shab Skrevet 28. juni 2024 #181 Del Skrevet 28. juni 2024 Tiara07 skrev (23 timer siden): Mannen er i jobb og jobber lange skift, så hun er i perioder lenge alene og mtp at ting kan skje på kveld og natt, så er det ikke så enkelt… I det siste har de også hatt dette med sykdommen til mannens mor. Bare skryt du, men regner med du ikke er i beredskap 24/7 grunnet redsel for å midte et alvorlig sykt barn som er inn og ut på sykehus med uvisst utfall hver gang! Jeg Har selv vært mye alene med 4 barn og hund i full jobb pga mannens jobb. Skal love det er stor forskjell på å være alene med friske barn, kontra alene med 3 barn hvorav en kan dø når som helst og man har stor sannsynlighet for å måtte ta et valg mitt på natta om å være igjen med friske barn pga manglende barnepass og må se datteren fly alene til sykehus noen timer unna. Den følelsen og redselen tapper henne garantert for masse krefter. Og hun bruker kanskje Snapchat til hverdagsflukt mens hun er i nærheten hvis noe skjer med eldste. Er imponert over folk som ikke klarer å skille sin egen idyll fra andres tragedier, og tror at siden jeg og min kjæreste klarer det med friske barn, så bør andre klare det like bra med døende barn…. Tro meg, du bil ille bytte med henne Bare en tilleggskommentar ang. dette at hun er så mye alene med barna; Bor ikke eldste datteren en del (Tror 50%) i barnebolig/avlastningshjem ? Hun har jo fortalt at de har mulighet til BPA, men ikke ønsker å ha ukjente hjemme hos seg. Hun har i alle fall fortalt mye om at barnet trives så godt i barnebolig/avlastninghjemmet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. juni 2024 #182 Del Skrevet 28. juni 2024 shab skrev (1 minutt siden): Bare en tilleggskommentar ang. dette at hun er så mye alene med barna; Bor ikke eldste datteren en del (Tror 50%) i barnebolig/avlastningshjem ? Hun har jo fortalt at de har mulighet til BPA, men ikke ønsker å ha ukjente hjemme hos seg. Hun har i alle fall fortalt mye om at barnet trives så godt i barnebolig/avlastninghjemmet. Tror du har helt rett, eldste er nok ofte i bolig da stefar er på jobb, også er hun mer hjemme da de er to voksene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2024 Forfatter #183 Del Skrevet 29. juni 2024 (endret) Tessa12 skrev (16 timer siden): Tror du har helt rett, eldste er nok ofte i bolig da stefar er på jobb, også er hun mer hjemme da de er to voksene. Ja det gjør hun. De fleste barn med sterk utviklingshemning har krav på avlasningsbolig/hjem, og hun har selv sagt datteren bor der ca 50%. Dvs hun er sjelden hjemme med 3barn når mannen er borte noen dager. Allikevel påstår noen her hun er alene,og reagerte på at jeg sa det😅 Hun er i tillegg 100% hjemme selv på pleiepenger. Datteren har også en far hun er hos noen uker mens de er i syden nå ( sitat Christina selv), allikevel høres det ut som noen her mener det er en usedvanlig bragd de klarer å komme seg igjennom hverdagen. Veldig uenig! Det finnes mennesker som er 100% alene med syke barn, de har rett på noe avlastning hvis kommunen de bor i har tilbud,men her har Christina både avlastning hjem, en far datteren er hos noen uker på sommeren + en meget engasjert stefar. Kjenner større bragder for å si det slik,men da blir man halshugget fy skam deg 😭😭😭😭😅 Endret 29. juni 2024 av M.H85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 29. juni 2024 #184 Del Skrevet 29. juni 2024 (endret) M.H85 skrev (8 timer siden): Ja det gjør hun. De fleste barn med sterk utviklingshemning har krav på avlasningsbolig/hjem, og hun har selv sagt datteren bor der ca 50%. Dvs hun er sjelden hjemme med 3barn når mannen er borte noen dager. Allikevel påstår noen her hun er alene,og reagerte på at jeg sa det😅 Hun er i tillegg 100% hjemme selv på pleiepenger. Datteren har også en far hun er hos noen uker mens de er i syden nå ( sitat Christina selv), allikevel høres det ut som noen her mener det er en usedvanlig bragd de klarer å komme seg igjennom hverdagen. Veldig uenig! Det finnes mennesker som er 100% alene med syke barn, de har rett på noe avlastning hvis kommunen de bor i har tilbud,men her har Christina både avlastning hjem, en far datteren er hos noen uker på sommeren + en meget engasjert stefar. Kjenner større bragder for å si det slik,men da blir man halshugget fy skam deg 😭😭😭😭😅 Det fritar ikke redselen og det faktum at ting kan skje når som helst, hele døgnet. Hun må «være klar og tilgjengelig» 24/7 som mor til et alvorlig sykt barn! At du bruker «lerdegihjel-emojis» sier så vanvittig mye om deg! At noen er 100 prosent alene med syke barn, betyr ikke at det ikke er tøft for Christina! Hjelpe meg for et «enkelt» menneske du viser deg som her inne! Uendelig trist at det finnes voksne mennesker som ikke klarer å forstå at det som ikke er vanskelig for deg, er vanskelig for andre! Trist at sånne som deg har barn og er påvirker til disse! Trist at voksne folk koster ut latter-emojis på andres bekostning! Og du - det er alltid noen som har det verre…. Hvem mener du da har rett til å være redd, utslitt, ha angst osv? Anbefaler ar du blir voksen - eller det er du nok på papiret…., men kanskje får et kurs i empati og kriseberedskap 😊 At folk trykker «liker» på dine mobbeinnlegg, er bare bevis for et sykt samfunn vi har! Endret 29. juni 2024 av Tiara07 5 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2024 Forfatter #185 Del Skrevet 29. juni 2024 Tiara07 skrev (22 minutter siden): Det fritar ikke redselen og det faktum at ting kan skje når som helst, hele døgnet. Hun må «være klar og tilgjengelig» 24/7 som mor til et alvorlig sykt barn! At du bruker «lerdegihjel-emojis» sier så vanvittig mye om deg! At noen er 100 prosent alene med syke barn, betyr ikke at det ikke er tøft for Christina! Hjelpe meg for et «enkelt» menneske du viser deg som her inne! Uendelig trist at det finnes voksne mennesker som ikke klarer å forstå at det som ikke er vanskelig for deg, er vanskelig for andre! Trist at sånne som deg har barn og er påvirker til disse! Trist at voksne folk koster ut latter-emojis på andres bekostning! Og du - det er alltid noen som har det verre…. Hvem mener du da har rett til å være redd, utslitt, ha angst osv? Anbefaler ar du blir voksen - eller det er du nok på papiret…., men kanskje får et kurs i empati og kriseberedskap 😊 At folk trykker «liker» på dine mobbeinnlegg, er bare bevis for et sykt samfunn vi har! "Enkelt" menneske er vel øyet som ser. Hører tydelig du er ganske så drømmende selv så fei for din egen dør. Du kjenner ikke meg. Jeg kjenner ikke deg. Dette er et forum kvinne😉 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 29. juni 2024 #186 Del Skrevet 29. juni 2024 M.H85 skrev (29 minutter siden): "Enkelt" menneske er vel øyet som ser. Hører tydelig du er ganske så drømmende selv så fei for din egen dør. Du kjenner ikke meg. Jeg kjenner ikke deg. Dette er et forum kvinne😉 Du er dømmende jo, og mener at hun ikke har lov å føle det slik hun gjør! Og latterliggjør det i tillegg! Det er grunnlaget jeg dømmer deg på! På hvilken måte kan du forsvare det? Jeg dømmer ikke mennesker for hvordan de føler livet dere ser, slik du gjør her, men jeg dømmer idioter og voskne folk som latterliggjør, ler av og sier at folk ikke har lov å ha sorgen og stresset de har i livet sitt! 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2024 Forfatter #187 Del Skrevet 29. juni 2024 Tiara07 skrev (Akkurat nå): Du er dømmende jo, og mener at hun ikke har lov å føle det slik hun gjør! Og latterliggjør det i tillegg! Det er grunnlaget jeg dømmer deg på! På hvilken måte kan du forsvare det? Jeg dømmer ikke mennesker for hvordan de føler livet dere ser, slik du gjør her, men jeg dømmer idioter og voskne folk som latterliggjør, ler av og sier at folk ikke har lov å ha sorgen og stresset de har i livet sitt! 😂 Vennligst siter hvor jeg har sagt det ikke er lov ha SORG?🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 29. juni 2024 #188 Del Skrevet 29. juni 2024 M.H85 skrev (3 timer siden): 😂 Vennligst siter hvor jeg har sagt det ikke er lov ha SORG?🤔 Du bagatelliserer hennes reaksjon/sorg osv. Det jeg beskriver er en total opplevelse av å ha et barn som er alvorlig syk, noe du holder på å le deg ihjel av, fordi DU ikke har samme problemer og du mener hun ikke kan ha så store problemer når det er finnes andre som også har problemer…. Da sier du i teorien at hun ikke kan ha det fælt, eller ha sorg for tapt tid med barna fordi et annet barn krever mer, eller sorg for barnet ditt, som er alvorlig syk, ikke kan få ha et vanlig liv - på bakgrunn av at andre kan ha det verre. Nå gjør du deg dum (dummere)! Du får nok et par klikk av andre likesinnede, men de fleste her inne vil forstå! Du er ikke en person av flertallet heldigvis! Dette blir mitt siste ord i saken som jeg står stødig i! Hvis du fremdeles skal spille idiot, så gjerne for meg - jeg bryr meg ikke om dårlige bortforklaringer, eller andre idioter som ler seg ihjel av andres problemer! Håper bare barna dine ikke får problemer noensinne - siden andre kan ha større problemer, må vite… 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 30. juni 2024 Forfatter #189 Del Skrevet 30. juni 2024 Tiara07 skrev (16 timer siden): Du bagatelliserer hennes reaksjon/sorg osv. Det jeg beskriver er en total opplevelse av å ha et barn som er alvorlig syk, noe du holder på å le deg ihjel av, fordi DU ikke har samme problemer og du mener hun ikke kan ha så store problemer når det er finnes andre som også har problemer…. Da sier du i teorien at hun ikke kan ha det fælt, eller ha sorg for tapt tid med barna fordi et annet barn krever mer, eller sorg for barnet ditt, som er alvorlig syk, ikke kan få ha et vanlig liv - på bakgrunn av at andre kan ha det verre. Nå gjør du deg dum (dummere)! Du får nok et par klikk av andre likesinnede, men de fleste her inne vil forstå! Du er ikke en person av flertallet heldigvis! Dette blir mitt siste ord i saken som jeg står stødig i! Hvis du fremdeles skal spille idiot, så gjerne for meg - jeg bryr meg ikke om dårlige bortforklaringer, eller andre idioter som ler seg ihjel av andres problemer! Håper bare barna dine ikke får problemer noensinne - siden andre kan ha større problemer, må vite… 😊 Ditt siste ord😅 At du gidder. Så flott du bruker din tid på å kommentere da. Håper det hjalp. God bedring videre på et FORUM, ja det er nemlig det du også skriver på her gitt🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. juli 2024 #190 Del Skrevet 1. juli 2024 Tiara07 skrev (På 29.6.2024 den 17.46): Det fritar ikke redselen og det faktum at ting kan skje når som helst, hele døgnet. Hun må «være klar og tilgjengelig» 24/7 som mor til et alvorlig sykt barn! At du bruker «lerdegihjel-emojis» sier så vanvittig mye om deg! At noen er 100 prosent alene med syke barn, betyr ikke at det ikke er tøft for Christina! Hjelpe meg for et «enkelt» menneske du viser deg som her inne! Uendelig trist at det finnes voksne mennesker som ikke klarer å forstå at det som ikke er vanskelig for deg, er vanskelig for andre! Trist at sånne som deg har barn og er påvirker til disse! Trist at voksne folk koster ut latter-emojis på andres bekostning! Og du - det er alltid noen som har det verre…. Hvem mener du da har rett til å være redd, utslitt, ha angst osv? Anbefaler ar du blir voksen - eller det er du nok på papiret…., men kanskje får et kurs i empati og kriseberedskap 😊 At folk trykker «liker» på dine mobbeinnlegg, er bare bevis for et sykt samfunn vi har! Slutt å dra mobbekortet. Det er ingen som mobber her. Å være kritisk til noe er ikke det samme som å mobbe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 1. juli 2024 #191 Del Skrevet 1. juli 2024 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Slutt å dra mobbekortet. Det er ingen som mobber her. Å være kritisk til noe er ikke det samme som å mobbe. Når folk «ler deg ihjel» på bekostning av andre sin sorg, angst og fortvilelse, er det mobbing i min verden. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 2. juli 2024 #192 Del Skrevet 2. juli 2024 Tiara07 skrev (6 timer siden): Når folk «ler deg ihjel» på bekostning av andre sin sorg, angst og fortvilelse, er det mobbing i min verden. Hvem er det som "ler seg i hjel"?? Hvis det er denne '😅' emojien du sikter til, så er det ikke en "ler seg hjel" emoji 🙈🙈🙈🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. juli 2024 #193 Del Skrevet 2. juli 2024 Granneman82 skrev (3 timer siden): Hvem er det som "ler seg i hjel"?? Hvis det er denne '😅' emojien du sikter til, så er det ikke en "ler seg hjel" emoji 🙈🙈🙈🙈 Jeg skrev det i hermetegn! Jeg oppfatter en voksen person som skriver sånn som denne brukeren gjør, og bruker disse emojiene som en som mobber og gjør narr av i dette tilfellet Christina Ygre og hva andre mener. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. juli 2024 #194 Del Skrevet 2. juli 2024 Tiara07 skrev (10 timer siden): Når folk «ler deg ihjel» på bekostning av andre sin sorg, angst og fortvilelse, er det mobbing i min verden. Hvor er det noen ler av det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 2. juli 2024 #195 Del Skrevet 2. juli 2024 Tiara07 skrev (5 timer siden): Jeg skrev det i hermetegn! Jeg oppfatter en voksen person som skriver sånn som denne brukeren gjør, og bruker disse emojiene som en som mobber og gjør narr av i dette tilfellet Christina Ygre og hva andre mener. Å kalle det mobbing er å spytte på de som virkelig blir mobbet! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. juli 2024 #196 Del Skrevet 2. juli 2024 Tiara07 skrev (9 timer siden): Jeg skrev det i hermetegn! Jeg oppfatter en voksen person som skriver sånn som denne brukeren gjør, og bruker disse emojiene som en som mobber og gjør narr av i dette tilfellet Christina Ygre og hva andre mener. Foreslår du leser deg opp mot mobbing, mobbing er ekstremt ille og det å kalle dette mobbing er et hån mot de som fakrisk blir mobbet 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. juli 2024 #197 Del Skrevet 2. juli 2024 Tiara07 skrev (10 timer siden): Jeg skrev det i hermetegn! Jeg oppfatter en voksen person som skriver sånn som denne brukeren gjør, og bruker disse emojiene som en som mobber og gjør narr av i dette tilfellet Christina Ygre og hva andre mener. Du skal ha takk for at du prøvde hvertfall 🫶🏼 jeg er helt enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. juli 2024 Forfatter #198 Del Skrevet 3. juli 2024 Bibbi_ skrev (På 1.7.2024 den 22.10): Slutt å dra mobbekortet. Det er ingen som mobber her. Å være kritisk til noe er ikke det samme som å mobbe. Enig😅 Snakk om å dra det langt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 5. juli 2024 #199 Del Skrevet 5. juli 2024 Ikke utmattelse og spore i marbela. Sparer det til hun kommer hjem. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. juli 2024 #200 Del Skrevet 6. juli 2024 De fleste blir bedre i varmen, med mindre forpliktelser og andre ting...så hjelper nok på formen med friii....vel unt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå