AnonymBruker Skrevet 14. februar #21 Del Skrevet 14. februar Her fant vi aldri ut hvorfor det ikke gikk, men jeg hadde svært stabil eggløsning i alle fall. Ble gravid på første ivf-forsøk, er i uke 14 nå. Det virker helt grusomt å bli gravid gjentatte ganger, men oppleve aborter igjen og igjen. Anonymkode: 50f6d...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #22 Del Skrevet 14. februar Har to barn nå, men var ufrivillig barnløs i 10 år, så tillater meg å svare likevel. Jeg har hatt regelmessig menstrasjon, helt fine blodprøver, og ellers ingen ytre faktorer som er mulig å påvise, inkludert genetisk testing i utlandet og likevel ble jeg ikke gravid. I det hele tatt har jeg sjeldent kommet så langt som til innsett en gang fordi eggene mine ikke har utviklet seg godt nok. Alder har nok heller ikke vært en faktor da jeg var 24-25 da vi startet prøving, Så noen er rett og slett uforklarlig barnløse. 🤷🏻♀️ Mannen er fertil, det har vi fått bekreftet ved at 3/3 donoregg som vi har hentet ut lot seg befrukte og ble til fine blastocyster. To av de er i dag barna mine, den siste ligger fortsatt på frys. Anonymkode: 624ac...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå