Kll Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Hei! Sikkert noen som har spurt om dette før men. Jeg hadde max positiv eggløsningstest i går kl 16. I dag kl 08 hadde jeg like sterk positiv. Da jeg tok den første testen tenkte jeg at eggløsning kom til å være i dag , men nå ble jeg usikker. Noen som vet ?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Ta en til i ettermiddag. Kan skje i kveld eller i morgen. Helt vanlig med flere max positive tester før EL skjer Anonymkode: 420ff...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar Det tar jo litt tid før hormonene går ned igjen, og det er ikke det som indikerer om EL har vært. Den eneste måten å være 100% sikker på EL er ultralyd eller progesteronblodprøve. Jeg får EL ca 12 timer etter at teststreken er sterkere enn kontrollstreken, selv om de kan være vedvarende sterk en stund. Jeg vet det fordi jeg får EL-smerter og sterk stigning i progesteron bare 2 dager etter EL. Anonymkode: 55855...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå