AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Noen som er treffsikre? Jeg er skikkelig nysgjerrig og blir evig takknemlig om noen kunne satt av en liten stund for å spå meg. Jeg er en kvinne på 22 år. Fortid, framtid, hva skjer i 2024, kjærlighet, helse, familie, økonomi?? Takk på forhånd! Anonymkode: d25c1...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Noen som er treffsikre? Jeg er skikkelig nysgjerrig og blir evig takknemlig om noen kunne satt av en liten stund for å spå meg. Jeg er en kvinne på 22 år. Fortid, framtid, hva skjer i 2024, kjærlighet, helse, familie, økonomi?? Takk på forhånd! Anonymkode: d25c1...4b7 Jeg har lagt kort på deg og dette er det jeg får opp.. Du vil finne kjærligheten, du vil møte personen helt uventet på noe som skjer utendørs. Helsen vil være god, du vil oppleve noen små humper med familien, men det er ikke noe stort jeg får opp der. Ang økonomien så må du forberede deg på en tøff tid de neste årene. Anonymkode: 69728...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lagt kort på deg og dette er det jeg får opp.. Du vil finne kjærligheten, du vil møte personen helt uventet på noe som skjer utendørs. Helsen vil være god, du vil oppleve noen små humper med familien, men det er ikke noe stort jeg får opp der. Ang økonomien så må du forberede deg på en tøff tid de neste årene. Anonymkode: 69728...5c0 Noe spesifikk grunn til tøff økonomi og hvorfor over så lang tid fremover? har du noen råd? Anonymkode: d25c1...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar 37 minutter siden, AnonymBruker said: Noe spesifikk grunn til tøff økonomi og hvorfor over så lang tid fremover? har du noen råd? Anonymkode: d25c1...4b7 Jeg får dessverre bare opp i kortene mine at det vil være en tøff tid økonomisk, jeg klarer dessverre ikke å få opp hva det skyldes. Anonymkode: 69728...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som er treffsikre? Jeg er skikkelig nysgjerrig og blir evig takknemlig om noen kunne satt av en liten stund for å spå meg. Jeg er en kvinne på 22 år. Fortid, framtid, hva skjer i 2024, kjærlighet, helse, familie, økonomi?? Takk på forhånd! Anonymkode: d25c1...4b7 Jeg så i kaffekoppen og dette er det jeg så: - 2024 blir annus horribiles - kjærligheten blir taboo. Du forelsker deg i et familiemedlem og dere vil leve i det skjulte. - Helsa, ikke snakk. Det blir kreft og ebola i alle kroppsåpninger - Økonomien er dessverre det som gjør at du aldri kommer deg på beina igjen. Anonymkode: 483f9...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #6 Del Skrevet 16. februar Kan du spå meg også? Sliter litt som selvstendig næringsdrivende og lurer litt på om det går bra eller jeg må avvikle. Anonymkode: 021c9...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #7 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 14.44): Kan du spå meg også? Sliter litt som selvstendig næringsdrivende og lurer litt på om det går bra eller jeg må avvikle. Anonymkode: 021c9...041 Ikke meg du spurte, men jeg la noen kort på situasjonen din. La meg gjerne få vite om det treffer:) Jeg får opp at du må ta noen valg for å kunne fortsette. Det handler om en annen person, en mann, muligens en partner, som på en eller annen måte gjør at du føler deg litt fastlåst og ute av stand til å bevege deg framover slik du vil/må for å få den her skuta på rett kjøl. Du vet veldig godt hva slags valg det er snakk om, intuisjonen din har allerede fortalt deg dette, men det er som at du ikke enda er helt klar til å handle på det. Jeg føler det kanskje handler om at du har en partner som gir deg dårlig samvittighet for å jobbe mye. Men det er nettopp mye arbeid som vil kunne gjøre at du vil lykkes. Det vil blomstre om du legger ned den innsatsen. Penger og fremgang ligger der på andre siden av det valget. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #8 Del Skrevet 19. februar Jeg kan spå at du må lære deg kritisk tenking. Anonymkode: 616ab...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke meg du spurte, men jeg la noen kort på situasjonen din. La meg gjerne få vite om det treffer:) Jeg får opp at du må ta noen valg for å kunne fortsette. Det handler om en annen person, en mann, muligens en partner, som på en eller annen måte gjør at du føler deg litt fastlåst og ute av stand til å bevege deg framover slik du vil/må for å få den her skuta på rett kjøl. Du vet veldig godt hva slags valg det er snakk om, intuisjonen din har allerede fortalt deg dette, men det er som at du ikke enda er helt klar til å handle på det. Jeg føler det kanskje handler om at du har en partner som gir deg dårlig samvittighet for å jobbe mye. Men det er nettopp mye arbeid som vil kunne gjøre at du vil lykkes. Det vil blomstre om du legger ned den innsatsen. Penger og fremgang ligger der på andre siden av det valget. Anonymkode: ac94c...dbb Vil du spå meg også? Om kjærlighet, penger og helse o.s.v... Anonymkode: 61d04...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke meg du spurte, men jeg la noen kort på situasjonen din. La meg gjerne få vite om det treffer:) Jeg får opp at du må ta noen valg for å kunne fortsette. Det handler om en annen person, en mann, muligens en partner, som på en eller annen måte gjør at du føler deg litt fastlåst og ute av stand til å bevege deg framover slik du vil/må for å få den her skuta på rett kjøl. Du vet veldig godt hva slags valg det er snakk om, intuisjonen din har allerede fortalt deg dette, men det er som at du ikke enda er helt klar til å handle på det. Jeg føler det kanskje handler om at du har en partner som gir deg dårlig samvittighet for å jobbe mye. Men det er nettopp mye arbeid som vil kunne gjøre at du vil lykkes. Det vil blomstre om du legger ned den innsatsen. Penger og fremgang ligger der på andre siden av det valget. Anonymkode: ac94c...dbb Jeg må bare presisere at om det handler om en partner, så er det ikke sikkert valget du må ta handler om å dumpe han altså. Det kan handle om å være veldig tydelig på hva du vil gjøre. Sette en grense for hva det nå enn er denne personen gjør som gjør at du føler deg låst. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil du spå meg også? Om kjærlighet, penger og helse o.s.v... Anonymkode: 61d04...5ed Kan prøve litt kort: Kjærlighet: jeg får opp at du har vært gjennom noe vondt. Situasjonen med det vonde er over, men følelsesmessig er det ubearbeida. Du ønsker noe nytt, men det du ikke har skjønt enda er at det er gjennom å virkelig kjenne alle følelsene du har og våge å stå litt stille i det at noe nytt kan skje for deg på denne fronten. Du føler kanskje stillstand, men det er noe du vil lære i den stillstanden som til slutt vil gjøre at det løsner for deg. Men da må du våge og bestemme deg for å stå stille og kjenne etter litt til. Penger: kanskje er det relatert til det vonde i kjærligheten, det føles som at du på et vis har brent deg litt økonomisk på en person som var litt for impulsiv og egoistisk. Dette gjør at du ikke våger å samarbeide med andre om det økonomiske igjen. Det har også gjort at du føler deg litt sånn uverdig på en måte. Som at du ikke fortjener gode ting. Dette blokkerer deg i sin tur fra å få penger inn i livet ditt. Helse: jeg tror du sliter litt med tanker og følelser, du er kanskje litt deprimert. Kanskje drikker du litt mye også? Du kan få det bedre ❤️ det er noe du kan lære deg som vil kunne totalt forandre på hvordan du har det her. Så rådet er å oppsøke kunnskap, bøker, artikler etc som handler om det du sliter med. Når du leter og leser så vil det dukke opp noe som vil snu ting på hodet til det bedre. Anonymkode: ac94c...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 19. februar #12 Del Skrevet 19. februar Noen som ser hva som ligger foran meg på jobb? Med familie, kjærlighet og om jeg klarer å nærme meg en av drømmene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #13 Del Skrevet 19. februar Hengebuksvinet skrev (4 minutter siden): Noen som ser hva som ligger foran meg på jobb? Med familie, kjærlighet og om jeg klarer å nærme meg en av drømmene mine? Det ble litt mange ting, så jeg fokuserte på to ting: jobb og drømmene dine. Innen jobb så står du, eller vil du stå, overfor et valg. Det handler om et slags nytt tilbud som vil kunne gi deg en bedre posisjon der du får brukt intellektet ditt. Det er muligens noe forskning eller i alle fall skriving og tenking involvert. Det føles spennende! Men du må kanskje søke fram den her muligheten litt. Som i at du må være årvåken for å få med deg den muligheten. Ang. Drømmene dine, så skriver du jo i flertall, så jeg vet ikke om det gjelder en spesifikk drøm du har. Men også her kommer det opp gode muligheter. Men det er noe som dukker opp når du jobber med dette som gjør at du ikke helt tør å satse, og det er tvilen på dine egne evner. Igjen får jeg opp dette med skriving. Jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre? Du må i alle fall beseire en indre kritiker som kommer opp når du jobber med dette. Den vil komme opp uansett, men du må liksom komme forbi det punktet der den kan stoppe deg. Klarer du det, vil det gå veldig bra med dette Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 19. februar #14 Del Skrevet 19. februar (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det ble litt mange ting, så jeg fokuserte på to ting: jobb og drømmene dine. Innen jobb så står du, eller vil du stå, overfor et valg. Det handler om et slags nytt tilbud som vil kunne gi deg en bedre posisjon der du får brukt intellektet ditt. Det er muligens noe forskning eller i alle fall skriving og tenking involvert. Det føles spennende! Men du må kanskje søke fram den her muligheten litt. Som i at du må være årvåken for å få med deg den muligheten. Ang. Drømmene dine, så skriver du jo i flertall, så jeg vet ikke om det gjelder en spesifikk drøm du har. Men også her kommer det opp gode muligheter. Men det er noe som dukker opp når du jobber med dette som gjør at du ikke helt tør å satse, og det er tvilen på dine egne evner. Igjen får jeg opp dette med skriving. Jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre? Du må i alle fall beseire en indre kritiker som kommer opp når du jobber med dette. Den vil komme opp uansett, men du må liksom komme forbi det punktet der den kan stoppe deg. Klarer du det, vil det gå veldig bra med dette Anonymkode: ac94c...dbb Tusen takk! Står i et litt vanskelig valg. Stabilitet vs nye muligheter på jobb. Har fått en mulighet, tror jeg, men det vil gi store omveltninger for flere enn meg. Og er jeg klar? Og er også usikker på om det er bra for meg å fortsette å stå i den jobben jeg har nå. Endret 19. februar av Hengebuksvinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #15 Del Skrevet 19. februar Hengebuksvinet skrev (2 minutter siden): Tusen takk! Står i et litt vanskelig valg. Stabilitet vs nye muligheter på jobb. Har fått et tilbud, men det vil gi store omveltninger for flere enn meg. Og er jeg klar? Aha, så kult! Siden du allerede har fått tilbudet så tror jeg årvåkenheten jeg skrev om heller handler om å fininnstille deg på hva du helt innerst inne vet. Jeg kan legge litt flere kort for å se noe mer om hva du bør velge:) Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #16 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kan prøve litt kort: Kjærlighet: jeg får opp at du har vært gjennom noe vondt. Situasjonen med det vonde er over, men følelsesmessig er det ubearbeida. Du ønsker noe nytt, men det du ikke har skjønt enda er at det er gjennom å virkelig kjenne alle følelsene du har og våge å stå litt stille i det at noe nytt kan skje for deg på denne fronten. Du føler kanskje stillstand, men det er noe du vil lære i den stillstanden som til slutt vil gjøre at det løsner for deg. Men da må du våge og bestemme deg for å stå stille og kjenne etter litt til. Penger: kanskje er det relatert til det vonde i kjærligheten, det føles som at du på et vis har brent deg litt økonomisk på en person som var litt for impulsiv og egoistisk. Dette gjør at du ikke våger å samarbeide med andre om det økonomiske igjen. Det har også gjort at du føler deg litt sånn uverdig på en måte. Som at du ikke fortjener gode ting. Dette blokkerer deg i sin tur fra å få penger inn i livet ditt. Helse: jeg tror du sliter litt med tanker og følelser, du er kanskje litt deprimert. Kanskje drikker du litt mye også? Du kan få det bedre ❤️ det er noe du kan lære deg som vil kunne totalt forandre på hvordan du har det her. Så rådet er å oppsøke kunnskap, bøker, artikler etc som handler om det du sliter med. Når du leter og leser så vil det dukke opp noe som vil snu ting på hodet til det bedre. Anonymkode: ac94c...dbb Takk. I kjærligheten stemmer mye. Har vært gjennom en tung tid. Men jeg føler meg fremdeles usikker. Å ting er ikke som det en gang var. Økonomi traff nok ikke helt. Helse, så tenker jeg du er inne på noe. Sliter mye med tanker og følelser, og føler meg til tider deprimert. Drikker gjør jeg ikke, bortsett fra Pepsi max da 😂 Anonymkode: 61d04...5ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #17 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan prøve litt kort: Kjærlighet: jeg får opp at du har vært gjennom noe vondt. Situasjonen med det vonde er over, men følelsesmessig er det ubearbeida. Du ønsker noe nytt, men det du ikke har skjønt enda er at det er gjennom å virkelig kjenne alle følelsene du har og våge å stå litt stille i det at noe nytt kan skje for deg på denne fronten. Du føler kanskje stillstand, men det er noe du vil lære i den stillstanden som til slutt vil gjøre at det løsner for deg. Men da må du våge og bestemme deg for å stå stille og kjenne etter litt til. Penger: kanskje er det relatert til det vonde i kjærligheten, det føles som at du på et vis har brent deg litt økonomisk på en person som var litt for impulsiv og egoistisk. Dette gjør at du ikke våger å samarbeide med andre om det økonomiske igjen. Det har også gjort at du føler deg litt sånn uverdig på en måte. Som at du ikke fortjener gode ting. Dette blokkerer deg i sin tur fra å få penger inn i livet ditt. Helse: jeg tror du sliter litt med tanker og følelser, du er kanskje litt deprimert. Kanskje drikker du litt mye også? Du kan få det bedre ❤️ det er noe du kan lære deg som vil kunne totalt forandre på hvordan du har det her. Så rådet er å oppsøke kunnskap, bøker, artikler etc som handler om det du sliter med. Når du leter og leser så vil det dukke opp noe som vil snu ting på hodet til det bedre. Anonymkode: ac94c...dbb Ser du forresten mannen min oppi dette, og fremtiden vår? Anonymkode: 61d04...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #18 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aha, så kult! Siden du allerede har fått tilbudet så tror jeg årvåkenheten jeg skrev om heller handler om å fininnstille deg på hva du helt innerst inne vet. Jeg kan legge litt flere kort for å se noe mer om hva du bør velge:) Anonymkode: ac94c...dbb Ok, litt forvirrende beskjeder for meg her, for jeg begynner å tvile på meg selv. Men egentlig tror jeg at det handler om din tvil på deg selv som jeg plukker opp. Som at du ikke helt gir deg selv lov til å følge hjertet ditt og det du egentlig vil. Som at du ikke får lov til å ønske deg å ha det som gjør deg mest glad. Jeg blir også litt sånn, ehhh, hvem er du?? Som at du er en slags stjerne. Haha… men det er kanskje noe med det du her får muligheten til å velge, at du blir litt i en slags spotlight av det. Eller at du skinner innen det du gjør. Jeg aner ikke hva som er sant her. Men du har veldig lyst til dette her, og jeg gir deg herved lov til å gå for det du faktisk har lyst til og ikke nekte deg gode ting 😌 Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #19 Del Skrevet 19. februar Hengebuksvinet skrev (14 minutter siden): Tusen takk! Står i et litt vanskelig valg. Stabilitet vs nye muligheter på jobb. Har fått et tilbud, men det vil gi store omveltninger for flere enn meg. Og er jeg klar? Oops, klarte å sitere meg selv i stedet for deg. Men det er altså et innlegg til til deg over Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 19. februar #20 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, litt forvirrende beskjeder for meg her, for jeg begynner å tvile på meg selv. Men egentlig tror jeg at det handler om din tvil på deg selv som jeg plukker opp. Som at du ikke helt gir deg selv lov til å følge hjertet ditt og det du egentlig vil. Som at du ikke får lov til å ønske deg å ha det som gjør deg mest glad. Jeg blir også litt sånn, ehhh, hvem er du?? Som at du er en slags stjerne. Haha… men det er kanskje noe med det du her får muligheten til å velge, at du blir litt i en slags spotlight av det. Eller at du skinner innen det du gjør. Jeg aner ikke hva som er sant her. Men du har veldig lyst til dette her, og jeg gir deg herved lov til å gå for det du faktisk har lyst til og ikke nekte deg gode ting 😌 Anonymkode: ac94c...dbb Tusen takk! Ha ha, jeg er en ganske ordinær lærer i bunn. Men har en ting i familiesituasjon som har stoppet meg litt de siste årene, dvs sykdom i nær familie. Men vet jo at denne personen på ingen måte ønsker å vingeklippe meg. Har ikke 100% fått tilbudet, men er ganske sikker på at jeg får det. Om jeg vil. Og trenger å gjøre noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå