AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #1 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg var veldig klar på at jeg ikke skulle ha korrigering etter stripene. Men frisøren mente at det er sååå fint, og klarte å overtale meg. Jeg synes jeg mister stripe effekten av den glansvasken de tar i til slutt for å jevne ut. Kan ikke bare frisøren høre på hvordan kunden vil ha det i stedet for å legge ord i munnen på folk? Måtte betale over 3000 og ble ikke fornøyd 😡 kanskje godt ment, men den kyniske meg mistenker at de kun gjør det for å tjene mer? Noen erfaringer? Anonymkode: 7e519...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 15. februar 2024 #2 Del Skrevet 15. februar 2024 Stoler fullt og helt på frisøren min! Vil hun korrigere, så er det en grunn til det. Har aldri blitt misfornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #3 Del Skrevet 15. februar 2024 Så du er sur på frisøren for at du lot deg overtale? Det er jo ikke hennes skyld at du lot deg overtale. Anonymkode: c9b6f...74c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 15. februar 2024 #4 Del Skrevet 15. februar 2024 Da burde du jo bare sakt nei..jeg vil ikke ha det slikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Del Skrevet 15. februar 2024 Det er pengene som rår, garantert. Synd du lot deg overtale. Enten prøve annen frisør neste gang eller bare si at du IKKE ønsker dette. Min frisør begynner alltid å mase om produkter. Selv om jeg sier jeg har det jeg trenger. Jeg bare mååååå fortelle deg om nytt produktmerke vi har tatt inn blablabla, så setter hun det foran meg på hylla mens hun lovpriser det. For at jeg skal bli fristet til å kjøpe "vidunderproduktene". Blir helt matt. Neste gang blir det hårklipp hos venninna mi. 😉 Anonymkode: e6342...661 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Del Skrevet 15. februar 2024 Kjipt, du får gi beskjed om at du ikke vil ha så mørk toner neste gang! Men de vaskes som regel fort ut, skrubb håret et par ganger med en sterk shampo så skal du se det er mye bedre Anonymkode: 96bc8...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. februar 2024 #7 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg var veldig klar på at jeg ikke skulle ha korrigering etter stripene. Men frisøren mente at det er sååå fint, og klarte å overtale meg. Jeg synes jeg mister stripe effekten av den glansvasken de tar i til slutt for å jevne ut. Kan ikke bare frisøren høre på hvordan kunden vil ha det i stedet for å legge ord i munnen på folk? Måtte betale over 3000 og ble ikke fornøyd 😡 kanskje godt ment, men den kyniske meg mistenker at de kun gjør det for å tjene mer? Noen erfaringer? Anonymkode: 7e519...d9b Selvfølgelig gjør de det for å tjene mer penger, men det var jo du som lot deg overtale og til syvende og sist sa deg enig med frisøren, så du kan jo ikke skylde på frisøren, egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Del Skrevet 15. februar 2024 Du må jo bare si nei. Selv sier jeg alltid ja, fordi frisøren min bruker en glossing som gjør at stripene virkelig popper og blir skikkelig synlige. Syns det er verdt det for å slippe to mnd med lillashampo. Anonymkode: 1c8ac...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #9 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var veldig klar på at jeg ikke skulle ha korrigering etter stripene. Men frisøren mente at det er sååå fint, og klarte å overtale meg. Jeg synes jeg mister stripe effekten av den glansvasken de tar i til slutt for å jevne ut. Kan ikke bare frisøren høre på hvordan kunden vil ha det i stedet for å legge ord i munnen på folk? Måtte betale over 3000 og ble ikke fornøyd 😡 kanskje godt ment, men den kyniske meg mistenker at de kun gjør det for å tjene mer? Noen erfaringer? Anonymkode: 7e519...d9b De fleste frisører blir jeg bare misfornøyd med. Frekke er de fleste og og de vet alltid best 🙄 man kommer inn med bilde av hvordan man vil ha håret, men de klarer hverken klippen eller fargen. Skulle ikke tro de hadde gått på skole... Anonymkode: 411be...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #10 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg var veldig klar på at jeg ikke skulle ha korrigering etter stripene. Men frisøren mente at det er sååå fint, og klarte å overtale meg. Jeg synes jeg mister stripe effekten av den glansvasken de tar i til slutt for å jevne ut. Kan ikke bare frisøren høre på hvordan kunden vil ha det i stedet for å legge ord i munnen på folk? Måtte betale over 3000 og ble ikke fornøyd 😡 kanskje godt ment, men den kyniske meg mistenker at de kun gjør det for å tjene mer? Noen erfaringer? Anonymkode: 7e519...d9b Jeg vet! Føler at de ikke hører på det, rett og slett. Sist gang jeg skulle klippe meg så pekte jeg hvilken lengde jeg ville ha, men neida det ble for kort. Greit nok det, får ikke gjort noe med det. Så sier jeg med en gang før klipp at jeg ikke vil ha det rettet ut med rettetang, så må frisøren bare ta bittelitt og når jeg da kommer hjem og steller håret mitt slik jeg pleier så blir det ikke pent. Hvorfor? Fordi hun rettet det ut da hun klipte det 😣😣😣 Anonymkode: 5b23b...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå