Julebrunost Skrevet 8. mars 2024 #61 Del Skrevet 8. mars 2024 Ichiko skrev (2 timer siden): Ja, vi får håpe det. Men nå har Vinmonopolet innført full stans i alle varer fra Israel, og det er veldig synd. Ja, det er det. Glad jeg hamstret før de begynte med det. Utrolig tåpelig, jeg har ikke ord. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 12. mars 2024 #62 Del Skrevet 12. mars 2024 Hadde bare Israel solgt litt flere produkter, produkter jeg liker å kjøpe så hadde jeg handlet alt der i fra. Kjøpte meg noe koreansk hudpleie nylig, skulle heller ha kjøpt meg en god dødehavsalt krem. Tenkte meg ikke om akkurat da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 12. mars 2024 #63 Del Skrevet 12. mars 2024 Ramona skrev (På 21.2.2024 den 22.09): Problemet til mange i denne tråden er at dere tenker Israel = jøder og Hamas= palestinere/Gaza. Samme sier de idiotene som blokkerer nødhjelp fra å komme inn i Gaza, og skriker at " det er ingen uskyldige på Gaza! Ikke engang barna!" Håpløst, hårreisende og tragisk. Menneskeheten kan bare gi opp nå. Hvor er asteroiden som drepte dinosaurene når man trenger den? 😔 Den treffer ca hvert 100 millioner år statistisk så den tror jeg du skal glemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 13. mars 2024 #64 Del Skrevet 13. mars 2024 Tråden er ryddet for avsporing, hatefulle ytringer, brudd på underforumets retningslinjer, innlegg kun bestående av lenker, hetsende ytringer og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 1. april 2024 #65 Del Skrevet 1. april 2024 Madame Butterfly skrev (På 12.3.2024 den 10.41): Hadde bare Israel solgt litt flere produkter, produkter jeg liker å kjøpe så hadde jeg handlet alt der i fra. Kjøpte meg noe koreansk hudpleie nylig, skulle heller ha kjøpt meg en god dødehavsalt krem. Tenkte meg ikke om akkurat da. Du kan jo prøve produkter fra Ahava neste gang Det er ganske bra. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulovlig verdi Skrevet 4. april 2024 #66 Del Skrevet 4. april 2024 Dette er et fint sted å handle om man ikke vil støtte folkemord: https://www.palestinabutikken.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå