Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ichiko skrev (2 timer siden):

Ja, vi får håpe det. Men nå har Vinmonopolet innført full stans i alle varer fra Israel, og det er veldig synd.

Ja, det er det. Glad jeg hamstret før de begynte med det. Utrolig tåpelig, jeg har ikke ord. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bare Israel solgt litt flere produkter, produkter jeg liker å kjøpe så hadde jeg handlet alt der i fra. 

Kjøpte meg noe koreansk hudpleie nylig, skulle heller ha kjøpt meg en god dødehavsalt krem. Tenkte meg ikke om akkurat da. 

• Liker 6
Skrevet
Ramona skrev (På 21.2.2024 den 22.09):

Problemet til mange i denne tråden er at dere tenker Israel = jøder og Hamas= palestinere/Gaza.

Samme sier de idiotene som blokkerer nødhjelp fra å komme inn i Gaza, og skriker at " det er ingen uskyldige på Gaza! Ikke engang barna!"

Håpløst, hårreisende og tragisk.

Menneskeheten kan bare gi opp nå.

Hvor er asteroiden som drepte dinosaurene når man trenger den? 

😔

Den treffer ca hvert 100 millioner år statistisk så den tror jeg du skal glemme.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, hatefulle ytringer, brudd på underforumets retningslinjer, innlegg kun bestående av lenker, hetsende ytringer og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

• 3 uker senere...
Skrevet
Madame Butterfly skrev (På 12.3.2024 den 10.41):

Hadde bare Israel solgt litt flere produkter, produkter jeg liker å kjøpe så hadde jeg handlet alt der i fra. 

Kjøpte meg noe koreansk hudpleie nylig, skulle heller ha kjøpt meg en god dødehavsalt krem. Tenkte meg ikke om akkurat da. 

Du kan jo prøve produkter fra Ahava neste gang :)  Det er ganske bra. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...