Gå til innhold

Kan man mislike sitt eget barn ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
spavalica skrev (4 timer siden):

Deres meninger ? 

Selvfølgelig kan man det.

Anonymkode: 129e0...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoia skrev (17 minutter siden):

Var du mye penere og sosial enn henne? Og så jobbet hun aldri med den sjalusien selv, fordi hun ikke fikk hjelp av noen til å jobbe med det?  Utviklingsforstyrrede har problemer med vanskelige følelser?

Kanskje begge har vært uheldig med det, at ingen av dere er psykopater?

Jeg er fem år yngre og absolutt ikke penere enn henne. Hun er vakker og veldig sjarmerende (til å begynne med). Vet ikke helt om hun har lagt merke til at jeg eksisterer. Andre mennesker finnes bare om hun trenger noe. Jeg har ingenting hun trenger.

Hun har fått masse hjelp og tilbud. Som jeg skrev, har foreldrene mine prøvd ALT av tiltak før hun ble 18 år. Var til og med i utlandet. Hun har det fint da. Det er bare alle rundt henne som blir ødelagt. Hun bryr seg lite om det, da det finnes nok av folk hun kan pløye over.

Anonymkode: aa6e8...b2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er fem år yngre og absolutt ikke penere enn henne. Hun er vakker og veldig sjarmerende (til å begynne med). Vet ikke helt om hun har lagt merke til at jeg eksisterer. Andre mennesker finnes bare om hun trenger noe. Jeg har ingenting hun trenger.

Hun har fått masse hjelp og tilbud. Som jeg skrev, har foreldrene mine prøvd ALT av tiltak før hun ble 18 år. Var til og med i utlandet. Hun har det fint da. Det er bare alle rundt henne som blir ødelagt. Hun bryr seg lite om det, da det finnes nok av folk hun kan pløye over.

Anonymkode: aa6e8...b2d

Jeg er helt konsekvent på slike greier. Jeg bryter med mennesker som ikke vil meg vel, uten å lage noe stort nummer av det. 

Skrevet

Ja bare les mammas svik.

Anonymkode: f4bcc...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...