AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg må bare dele dette med dere, jeg har ikke ord. Kom tilfeldig over denne brukeren på instagram og hun har laget en film i tre deler som virkelig viser hvor hjerteskjærende det kan være når man ikke klarer å bli gravid. Jeg har aldri hørt en så god beskrivelse av det spekteret av følelser man går igjennom. Anbefaler alle å se den! Husk å begynn med del en. Jeg må innrømme at jeg aldri har vært særlig fan av sosiale medier og hvordan man bretter ut hele livet sitt på internett, men jeg følte dette var noe helt annen og jeg ble personlig engasjert og følelsesmessig engasjert i denne jenta på en måte, det er litt vanskelig å forklare. Og om hun er her inne, så ønsker jeg deg og dine masse masse masse lykke til i livet, du virker som en helt nydelig person ❤️ Del 1: https://www.instagram.com/reel/C3TGfnnrOiV/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Del 2: https://www.instagram.com/reel/C3UmBkwIHYD/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Del 3: https://www.instagram.com/reel/C3XKRbGIRVy/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Anonymkode: 2a909...63b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Del Skrevet 16. februar 2024 Tårene triller her😭 Anonymkode: 4da64...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Del Skrevet 16. februar 2024 Kort sammendrag? Anonymkode: e6e49...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kort sammendrag? Anonymkode: e6e49...147 Hun har laget en film i tre deler som virkelig viser hvor hjerteskjærende det kan være når man ikke klarer å bli gravid. Bare hygglig. Anonymkode: a8ce9...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Del Skrevet 16. februar 2024 Hun har ei frisk datter fra før, og en mann. Mye mer enn mange andre. Hvorfor skal man synes synd i henne da? Anonymkode: 6a7f7...a94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Del Skrevet 16. februar 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har ei frisk datter fra før, og en mann. Mye mer enn mange andre. Hvorfor skal man synes synd i henne da? Anonymkode: 6a7f7...a94 Fordi du har empati og evner å føler med andre mennesker som har det vanskeleg. Ulike ting er vanskelig for ulike folk. Anonymkode: daa18...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hun har ei frisk datter fra før, og en mann. Mye mer enn mange andre. Hvorfor skal man synes synd i henne da? Anonymkode: 6a7f7...a94 Og hun er nå gravid naturlig igjen... Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette var spesielt hjerteskjærende. Kanskje TS er bloggeren selv som ønsker å bli kjent. Anonymkode: a43a1...bb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 16. februar 2024 #8 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og hun er nå gravid naturlig igjen... Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette var spesielt hjerteskjærende. Kanskje TS er bloggeren selv som ønsker å bli kjent. Anonymkode: a43a1...bb9 Nei, for all del. Ni spontanaborter er bare barnemat, ingen påkjenning i det hele tatt. Samme med genfeil og svangerskap utenfor livmor også, hvorfor la seg påvirke av det liksom? 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Del Skrevet 16. februar 2024 bib_84 skrev (14 minutter siden): Nei, for all del. Ni spontanaborter er bare barnemat, ingen påkjenning i det hele tatt. Samme med genfeil og svangerskap utenfor livmor også, hvorfor la seg påvirke av det liksom? 🙄 Fikk ikke med meg 9 spontanaborter, da beklager jeg! Anonymkode: a43a1...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå