Gå til innhold

Telefon som tapper seg for strøm over natten

haarklype

Anbefalte innlegg

Hei! Har de to siste dagene opplevd at min iPhone 11 plutselig har begynt å tømme seg for strøm Ila natten. Har 60% når jeg legger den fra meg klokken 12 og under 20% npr jeg står opp rundt 06. Har ingen apper åpne, Bluetooth er av, og lysstryrke skrudd helt ned. Min søster sliter også med batteriet, den tømmer seg om natten den også.telefonen er drøyt 1 år gammel

flere som har opplevd samme nå nylig? Kan det evt være den nyeste opdateringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haarklype skrev (56 minutter siden):

Hei! Har de to siste dagene opplevd at min iPhone 11 plutselig har begynt å tømme seg for strøm Ila natten. Har 60% når jeg legger den fra meg klokken 12 og under 20% npr jeg står opp rundt 06. Har ingen apper åpne, Bluetooth er av, og lysstryrke skrudd helt ned. Min søster sliter også med batteriet, den tømmer seg om natten den også.telefonen er drøyt 1 år gammel

Hva er batteritiltanden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haarklype skrev (1 time siden):

Det er to ting du må sjekke.

Det ene er batteritilstanden som @jabx og sier. Det andre er hva som bruker batteri siden forrige lading.

Begge deler finner du under innstillinger og batteri.

Hvilken iOS versjon er du på og når kjøpte du telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som har tatt strøm når telefonen har vært avskrudd og tilstanden til batteriet er bra. Har nyeste iOS versjon 17.3.1 

legger til at batteriet tapper seg kun når telefonen ikke brukes. Når jeg er på den går batteriet ned som normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...