Gå til innhold

MR av kneet

Fremhevede innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

På fredag skal jeg ta MR av kneet mitt.

Lurer på om noen her vet om jeg må ligge inni en slik svæææær trommel som man ser på akutten da? :sjenert:

Må hele meg inni trommelen, eller kun benet?

Det virker så ekkelt.... :redd:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om hele du må inni, men det er iallefall ingenting å grue seg for!

Har tatt mr mange ganger, ikke noe skummelt i det hele tatt.

Gjest Jalileh
Skrevet

Hmm..ok. Jeg får bare satse på at det bare er benet som må inn da. :)

Skrevet

Den trommelen er ikke noe ekkel, den bare bråker mye. Også må man ligge helt stille da....

Skrevet

Jeg har tatt MR av kneet mitt, og da var bare føttene inne trommelen, uansett er det ikke ekkelt, har vært inni med hele meg før så det går så bra så... :)

Skrevet

Min sambo puttet kneet inn i en liten knemr-maskin.

Skrevet

Nå skal vi hive deg inn i tørketrommelen, señorita!!!!

Gjest Jalileh
Skrevet
Nå skal vi hive deg inn i tørketrommelen, señorita!!!!

:ler:

Takk for svar folkens. Ikke redd nå lenger. :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Min sambo puttet kneet inn i en liten knemr-maskin.

:overrasket::hoho:

Hvorfor?

Skrevet

Altså - han ble ikke putta inni noen stor trommel - han satt i en stol og putta kneet inn i den lille maskina.

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)
For å ta mr av kneet vel. :ler:

dum jeg er :hoho:

Jeg trodde en knemr-maskin var en brødbakermaskin (ikke spør hvorfor). :sjenert:

Endret av Seniorita_
Gjest Jalileh
Skrevet
Altså - han ble ikke putta inni noen stor trommel - han satt i en stol og putta kneet inn i den lille maskina.

Ah ok. Får nemlig litt noia hvis jeg f.eks skulle inn med hele kroppen, men da kan jeg puste lettet ut. :)

Skrevet

Jeg har tatt mr av kneet. Måtte ta av det ene buksebeinet og stakk det aktuelle beinet inn i mr-maskina. Måtte vel sitte slik i 20-30 min. Jeg var jo ikke klar over hva mr var, så jeg trodde jeg ble bestrålt av røntgen stråler så lenge, og fryktet jeg skulle lyse i mørket pga strålingen :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg har tatt mr av kneet. Måtte ta av det ene buksebeinet og stakk det aktuelle beinet inn i mr-maskina. Måtte vel sitte slik i 20-30 min. Jeg var jo ikke klar over hva mr var, så jeg trodde jeg ble bestrålt av røntgen stråler så lenge, og fryktet jeg skulle lyse i mørket pga strålingen :ler:

Åh.. så det er ikke stråling/røntgen nei. Nei for jeg trodde også at hele meg kom til å bli fullpakka med stråler. :forvirret:

:)

Skrevet

Hm.. når jeg tok mr av kneet mitt så måtte jeg inn med hele meg ;) Fikk noe greier over øynene og til å ha i ørene for å høre musikk :D Var veldig gøy, men kjedelig.. Tror jeg lå inni der i 20 min eller noe. Men det er alt annet enn skummelt :) Men nerver er bare godt å ha uansett :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Hm.. når jeg tok mr av kneet mitt så måtte jeg inn med hele meg ;) Fikk noe greier over øynene og til å ha i ørene for å høre musikk :D Var veldig gøy, men kjedelig.. Tror jeg lå inni der i 20 min eller noe. Men det er alt annet enn skummelt :) Men nerver er bare godt å ha uansett :)

Ja...sant. Er jo bare et kne og en trommel. :sjenert::)

Skrevet
Ja...sant. Er jo bare et kne og en trommel.  :sjenert:  :)

Hehe :) Det går så fint så skal du se :) Du må fortelle om den opplevelsen uansett ;)

Gjest Jalileh
Skrevet
Hehe :) Det går så fint så skal du se :) Du må fortelle om den opplevelsen uansett ;)

I will. :)

Skrevet
På fredag skal jeg ta MR av kneet mitt.

Lurer på om noen her vet om jeg må ligge inni en slik svæææær trommel som man ser på akutten da?  :sjenert:

Har også tatt mr av knærne. Jeg husker ingenting av det,ikke om det var trommel eller noe som helst. Så det er helt smertefritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...