevet 31. august 2024 Despicable Me skrev (1 time siden): Syns der er kult at hun går med det hun selv ønsker på festivalen 😊 👍🏻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 2. september 2024 #237 Del Skrevet 2. september 2024 Dårlig før festival, dårlig etter festival. Hele henne har blitt en parodi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 3. september 2024 #238 Del Skrevet 3. september 2024 Lurerbarelitt skrev (6 timer siden): Dårlig før festival, dårlig etter festival. Hele henne har blitt en parodi. Det er godt det er flere som får det med seg. Før var hun fin å følge, nå bare klaging og syk og syk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 26. september 2024 #239 Del Skrevet 26. september 2024 Eg har alltid vore hennar største fan. Og heia på kvart steg ho og familien har tatt. Men i går kjente eg at eg blei uvel. Ho meina oppriktig at ser enn annleis ut og er ute blandt folk så må ein tåle at folk både ser og spørr. Det er opp til foreldre og lære ungdomane at det der det må du berre tåle. No føle eg at generasjonen barn og ungdom i dag er veldig høflige og reflekterte; så det er ikkje dei eg snakkar om. Men vaksne folk. . Er det haldninga vi ska lære ungane våre at det e heilt greit og stirre på andre og dei må faktisk berre tåle det for det e jo dei so e annleis.. Veit fleire kom med motsvar i går både av folk med fysisk funsjonshemming men og pårørande.. men ho delte jo kun det som backa ho. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 26. september 2024 #240 Del Skrevet 26. september 2024 LilleOlga skrev (1 time siden): Eg har alltid vore hennar største fan. Og heia på kvart steg ho og familien har tatt. Men i går kjente eg at eg blei uvel. Ho meina oppriktig at ser enn annleis ut og er ute blandt folk så må ein tåle at folk både ser og spørr. Det er opp til foreldre og lære ungdomane at det der det må du berre tåle. No føle eg at generasjonen barn og ungdom i dag er veldig høflige og reflekterte; så det er ikkje dei eg snakkar om. Men vaksne folk. . Er det haldninga vi ska lære ungane våre at det e heilt greit og stirre på andre og dei må faktisk berre tåle det for det e jo dei so e annleis.. Veit fleire kom med motsvar i går både av folk med fysisk funsjonshemming men og pårørande.. men ho delte jo kun det som backa ho. 😳😳 har ikke sett hennes snap på lenge. Liker henne, men det høres ikke bra ut 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå