Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 På fredag skal jeg ta MR av kneet mitt. Lurer på om noen her vet om jeg må ligge inni en slik svæææær trommel som man ser på akutten da? Må hele meg inni trommelen, eller kun benet? Det virker så ekkelt....
Blackjack Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Vet ikke om hele du må inni, men det er iallefall ingenting å grue seg for! Har tatt mr mange ganger, ikke noe skummelt i det hele tatt.
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Hmm..ok. Jeg får bare satse på at det bare er benet som må inn da.
Kristian Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Må hele meg inni trommelen, eller kun benet? Det virker så ekkelt.... ← Den trommelen er ikke noe ekkel, den bare bråker mye. Også må man ligge helt stille da....
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har tatt MR av kneet mitt, og da var bare føttene inne trommelen, uansett er det ikke ekkelt, har vært inni med hele meg før så det går så bra så...
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Min sambo puttet kneet inn i en liten knemr-maskin.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Nå skal vi hive deg inn i tørketrommelen, señorita!!!!
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Nå skal vi hive deg inn i tørketrommelen, señorita!!!! ← Takk for svar folkens. Ikke redd nå lenger.
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 Min sambo puttet kneet inn i en liten knemr-maskin. ← Hvorfor?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #11 Skrevet 1. februar 2006 Altså - han ble ikke putta inni noen stor trommel - han satt i en stol og putta kneet inn i den lille maskina.
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #12 Skrevet 1. februar 2006 (endret) For å ta mr av kneet vel. ← dum jeg er Jeg trodde en knemr-maskin var en brødbakermaskin (ikke spør hvorfor). Endret 1. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #13 Skrevet 1. februar 2006 Altså - han ble ikke putta inni noen stor trommel - han satt i en stol og putta kneet inn i den lille maskina. ← Ah ok. Får nemlig litt noia hvis jeg f.eks skulle inn med hele kroppen, men da kan jeg puste lettet ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #14 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har tatt mr av kneet. Måtte ta av det ene buksebeinet og stakk det aktuelle beinet inn i mr-maskina. Måtte vel sitte slik i 20-30 min. Jeg var jo ikke klar over hva mr var, så jeg trodde jeg ble bestrålt av røntgen stråler så lenge, og fryktet jeg skulle lyse i mørket pga strålingen
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #15 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har tatt mr av kneet. Måtte ta av det ene buksebeinet og stakk det aktuelle beinet inn i mr-maskina. Måtte vel sitte slik i 20-30 min. Jeg var jo ikke klar over hva mr var, så jeg trodde jeg ble bestrålt av røntgen stråler så lenge, og fryktet jeg skulle lyse i mørket pga strålingen ← Åh.. så det er ikke stråling/røntgen nei. Nei for jeg trodde også at hele meg kom til å bli fullpakka med stråler.
mixci Skrevet 1. februar 2006 #16 Skrevet 1. februar 2006 Hm.. når jeg tok mr av kneet mitt så måtte jeg inn med hele meg Fikk noe greier over øynene og til å ha i ørene for å høre musikk :D Var veldig gøy, men kjedelig.. Tror jeg lå inni der i 20 min eller noe. Men det er alt annet enn skummelt Men nerver er bare godt å ha uansett
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #17 Skrevet 1. februar 2006 Hm.. når jeg tok mr av kneet mitt så måtte jeg inn med hele meg Fikk noe greier over øynene og til å ha i ørene for å høre musikk :D Var veldig gøy, men kjedelig.. Tror jeg lå inni der i 20 min eller noe. Men det er alt annet enn skummelt Men nerver er bare godt å ha uansett ← Ja...sant. Er jo bare et kne og en trommel.
mixci Skrevet 1. februar 2006 #18 Skrevet 1. februar 2006 Ja...sant. Er jo bare et kne og en trommel. ← Hehe Det går så fint så skal du se Du må fortelle om den opplevelsen uansett
Gjest Jalileh Skrevet 1. februar 2006 #19 Skrevet 1. februar 2006 Hehe Det går så fint så skal du se Du må fortelle om den opplevelsen uansett ← I will.
LarsLarsere Skrevet 1. februar 2006 #20 Skrevet 1. februar 2006 På fredag skal jeg ta MR av kneet mitt. Lurer på om noen her vet om jeg må ligge inni en slik svæææær trommel som man ser på akutten da? Må hele meg inni trommelen, eller kun benet? Det virker så ekkelt.... ← Har også tatt mr av knærne. Jeg husker ingenting av det,ikke om det var trommel eller noe som helst. Så det er helt smertefritt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå