Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #21 Skrevet 12. februar 2006 Å du som driver og setter diagnoser på oss her inne hvordan vil du forklare følgende: Jeg fikk påvist mykoplasma og bihulebetennelse og gikk på antibiotika ikke mindre enn 6 (!!)mnd for å ta knekken på dette uten effekt. Dette er 2,5 år siden. Her før jul fikk jeg påvist reaktivert mykoplasma og akkurat de samme bihuleplagene, etter 2 kurer a 10 dager, var jeg kvitt alt i bihulene og mykoplasman var mye bedre. Denne gangen hadde jeg i motsetning til for 2,5 år siden gått på streng diett under kuren samt brukt melkesyrebakterier. Jeg opplevde for første gang på lenge at en antibiotikakur funka Jeg sier ikke at alle som mener de har candida nødvendigvis har det, men det er absolutt et reelt problem for noen..
Gjest meya84 Skrevet 12. februar 2006 #22 Skrevet 12. februar 2006 meg som skrev innlegget over..glemte å logge inn
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #23 Skrevet 13. februar 2006 jeg har sendt prøver for flere tusen kroner til usa i tillegg. ← Og ennå har det ikke begynt å ringe en bjelle?
Gjest Lupi ii. Skrevet 13. februar 2006 #24 Skrevet 13. februar 2006 Og ennå har det ikke begynt å ringe en bjelle? ← Hva snakker du om? jeg sendte prøvene dit fordi jeg hadde gått syk i et år uten at de klarte å finne ut av det. i usa har de mer peiling på akkurat dette. men samme for meg hva du tror, du må jo bare tro hva du vil
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2006 #25 Skrevet 13. februar 2006 Du med den syke moren-det var ikke deg jeg siktet til da jeg sa det ikke virket som om du visste hva du snakket om. Var en gjest over deg igjen som skrev at det var uforståelig at folk gikk på diett siden det fantes så mange medisiner å ta i stedet. Det jeg påpekte var at denne personen åpenbart ikke har fått med seg at man må kombinere diett og medisiner for å oppnå effekt!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #26 Skrevet 27. februar 2006 Å ja.. Unnskyld meg. Da er vi kanskje ikke så uenige da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå