AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Del Skrevet 15. februar Jeg har en jobb nå hvor jeg bare tjener 216 kr timen. Lurer på om man får høyere lønn i butikk? Jeg har tenkt å søke jobb i butikk Anonymkode: b3e63...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Del Skrevet 15. februar Har du sjekket tariffavtalen? Der kan du selv se hvilket lønnstrinn akkurat du vil plasseres på. Anonymkode: db8ed...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Del Skrevet 15. februar "bare 216?". vær fornøyd du, jeg tjener 180 i timen Anonymkode: d99e9...93a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): "bare 216?". vær fornøyd du, jeg tjener 180 i timen Anonymkode: d99e9...93a Ok. Jeg trodde ca 250 kr timen var vanlig. Derfor jeg trodde jeg tjente lite. Anonymkode: b3e63...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Del Skrevet 15. februar Du kan ha lønn på 233 kr i timen hvis du har høyeste steg. Så har man tillegg da, får litt ekstra på kvelden feks. Og om du jobber på helligdager. Om du jobber om natten så tjener du bra (netthandel). Selv har jeg 175 i timen. Veldig kjipt. Anonymkode: 37ac8...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #6 Del Skrevet 15. februar Jeg tjente mer i utebransjen enn jeg gjør i dagligvare-bransjen nå. Jeg ligger på lønnstrinn 3 som er 174,46 i timen, pluss tillegg for ettermiddag/kveld/helg. Så 250 i timen er ganske greit betalt Anonymkode: d0857...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar Jeg ligger på trinn 6 og har 233/timen pluss UB i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #8 Del Skrevet 15. februar Jobbet i smykkebutikk type Glitter for ikke så lenge siden og startlønna lå på rundt 160 kr timen 😅 Mulig det er bedre i andre typer butikker. Grusomme arbeidsforhold også. Anonymkode: e5bcb...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar Jeg ligger på 264kr timen, jeg har fagbrev i salgsfaget og 13 års erfaring. Ligger på lønnstrinn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 15. februar #10 Del Skrevet 15. februar 233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #11 Del Skrevet 15. februar MarianneE skrev (1 time siden): Jeg ligger på trinn 6 og har 233/timen pluss UB i tillegg. Ok høres bra ut hva er UB? Anonymkode: b3e63...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ok høres bra ut hva er UB? Anonymkode: b3e63...c69 Tillegg. Men du skjønner hun ligger på trinn 6 pga. ansiennitet? Hvis du vil ha godt betalt, er det mange andre jobber du bør sjekke ut før butikkjobber. Anonymkode: fe5db...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar #13 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tillegg. Men du skjønner hun ligger på trinn 6 pga. ansiennitet? Hvis du vil ha godt betalt, er det mange andre jobber du bør sjekke ut før butikkjobber. Anonymkode: fe5db...0ba Stemmer, jeg har topp ansiennitet og har jobbet der i 9 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #14 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg tjente mer i utebransjen enn jeg gjør i dagligvare-bransjen nå. Jeg ligger på lønnstrinn 3 som er 174,46 i timen, pluss tillegg for ettermiddag/kveld/helg. Så 250 i timen er ganske greit betalt Anonymkode: d0857...3fc Det er voldsomt lavt. Skiller noen få kroner mellom de første trinnene også og må jobbe der i 6 år for å få en nogenlunde lønn. Kanskje det blir økning i årets forhandlinger Anonymkode: c70e5...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #15 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er voldsomt lavt. Skiller noen få kroner mellom de første trinnene også og må jobbe der i 6 år for å få en nogenlunde lønn. Kanskje det blir økning i årets forhandlinger Anonymkode: c70e5...f0b Ja, det er ikke så mye å rutte med, spesielt ikke når jeg var høyere lønna før jeg bytta jobb. Bytta beite uansett da. Den gode lønna i utebransjen var ikke verdt ugunstige arbeidstider, voldelige folk på fylla og stresset jeg sto oppi. Håper at lønna etterhvert vil bli bedre. Anonymkode: d0857...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #16 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 10.30): Jeg har en jobb nå hvor jeg bare tjener 216 kr timen. Lurer på om man får høyere lønn i butikk? Jeg har tenkt å søke jobb i butikk Anonymkode: b3e63...c69 Høyere? LOL. Når jeg startet i butikk uten noe ansiennitet innenfor det hadde jeg 163 kr i timen. Gikk vel opp i 170 etter prøvetiden. Slutta fordi jeg trivdes ikke med arbeid i butikk. Dårlig lønn, travelt, mye kunder som kunne være vanskelige og sure, mange arbeidsoppgaver, etc. etc. Anonymkode: c2286...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #17 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høyere? LOL. Når jeg startet i butikk uten noe ansiennitet innenfor det hadde jeg 163 kr i timen. Gikk vel opp i 170 etter prøvetiden. Slutta fordi jeg trivdes ikke med arbeid i butikk. Dårlig lønn, travelt, mye kunder som kunne være vanskelige og sure, mange arbeidsoppgaver, etc. etc. Anonymkode: c2286...052 Fikk også ingen tillegg for å jobbe på kveld. Tillegget på helg var vel 20 eller 25 kr tror jeg. Vet ikke hvordan det er nå da, men ser for meg at ikke så mye har endret seg så lønnen har vel ikke gått så drastisk opp... Anonymkode: c2286...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #18 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 11.45): Ok. Jeg trodde ca 250 kr timen var vanlig. Derfor jeg trodde jeg tjente lite. Anonymkode: b3e63...c69 Butikksjef med lang ansenitet kanskje. Jeg har 30 års ansenitet og 205 kr timen, de fleste har 169. Anonymkode: ec840...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #19 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Butikksjef med lang ansenitet kanskje. Jeg har 30 års ansenitet og 205 kr timen, de fleste har 169. Anonymkode: ec840...f52 Det er lite. Trodde ingen tjente under 200 kr timen nå til dags uansett yrke. Anonymkode: b3e63...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #20 Del Skrevet 16. februar At folk godtar slike lønninger.....da blir det slik. Alt under 300kr timen er dårlig mener jeg. Anonymkode: 89f0f...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå