AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #21 Skrevet 15. februar 2024 Ser inneklemt "fredag" blir nevnt i andre tråder også, mener dere fridag? De inneklemte dagene er jo ikke alltid fredager. Anonymkode: 99dbb...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #22 Skrevet 15. februar 2024 Hadde fri på inneklemte dager når jeg jobbet som produksjonsmedarbeider i industri. Fagforeningsgruppen på arbeidsplassen hadde forhandlet frem fri med lønn på inneklemte dager. Anonymkode: 218e3...a7c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #23 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser inneklemt "fredag" blir nevnt i andre tråder også, mener dere fridag? De inneklemte dagene er jo ikke alltid fredager. Anonymkode: 99dbb...cbe Som oftest fredag i forbindelse med helg. Sjelden med helgedag annenhver dag i uke, eller har du et eksempel? Kommer ikke på noen. Anonymkode: c0206...1a1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #24 Skrevet 15. februar 2024 En arbeidsplass jeg var på jobbet vi 9 timers dager og avspaserte inneklemte dager, romjul og påske. Var supert. Der jeg jobber nå kan ikke alle ta fri, så det blir ulønnet fri på førstemann til mølla hvis interessen er der. Anonymkode: a50c1...746
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #25 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser inneklemt "fredag" blir nevnt i andre tråder også, mener dere fridag? De inneklemte dagene er jo ikke alltid fredager. Anonymkode: 99dbb...cbe Nei, men de er typiske populære og ha fri for og ta langhelg. Fredagen etter kristihimmrlsfartsdag feks. I fjor var vel 18 mai en fredag. Anonymkode: a50c1...746
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #26 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser inneklemt "fredag" blir nevnt i andre tråder også, mener dere fridag? De inneklemte dagene er jo ikke alltid fredager. Anonymkode: 99dbb...cbe Hvis feks 1 eller 17 mai er på en tirsdag, vil dagen før bli inneklemt mandag. Anonymkode: a50c1...746
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #27 Skrevet 15. februar 2024 Her vi bor har ikke barna fri på inneklemte dager lenger, typisk fredag etter Kr. Himmelfart, hvis 1. mai/17. mai er på en torsdag osv. Så da er det liten vits for mor og far å ha fri på inneklemte dager, når man allikevel må få barna av gårde på skolen (får ikke dratt på hytta f. eks.). Men jeg har fleksitid og selvstendig jobb (altså at jeg er den eneste som gjør min jobb i konsernet), så hvis jeg er ajour med mine arbeidsoppgaver og føler for det, kan jeg avspasere/bruke feriedag på en inneklemt dag. Anonymkode: db94d...6c3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #28 Skrevet 15. februar 2024 57 minutter siden, AnonymBruker said: Som oftest fredag i forbindelse med helg. Sjelden med helgedag annenhver dag i uke, eller har du et eksempel? Kommer ikke på noen. Anonymkode: c0206...1a1 Hver gang 1. mai eller 17. mai havner på tirsdager. Anonymkode: 99dbb...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #29 Skrevet 15. februar 2024 Har ikke noe automatisk fri på inneklemte dager, men kan ta ut feriedag eller avspasering om jeg vil. Anonymkode: 7703c...dff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå