Jajajane Skrevet 23. oktober 2024 #261 Del Skrevet 23. oktober 2024 Fenomen skrev (6 timer siden): Hvem er det snakk om? Aner ikke, men var en offentlig sak. Kanskje Stine Knutsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 23. oktober 2024 #262 Del Skrevet 23. oktober 2024 M.H85 skrev (2 timer siden): Trodde pleie penger var om barnet var hjemme med deg 100%. Christina jobber iallefall ikke. Mye tid til snap iallefall.🙈 Det stemmer ikke. Selv om barnet er på skole og avlastning, så må mor alltid være i beredskap. Klar til å komme med en gang det oppstår noe, og har skjønt det slik at det er snakk om ganske ofte. I tillegg til slike akutte «utrykninger», kommer også alle dagene med sykehusinnleggelser. Ikke rent få av de heller. Og så er det kanskje en del netter uten søvn. Da fungerer det nok dårlig med vanlig jobb. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 24. oktober 2024 #263 Del Skrevet 24. oktober 2024 Bibbi_ skrev (15 timer siden): Av ren nysgjerrighet, hvor mye får man i pleiepenger? Det regnes ut av inntekten man hadde før man fikk pleiepenger, maks opp til 6G. https://www.nav.no/pleiepenger-barn#hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. oktober 2024 #264 Del Skrevet 24. oktober 2024 Ast skrev (13 timer siden): Det regnes ut av inntekten man hadde før man fikk pleiepenger, maks opp til 6G. https://www.nav.no/pleiepenger-barn#hva Hva for jobb har hun hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 25. oktober 2024 #265 Del Skrevet 25. oktober 2024 Bibbi_ skrev (9 timer siden): Hva for jobb har hun hatt? Ingen anelse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. oktober 2024 #266 Del Skrevet 25. oktober 2024 Bibbi_ skrev (15 timer siden): Hva for jobb har hun hatt? Tror hun har noe utdannelse innen økonomi og markedsføring eller noe?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 25. oktober 2024 #267 Del Skrevet 25. oktober 2024 Scrollet gjennom gårsdagens? story. En følger spurte om invitasjon til et arrangement. Var det noe med Lyko? Da svarte hun: Beklager, det er kun for inviterte. Begynner å bli meget arrogant nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 25. oktober 2024 #268 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) Tror ikke det var Christina som stod for invitasjonene. Hun har nok mottatt en invitasjon fra Lyko selv, og er ikke i posisjon til å invitere videre. Slik tolket i hvertfall jeg det. 🤷♀️ Endret 25. oktober 2024 av Bingo Bongo 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 26. oktober 2024 #269 Del Skrevet 26. oktober 2024 Bibbi_ skrev (På 24.10.2024 den 23.07): Hva for jobb har hun hatt? Fostermor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. oktober 2024 #270 Del Skrevet 26. oktober 2024 shab skrev (4 timer siden): Scrollet gjennom gårsdagens? story. En følger spurte om invitasjon til et arrangement. Var det noe med Lyko? Da svarte hun: Beklager, det er kun for inviterte. Begynner å bli meget arrogant nå. Det er jo riktig det da, hun har blitt invitert og kan da ikke bare invitere andre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 26. oktober 2024 #271 Del Skrevet 26. oktober 2024 Orly skrev (10 timer siden): Det er jo riktig det da, hun har blitt invitert og kan da ikke bare invitere andre Ja, men trenger hun legge det ut? Jeg synes det er så spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 26. oktober 2024 #272 Del Skrevet 26. oktober 2024 Bibbi_ skrev (På 24.10.2024 den 23.07): Hva for jobb har hun hatt? Tror ikke hun har rukket å jobbe noe særlig pga diagnosene til eldste, men hun fikk vel fullført bacheloren tilslutt (tror jeg), så jeg gjetter at de tar utgangspunkt i det det er sannsynlig at hun ville tjent med den utdanningen hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 3. november 2024 #273 Del Skrevet 3. november 2024 Har fulgt henne litt, men gidder ikke mer pga all den reklamen. Det går helt til hue på de at de skal tjene penger, og så mister det tyngden helt den historien de prøver å fortelle. Det gjelder jo Instagram også. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 5. november 2024 #274 Del Skrevet 5. november 2024 Hun må være så utbrent, sliten, vondt i hodet, ha pms, blødende magesår, psykisk stress, hjerte problemer, kviser, migrene, pmdd, imposter syndrom osv som hun bare vil. Det er bare rart at hun ikke er syk når det er festival , vixen, og ferie. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. november 2024 Forfatter #275 Del Skrevet 5. november 2024 Lurerbarelitt skrev (8 timer siden): Hun må være så utbrent, sliten, vondt i hodet, ha pms, blødende magesår, psykisk stress, hjerte problemer, kviser, migrene, pmdd, imposter syndrom osv som hun bare vil. Det er bare rart at hun ikke er syk når det er festival , vixen, og ferie. Det er bare ME,PMS og smerte snakk all day long. Men en 2 dagers fyllekule på festival osv klarer hun!? Skal låve deg at 99% av smerte pasienter går IKKE på en svær Utopia festival🙈 Finnes en mellomting. For de fleste med utmattelse,migrene osv er en kino nok... 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 15. november 2024 Forfatter #276 Del Skrevet 15. november 2024 Er det bare meg? Hun tyter om den kommentaren enda 24 timer etter, snap etter snap der hun sier hvor ille det er å kommentere andres kropper Joda,men hun blir jo ikke ferdig🙈 Hun høres alltid så passiv aggressiv ut. Sint! 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 16. november 2024 #277 Del Skrevet 16. november 2024 Når hun i dag har fått en kjempestygg komentar på ene barnet sitt utseende så tenker jeg også at det er kjempe slemt men hvorfor legger hun ut bilder av de?er det ikke dette man advarer mot,tenker at hun bør gå litt i seg selv her også,er mangen gale å slemme mennesker der ute som gjør verre ting en det hun har opplevd i dag,slutt å eksponer barna dine 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 16. november 2024 Forfatter #278 Del Skrevet 16. november 2024 Velinda skrev (2 timer siden): Når hun i dag har fått en kjempestygg komentar på ene barnet sitt utseende så tenker jeg også at det er kjempe slemt men hvorfor legger hun ut bilder av de?er det ikke dette man advarer mot,tenker at hun bør gå litt i seg selv her også,er mangen gale å slemme mennesker der ute som gjør verre ting en det hun har opplevd i dag,slutt å eksponer barna dine Jeg har ikke fått med meg hva det gjaldt,men hun snakket om en "isabell?" eller ei som var det styggeste og verste menneske,og det var tragisk hun hadde barn. Ok,så da gjelder det kommentarer på utseende til en av C sine døtre? Jeg tenker at det er ikke greit,MEN det er da for pokker IKKE det verste en kan oppleve i livet,hun snakket som om dette menneske burde bare gå å dø nærmest... Unger blir voldtatt hver dag, drept hver dag. Unnskyld meg,men det finnes VERRE ting. Enig, slutt å vis barna dine på snap da. !! 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 16. november 2024 #279 Del Skrevet 16. november 2024 M.H85 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke fått med meg hva det gjaldt,men hun snakket om en "isabell?" eller ei som var det styggeste og verste menneske,og det var tragisk hun hadde barn. Ok,så da gjelder det kommentarer på utseende til en av C sine døtre? Jeg tenker at det er ikke greit,MEN det er da for pokker IKKE det verste en kan oppleve i livet,hun snakket som om dette menneske burde bare gå å dø nærmest... Unger blir voldtatt hver dag, drept hver dag. Unnskyld meg,men det finnes VERRE ting. Enig, slutt å vis barna dine på snap da. !! Iselin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. november 2024 #280 Del Skrevet 16. november 2024 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå