AnonymBruker Skrevet 19. februar #21 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg du spurte, men jeg la noen kort på situasjonen din. La meg gjerne få vite om det treffer:) Jeg får opp at du må ta noen valg for å kunne fortsette. Det handler om en annen person, en mann, muligens en partner, som på en eller annen måte gjør at du føler deg litt fastlåst og ute av stand til å bevege deg framover slik du vil/må for å få den her skuta på rett kjøl. Du vet veldig godt hva slags valg det er snakk om, intuisjonen din har allerede fortalt deg dette, men det er som at du ikke enda er helt klar til å handle på det. Jeg føler det kanskje handler om at du har en partner som gir deg dårlig samvittighet for å jobbe mye. Men det er nettopp mye arbeid som vil kunne gjøre at du vil lykkes. Det vil blomstre om du legger ned den innsatsen. Penger og fremgang ligger der på andre siden av det valget. Anonymkode: ac94c...dbb Hadde du kunne spå meg også? 😊 Lurer på kjærlighet, og på den sosiale muligheten i en ny fritidsinteresse, om jeg blir tatt godt imot og vil bli en fullverdig del av den sosiale gjengen der på min alder, eller om jeg alltid vil føle meg litt lite inkludert. Føler litt på det siste nå. Tusen takk, hvis du vil prøve😊 Anonymkode: 1dcfe...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #22 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser du forresten mannen min oppi dette, og fremtiden vår? Anonymkode: 61d04...5ed Bra jeg tok feil om drikkinga da 😅 kortet som fikk meg til å tenke det er tre kopper, der tre damer danser rundt i ring og skåler med tre kopper. Kanskje handler det om gleden som du trenger å finne tilbake til heller enn om drikking 😊 Det kommer en Koppenes konge opp som mannen din. Han har kjærlighet til deg. Men det er noe som må rettes opp i. Det er opp til han på en måte, for her har det vært et svik. Kan jeg spørre om han har vært utro? Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #23 Del Skrevet 19. februar Vil du spå meg og? 🙂 hva enn du får opp Anonymkode: edc02...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #24 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bra jeg tok feil om drikkinga da 😅 kortet som fikk meg til å tenke det er tre kopper, der tre damer danser rundt i ring og skåler med tre kopper. Kanskje handler det om gleden som du trenger å finne tilbake til heller enn om drikking 😊 Det kommer en Koppenes konge opp som mannen din. Han har kjærlighet til deg. Men det er noe som må rettes opp i. Det er opp til han på en måte, for her har det vært et svik. Kan jeg spørre om han har vært utro? Anonymkode: ac94c...dbb Han har sviktet meg, brutt tillitten. Jeg tror ikke han har vært fysisk utro. Men emosjonelt. Hatt alt for god kontakt med en kvinnelig kollega, som jeg tror han ikke klarer å kutte ut av livet sitt 😢 Anonymkode: 61d04...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #25 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du kunne spå meg også? 😊 Lurer på kjærlighet, og på den sosiale muligheten i en ny fritidsinteresse, om jeg blir tatt godt imot og vil bli en fullverdig del av den sosiale gjengen der på min alder, eller om jeg alltid vil føle meg litt lite inkludert. Føler litt på det siste nå. Tusen takk, hvis du vil prøve😊 Anonymkode: 1dcfe...302 Innen kjærligheten så virker det som at du enten er involvert med en nå, eller så er dette typen du går for vanligvis, som får fram masse sterke lidenskapelige følelser i deg, men som kanskje er litt flyktig og ikke helt til å stole på, slik at du ikke får ditt behov for trygghet dekt. Du må være litt tålmodig og se om du kan få litt mer balanse mellom de to - lidenskap og trygghet. Det sosiale spørsmålet… det er ikke noe galt med deg. Du må kjenne etter om du virkelig vil være en del av det der lenger, for det er ikke godt for selvtilliten din. Kanskje må du anse slaget som tapt og jobbe med din følelse av egenverd, så du kan tiltrekke deg mennesker og situasjoner som speiler det som er sant: du er god sånn du er. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #26 Del Skrevet 19. februar Kan noen spå meg også? Kjærlighet, jobb osv Anonymkode: 84b11...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #27 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har sviktet meg, brutt tillitten. Jeg tror ikke han har vært fysisk utro. Men emosjonelt. Hatt alt for god kontakt med en kvinnelig kollega, som jeg tror han ikke klarer å kutte ut av livet sitt 😢 Anonymkode: 61d04...5ed Takk for svar, det forklarer kortene som kom opp. Det var noe med hvor han bruker sine ressurser på en måte. Det han lekker ut av energi andre steder og som egentlig hører til hos deg. Tiden vil vise om han er villig til å rette oppmerksomheten der den hører hjemme, men kortene insisterer på at du må stå litt mer opp for deg selv. Kommunisere og sette grenser så dere kan gå videre på ene eller andre måten. Tør å stille krav. Kanskje han vil vekkes litt av det. Anonymkode: ac94c...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #28 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar, det forklarer kortene som kom opp. Det var noe med hvor han bruker sine ressurser på en måte. Det han lekker ut av energi andre steder og som egentlig hører til hos deg. Tiden vil vise om han er villig til å rette oppmerksomheten der den hører hjemme, men kortene insisterer på at du må stå litt mer opp for deg selv. Kommunisere og sette grenser så dere kan gå videre på ene eller andre måten. Tør å stille krav. Kanskje han vil vekkes litt av det. Anonymkode: ac94c...dbb Takk! Anonymkode: 61d04...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #29 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vil du spå meg og? 🙂 hva enn du får opp Anonymkode: edc02...e32 Oi, fikk opp to kort som begge har med kjærlighet og romantikk/kommunikasjon å gjøre. Og flere ytterligere som peker mot en veldig bevegelse på denne fronten. En ny begynnelse som du enten er inne i allerede eller som vil komme. Jeg får også opp at du har følt deg veldig låst tidligere, så det her er veldig velkomment. Er dette noe som allerede er på gang? 😄 blir veldig glad i hvert fall! Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #30 Del Skrevet 19. februar Hengebuksvinet skrev (29 minutter siden): Tusen takk! Ha ha, jeg er en ganske ordinær lærer i bunn. Men har en ting i familiesituasjon som har stoppet meg litt de siste årene, dvs sykdom i nær familie. Men vet jo at denne personen på ingen måte ønsker å vingeklippe meg. Har ikke 100% fått tilbudet, men er ganske sikker på at jeg får det. Om jeg vil. Og trenger å gjøre noe annet. Du er langt fra ordinær 😊❤️ Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #31 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Innen kjærligheten så virker det som at du enten er involvert med en nå, eller så er dette typen du går for vanligvis, som får fram masse sterke lidenskapelige følelser i deg, men som kanskje er litt flyktig og ikke helt til å stole på, slik at du ikke får ditt behov for trygghet dekt. Du må være litt tålmodig og se om du kan få litt mer balanse mellom de to - lidenskap og trygghet. Det sosiale spørsmålet… det er ikke noe galt med deg. Du må kjenne etter om du virkelig vil være en del av det der lenger, for det er ikke godt for selvtilliten din. Kanskje må du anse slaget som tapt og jobbe med din følelse av egenverd, så du kan tiltrekke deg mennesker og situasjoner som speiler det som er sant: du er god sånn du er. Anonymkode: ac94c...dbb Tusen takk❤️ Jeg er i et forhold nå, som jeg gradvis syns blir bedre og bedre, i sakte tempo. Han er ikke den jeg vanligvis har gått for, jeg går for trygghet og nært vennskap minst like mye som lidenskap nå, det har nok vært mer lidenskap tidligere ja. Men den tryggheten og stabiliteten, og emosjonelle nærheten har vært noe vi har måttet jobbe med, og som vi begge fortsatt jobber med. Det har vært litt småting og gufne følelser som har dukket opp hos meg i perioder, men akkurat nå føles det bedre, for nå har vi fått snakket om litt av det som gnagde. Jeg var spent på om du så noe om vår fremtid og hvordan dette vil utvikle seg videre? Ang den sosiale biten i den fritidsinteressen. Jeg har ikke vært med så lenge enda, så det er kanskje naturlig at jeg ikke føler meg så inkludert enda. Det du skriver her, skriver du det på bakgrunn av det du ser her og nå, eller også i tiden fremover? Ser du at dette ikke vil være bra for selvtilliten min på lengre sikt også? Jeg håpte denne starten i denne fritidsinteressen skulle være veldig bra for meg sosialt, men føler det står i stampe.. Anonymkode: 1dcfe...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #32 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Oi, fikk opp to kort som begge har med kjærlighet og romantikk/kommunikasjon å gjøre. Og flere ytterligere som peker mot en veldig bevegelse på denne fronten. En ny begynnelse som du enten er inne i allerede eller som vil komme. Jeg får også opp at du har følt deg veldig låst tidligere, så det her er veldig velkomment. Er dette noe som allerede er på gang? 😄 blir veldig glad i hvert fall! Anonymkode: ac94c...dbb Kan du ta meg også?😅 Anonymkode: 84b11...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #33 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan noen spå meg også? Kjærlighet, jobb osv Anonymkode: 84b11...b35 Jeg får opp veldig gode kort for kjærligheten. Jeg tror du har jobba deg gjennom litt usikkerhet og er veldig stødig i deg selv nå. Om du ikke er i et veldig stabilt og trygt og godt forhold allerede, så ville det overraske meg. I så fall så er du det snart. Jobb: jeg føler at du ikke er så fornøyd der du er. Det handler om at du egentlig ønsker å gå videre med noe mer selvstendig, men kanskje mer usikkert. Der du er din egen sjef. Det vil bli godt for deg om du gjør det. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #34 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får opp veldig gode kort for kjærligheten. Jeg tror du har jobba deg gjennom litt usikkerhet og er veldig stødig i deg selv nå. Om du ikke er i et veldig stabilt og trygt og godt forhold allerede, så ville det overraske meg. I så fall så er du det snart. Jobb: jeg føler at du ikke er så fornøyd der du er. Det handler om at du egentlig ønsker å gå videre med noe mer selvstendig, men kanskje mer usikkert. Der du er din egen sjef. Det vil bli godt for deg om du gjør det. Anonymkode: ac94c...dbb Jeg har vært gift tidligere, men har nylig blitt kjent med en. Men er usikker pga situasjonen, der begge har barn fra tidligere ekteskap også er jeg litt usikker på hva intensjonene hans er. Anonymkode: 84b11...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TommyRocker Skrevet 19. februar #35 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 11.06): Noen som er treffsikre? Jeg er skikkelig nysgjerrig og blir evig takknemlig om noen kunne satt av en liten stund for å spå meg. Jeg er en kvinne på 22 år. Fortid, framtid, hva skjer i 2024, kjærlighet, helse, familie, økonomi?? Takk på forhånd! Anonymkode: d25c1...4b7 Jeg kan svare på dette. Nei! Ingen kan spå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #36 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Oi, fikk opp to kort som begge har med kjærlighet og romantikk/kommunikasjon å gjøre. Og flere ytterligere som peker mot en veldig bevegelse på denne fronten. En ny begynnelse som du enten er inne i allerede eller som vil komme. Jeg får også opp at du har følt deg veldig låst tidligere, så det her er veldig velkomment. Er dette noe som allerede er på gang? 😄 blir veldig glad i hvert fall! Anonymkode: ac94c...dbb Tusen takk😊 det treffer. Vil du se litt nærmere på hva dette med kommunikasjon gjelder? Hvis du har mulighet😊 Anonymkode: edc02...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #37 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tusen takk❤️ Jeg er i et forhold nå, som jeg gradvis syns blir bedre og bedre, i sakte tempo. Han er ikke den jeg vanligvis har gått for, jeg går for trygghet og nært vennskap minst like mye som lidenskap nå, det har nok vært mer lidenskap tidligere ja. Men den tryggheten og stabiliteten, og emosjonelle nærheten har vært noe vi har måttet jobbe med, og som vi begge fortsatt jobber med. Det har vært litt småting og gufne følelser som har dukket opp hos meg i perioder, men akkurat nå føles det bedre, for nå har vi fått snakket om litt av det som gnagde. Jeg var spent på om du så noe om vår fremtid og hvordan dette vil utvikle seg videre? Ang den sosiale biten i den fritidsinteressen. Jeg har ikke vært med så lenge enda, så det er kanskje naturlig at jeg ikke føler meg så inkludert enda. Det du skriver her, skriver du det på bakgrunn av det du ser her og nå, eller også i tiden fremover? Ser du at dette ikke vil være bra for selvtilliten min på lengre sikt også? Jeg håpte denne starten i denne fritidsinteressen skulle være veldig bra for meg sosialt, men føler det står i stampe.. Anonymkode: 1dcfe...302 Åh, takk for utfyllende svar! Kortene gir så mye mer mening. Jeg pleier egentlig å legge kort for andre i mer direkte dialog, og da finner man litt mer ut sammen. Tester ut å lese det sånn her, men ser jeg bommer en del på tolkningene mine. For det kortene viste var at dere holder på å balansere disse tingene ut, og at det er en prosess. Spør jeg direkte om fremtiden nå, så får jeg opp litt blanding. Jeg tror dette forholdet utfordrer en del ting dypt i dere begge. Det er veldig bra for å få det opp så man kan jobbe med det. Men det er ikke alltid lett. Det er et sånt forhold man utvikler seg veldig mye i. Men dette med framtid er ikke så lett med kortene. Framtida inneholder så mange mulige veier og valg som endrer alt. Ang, fritidsaktiviteten så fikk jeg opp at det ikke helt var den nye begynnelsen du håpa på. Og at det utfordrer din selvfølelse å være der. Det blir litt som det jeg skriver om forholdet - virkeligheten din peker hele tiden mot hva du har å jobbe med i deg selv. Kan jeg spørre om du driver mye med selvutvikling og om du er på en slags oppvåkningsvei? Hvis du er det så skjønner du hva jeg mener, hvis ikke så kanskje det bare blir babbel. Men jeg føler sterkt at du er i en veldig utviklende (og utfordrende) periode av livet ditt nå, der livet liksom hele tiden utfordrer deg på det du trenger å rydde vekk for å våkne opp. Hvis det høres sprøtt ut så kan du se bort fra det jeg skriver, men jeg spurte kortene om fremtiden innen den her aktiviteten og de peker mot at om du holder ut og jobber med det som kommer opp i deg med din selvfølelse, så vil det kunne bli en bra greie for deg. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #38 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk😊 det treffer. Vil du se litt nærmere på hva dette med kommunikasjon gjelder? Hvis du har mulighet😊 Anonymkode: edc02...e32 Det var kanskje klønete formulert av meg, for det var liksom innbrakt i kjørlighetskortene - som en gjensidighet mellom to parter og kommunikasjon mellom partene i et kjærlighetsforhold. Altså ingen separat greie Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #39 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har vært gift tidligere, men har nylig blitt kjent med en. Men er usikker pga situasjonen, der begge har barn fra tidligere ekteskap også er jeg litt usikker på hva intensjonene hans er. Anonymkode: 84b11...b35 Jeg får som regel ikke så bra resultater om jeg prøver å lese en person som ikke ber om det. Men jeg spurte om råd til deg angående denne nye. Og det er å gå varsomt og sakte fram, så vil det vise seg. Jeg får også opp at du gjør klokt i å være litt forsiktig med å involvere deg fort med noen. Det er en følelse av hardt tilkjempa stabilitet du har bygd opp. Det skal være noen som matcher det når du satser på noen igjen. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #40 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kan du ta meg også?😅 Anonymkode: 84b11...b35 Du blir siste for i kveld 😄 Så spennende det jeg får opp! Du er på et sted i livet der du kan ønske deg omtrent hva som helst, så vil du få det. Men du må være tydelig! Jeg får opp at du nesten er litt handlingslamma. Men uansett hva du går for, så blir det liksom som en flott ny mulighet for deg. Bare velg og ønsk og fokuser på hva du vil ha. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå