Gå til innhold

MR av kneet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg måtte ligge på en plate og så fikk jeg en trommel ført opp rundt kneet og en beskjed om å ligge helt stille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt MR av både knee og hofter. Når jeg tok av knee så lå jeg bare med underkroppen inni maskinen, det tok en time med med(jeg tok av begge kneerne). Men med hoftene måtte jeg i tre kvarter ligge med hodet inn i maskinen, var ikke noe gøy, holdt på å få panikk og avbryte mange ganger!

Men av knee går det helt fint, eneste er vist du begynner å klø eller noe, må jo ligge helt stille :P

Gjest Jalileh
Skrevet
Har tatt MR av både knee og hofter. Når jeg tok av knee så lå jeg bare med underkroppen inni maskinen, det tok en time med med(jeg tok av begge kneerne). Men med hoftene måtte jeg i tre kvarter ligge med hodet inn i maskinen, var ikke noe gøy, holdt på å få panikk og avbryte mange ganger!

Men av knee går det helt fint, eneste er vist du begynner å klø eller noe, må jo ligge helt stille :P

Hehe, godt å høre. Er nemlig det jeg er redd for...å få panikk, men det går greit hvis det bare er benet som skal inn tror jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...