AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Del Skrevet 15. februar 2024 Noen her som har tatt valget å få barn med mann nr tre eller flere? Jeg ble mor i tenner og så fikk jeg ett barn med min eks. Jeg var gift med han i 10 år. Jeg har gjennom tidene møtt flere kvinner som har barn med tre menn, eller fire. Jeg er nå i forhold med en mann som ikke har barn fra før men i senere tid har fortalt om et sterkt barneønske. Har aldri tenkt jeg kunne blitt en av de som har et så komplisert familiebilder og som har så mange nye starter i livet. Hvorfor valgte dere å starte på nytt tredje eller fjerde gangen? Møtte dere fordommer eller kritikk? Angrer dere? Ville dere gjort det igjen? Del gjerne tanker og erfaringer. Anonymkode: e6088...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #2 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg har ikke 3 barn med 3 ulike, men vil tro det har mye å si hvilket forhold du har til de ulike daddyene. Hvis det er helt kaos fra før er det kanskje best å la være. Hvis det er en form for harmoni der så ser jeg ikke problemet sånn i utgangspunktet. Anonymkode: 8d448...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke 3 barn med 3 ulike, men vil tro det har mye å si hvilket forhold du har til de ulike daddyene. Hvis det er helt kaos fra før er det kanskje best å la være. Hvis det er en form for harmoni der så ser jeg ikke problemet sånn i utgangspunktet. Anonymkode: 8d448...9ef Eldste sin far var ikke involvert til å begynne med men god kontakt i dag. Han har sine problemer så jeg er alenemor men han har kontakt. Far til minstemann som ikke er så liten lengere er det mer komplisert med. Han var veldig kontrolerende og er fortsatt sint og bitter over bruddet. Han tåler verken pappan til første eller han jeg er sammen med i dag. Anonymkode: e6088...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #4 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen her som har tatt valget å få barn med mann nr tre eller flere? Jeg ble mor i tenner og så fikk jeg ett barn med min eks. Jeg var gift med han i 10 år. Jeg har gjennom tidene møtt flere kvinner som har barn med tre menn, eller fire. Jeg er nå i forhold med en mann som ikke har barn fra før men i senere tid har fortalt om et sterkt barneønske. Har aldri tenkt jeg kunne blitt en av de som har et så komplisert familiebilder og som har så mange nye starter i livet. Hvorfor valgte dere å starte på nytt tredje eller fjerde gangen? Møtte dere fordommer eller kritikk? Angrer dere? Ville dere gjort det igjen? Del gjerne tanker og erfaringer. Anonymkode: e6088...fe5 Min mor har 5 barn med 3 forskjellige menn, min far har 7 barn med 3 forskjellige kvinner.. Er ikke noe nytt fenomen. Det blir hva man gjør det til. Mye påvirket av hvordan forhold og samarbeid man har med partene. Anonymkode: b0c3d...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eldste sin far var ikke involvert til å begynne med men god kontakt i dag. Han har sine problemer så jeg er alenemor men han har kontakt. Far til minstemann som ikke er så liten lengere er det mer komplisert med. Han var veldig kontrolerende og er fortsatt sint og bitter over bruddet. Han tåler verken pappan til første eller han jeg er sammen med i dag. Anonymkode: e6088...fe5 Høres skummelt ut... Anonymkode: 1df10...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Del Skrevet 15. februar 2024 Man må ikke få barn med alle man er sammen med. Anonymkode: 1c75d...9c0 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Del Skrevet 15. februar 2024 Ja jeg har 3, alltid sagt jeg ikke skal ha mere en 2. Første vi traff hverandre ungen, ble uplanlagt gravid ganske raskt, vi bar nok veldig ulike. Men holdt sammen i 8 år, vi prøvde det meste før vi valgte og gå hver for oss, så ikke så vondt brudd. Jeg møtte han som ble barnefar nr 2 en stund seinere. Jeg ble stormende forelsket, men vi var ikke sammen så lenge før han dumpet meg og da ventet vi vår nr 2 sammen, dette var et tøft brudd for meg og ikke noe jeg ønsket, men så lenge han ikke ville så var det jo ikke så mye jeg kunne gjøre. Dette gjorde jo at det tok lang tid for meg og komme meg opp. Jeg prøvde vel og få det til og fungere. Følte vel det to brudd bak meg med barn. Var lenge alene nesten 8-9 år. Da traff jeg min mann, jeg hadde det bra som singel og tenkte vel at jeg mulig ville treffer en mann når yngste var i slutten av tenårene. Jeg traff en barnløs mann som ønsket barn. Jeg ble jo forlatt ved forhold nr 2 og hadde nok tenkt det skulle holde. Jeg har et godt samarbeid med begge x mine, og vi har alltid gjort det beste for barna våre. Mine elste begynner og bli store og 2 er myndig. Minste er atpåklatt og søsken elsker henne, og jeg angrer ikke at jeg valgte en til. Selv om jeg tenkte maks 2 barnefedre, så skjer livet Anonymkode: 795f2...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #8 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 20.33): Man må ikke få barn med alle man er sammen med. Anonymkode: 1c75d...9c0 Haha nei enig i den, har ikke før på behov for det heller. Er barnløs mann som ønsker sitt første barn og jeg som prøver finne ut ting dette handler om da. Anonymkode: e6088...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #9 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 20.31): Høres skummelt ut... Anonymkode: 1df10...bd2 Kan du utdype? Anonymkode: e6088...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #10 Del Skrevet 20. februar 2024 Jeg er generelt imot å få barn med forskjellige fedre/mødre. Det vil alltid bli en forskjell på barna. Si feks far til alle tre barna har en inntekt lav/normal i året og er alene med disse tre barna, også har det ene barnet en mor og en stefar med god inntekt som kjøper det nyeste av det nyeste til enhver tid, tar med ungen på mange opplevelser og ferier, også har du et barn som bor hos far 24/7 fordi mor er ute av bilde og vil for de andre barna føles som «hovedbarnet» til far. Huff nei, det blir fort store forskjeller mellom barna som kan virke veldig stort og faktisk ganske ødeleggende for barn som ikke forstår hvorfor. Anonymkode: eb65d...1a8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #11 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er generelt imot å få barn med forskjellige fedre/mødre. Det vil alltid bli en forskjell på barna. Si feks far til alle tre barna har en inntekt lav/normal i året og er alene med disse tre barna, også har det ene barnet en mor og en stefar med god inntekt som kjøper det nyeste av det nyeste til enhver tid, tar med ungen på mange opplevelser og ferier, også har du et barn som bor hos far 24/7 fordi mor er ute av bilde og vil for de andre barna føles som «hovedbarnet» til far. Huff nei, det blir fort store forskjeller mellom barna som kan virke veldig stort og faktisk ganske ødeleggende for barn som ikke forstår hvorfor. Anonymkode: eb65d...1a8 Dette er en av de store tingene jeg også tenker på. Merker det allerede med at det er komplisert med at pappaene er så forskjellige. Pappan til eldste behandler begge kjempe bra mens pappaen til minste var veldig kjip mot eldstemann og det er ingen kontakt mellom de i dag. Mannen min mener han altod kommer tom å behandle alle barna som en søskenflokk og familie. Aldersforskjellen kommer til å gjøre at det er ett mindre problem. Anonymkode: e6088...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #12 Del Skrevet 20. februar 2024 Babydaddy? Anonymkode: 5614d...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #13 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Babydaddy? Anonymkode: 5614d...ae9 Haha artig ord😂 kanskje flere ville lese og dermed svare... Anonymkode: e6088...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #14 Del Skrevet 20. februar 2024 Kjenner en som har 3 barn med 3 forskjellige fedre. Ingen av fedrene er i bildet. Forstår ikke hvorfor noen vil sette seg selv i en sånn situasjon. Anonymkode: 0d553...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå