Catnip Skrevet 12. februar #1 Del Skrevet 12. februar Jeg er forkjølet med rennende og kløende nese, litt slapp og medtatt, men ikke syk. Masse menssmerter, selv om mensen ikke skal komme før om 14 dager. Egentlig vil jeg bare ligge på sofaen i kveld, men det har vært besøk og bursdagsfeiring i helga og mye mat og kaker. Har ikke trent siden torsdag, da hadde jeg en løpetur som var helt forferdelig tung (var sikkert denne forkjølelsen som lurte). Så KG, kan ikke dere hjelpe meg å komme meg avgårde? Egentlig står det mellom å gå en tur i en times tid (blir ikke løping i dag) eller dra på treningssenteret og kjøre noen tunge løft i 30-40 min. Håper å få til en litt lengre løpetur i morgen hvis formen er bedre. Hva ville dere trent om dere var forkjøla og følte dere slapp og treig? 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Jeg orker ikke hard styrketrening om jeg har rennende nese. Jeg trener eventuelt litt hjemme da. Jeg setter absolutt ikke pris på om andre dukker opp på treningssentret i slik form heller... Har man rennende nese, og er sliten og medtatt så er man syk, og bør holde seg unna treningssenteret. Anonymkode: acd26...ceb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar Du trener ikke når du er forkjølet og slapp. Det er du vel klar over?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #4 Del Skrevet 12. februar Lytt til kroppen din. Du er ikke i form. Den vil hvile. Gå deg en rolig tur om du på død og liv må trimme. Anonymkode: 9b15b...60a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5 Del Skrevet 12. februar Ingenting. Du kan ta avspenningsøvelser hjemme om du ikke klarer en rolig kveld. Anonymkode: cef8e...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 12. februar #6 Del Skrevet 12. februar Ikke tren når du er syk. Det er i tillegg skikkelig dårlig stil å smitte resten av medlemmene på senteret... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #7 Del Skrevet 12. februar Jeg ville tatt styrke. Svette det ut! Anonymkode: 6f2db...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 13. februar Forfatter #8 Del Skrevet 13. februar Hah! Det blei en times tur med litt tempo. Kjentes bra da jeg var ute og gikk, men fikk feber da jeg skulle legge meg 😅 den er borte nå, men den joggeturen jeg planla i dag, utgår. Skjønner allerede at denne treningsuka blir noe amputert, og må vel akseptere det 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #9 Del Skrevet 14. februar Helt idiotisk bare å vurdere å dra på treningssenteret når man er syk, slapp og snørrete. Det er ikke alle andre medlemmers feil at du har spist for mye i helga, du trenger ikke å gå inn for å smitte dem også! Anonymkode: 66be9...b2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #10 Del Skrevet 14. februar Catnip skrev (På 12.2.2024 den 19.52): Jeg er forkjølet med rennende og kløende nese, litt slapp og medtatt, men ikke syk. Masse menssmerter, selv om mensen ikke skal komme før om 14 dager. Egentlig vil jeg bare ligge på sofaen i kveld, men det har vært besøk og bursdagsfeiring i helga og mye mat og kaker. Har ikke trent siden torsdag, da hadde jeg en løpetur som var helt forferdelig tung (var sikkert denne forkjølelsen som lurte). Så KG, kan ikke dere hjelpe meg å komme meg avgårde? Egentlig står det mellom å gå en tur i en times tid (blir ikke løping i dag) eller dra på treningssenteret og kjøre noen tunge løft i 30-40 min. Håper å få til en litt lengre løpetur i morgen hvis formen er bedre. Hva ville dere trent om dere var forkjøla og følte dere slapp og treig? 🙌 Når jeg er forkjølet små syk så følger jeg planen min, men korrigere volumet litt ned, kjøret typ 75% av opprinnelig volum og typ 80% av opprinnelig intensitet. Anonymkode: 17452...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 14. februar Forfatter #11 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt idiotisk bare å vurdere å dra på treningssenteret når man er syk, slapp og snørrete. Det er ikke alle andre medlemmers feil at du har spist for mye i helga, du trenger ikke å gå inn for å smitte dem også! Anonymkode: 66be9...b2f Skal komme hjem til deg og snørre i senga di, si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #12 Del Skrevet 14. februar Catnip skrev (På 12.2.2024 den 19.52): Hva ville dere trent om dere var forkjøla og følte dere slapp og treig? Runke/fingremuskelen. Anonymkode: 2ad8a...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå