Gå til innhold

Har fått invitasjon til bryllupet til eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husk at her på KG så er eksen som en har barn med familie til evig tid. Så da er det vel en selvfølge, i følge mange her inne at eksen blir invitert i bryllupet…. 

Anonymkode: 055fd...8e8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i bryllup hvor eks koner og menn har vært til stedet og hvor de ikke har vært til stedet.

Hvor mange gjester har de invitert? Er et noen andre der du har et godt forhold til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontorotta skrev (19 timer siden):

Jeg har vært i bryllup hvor eks koner og menn har vært til stedet og hvor de ikke har vært til stedet.

Hvor mange gjester har de invitert? Er et noen andre der du har et godt forhold til? 

De har kun bedt nærmeste familie pluss noen få nære venner. Kjenner jo hans familie, men ikke snakket med de på 8 år ca. Ingen fyllefest, der barna skal være med fra start til slutt. 

Anonymkode: 89825...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt. 
Jeg hadde syns det var hyggelig å bli invitert til min eks sitt bryllup, men tror ikke det ville skjedd, selv om vi har tre barn sammen, og samarbeider bra. 

Anonymkode: 56297...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde vært uaktuelt for meg. Hvorfor i all verden skal jeg feire en eks og hans nye dame?

Barnet kan man fint passe uten at man skal i bryllupet. Er det om å gjøre at ungen skal i bryllupet, får de finne andre til å passe.

 

Anonymkode: 3ce68...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...