Gå til innhold

Hater du eksen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her. Jeg hater ikke noen av eksene mine jeg heller. Selv ikke h*n som var utro. Jeg kan aldri tilgi h*n som gir helt blanke i barnet vårt da dette har fått store utfordringer for barnet. Men hate, får jeg meg ikke til.

Kanskje det er derfor det ikke er meg h*n skriver så varmt om på FB 😆

Anonymkode: 1fabf...0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater ingen av mine ekser. Flotte fyrer begge to. Av og til så fungerer bare ikke forhold livet ut likevel. 

Anonymkode: 8f78f...586

Skrevet

Nei. Har da ikke Borderline eller andre lidelser er i hodet.

Anonymkode: 67d7e...52b

Skrevet
8 minutter siden, Trolltunge said:

Nei jeg hater ingen. Det virker fryktelig energikrevende og negativt. Jeg har to ekser jeg helst ikke ønsker å møte på, og ene av dem var jeg også i lang tid så redd for å møte på at det begrenset livet mitt veldig, men jeg hater dem ikke. Jeg bare håper jeg er ferdig med å måtte forholde meg til dem, og så er de liksom bare erfaringer jeg dessverre måtte gjennom. Samt heldigvis kom meg gjennom og bort fra. 

Om man hater noen, blir ikke det som å aldri virkelig kommer seg videre? Jeg antar at et hat må ta plass i folk, og folk jeg ikke liker eller ønsker i livet vil jeg heller ikke gi plass i meg. Jeg vil heller være ferdig med at slike har plass i mitt liv. 

Jeg tenker ikke på eksen i det daglige, men nå som spørsmålet kom opp og jeg kjente etter, så tenkte jeg at ja, jeg tror faktisk jeg hater han. Men det har ikke noen plass i livet mitt, er mange år siden og jeg har det godt.

Skrevet (endret)

Å bruke ordet hat er veldig så sterkt. Jeg hater ingen av mine ekser. Barnefar vil alltid bety noe. Han er far til det kjæreste som jeg har. 

Endret av Eloise12345
Skrevet

2 av de ja 

Psykopater

De 2 andre nei😊

Anonymkode: 95019...ca1

Skrevet

Nei hater ikke han. Men vi er ikke venner på sosiale medier. 

Anonymkode: 1ef8d...d6b

Skrevet

Nei jeg hater dem ikke, det var et stygt og vondt brudd med han ene, det tok lang tid og stable seg på beina igjen. Men forsatt så hater jeg han ikke. 

Anonymkode: 31930...b6d

Skrevet
Gliffy skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker ikke på eksen i det daglige, men nå som spørsmålet kom opp og jeg kjente etter, så tenkte jeg at ja, jeg tror faktisk jeg hater han. Men det har ikke noen plass i livet mitt, er mange år siden og jeg har det godt.

Tror ikke jeg har evnen til å hate egentlig. Jeg burde jo sikkert gjort det. Det er bare blankt liksom. Om jeg føler noe er det et vagt ubehag, og så glede/lettelse over at jeg ikke er DER lenger. 

Godt å høre! ❤️ Hver gang noen har påstått at de hater noen har jeg opplevd det som at de legger mye energi og tanker i det. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Trolltunge said:

Tror ikke jeg har evnen til å hate egentlig. Jeg burde jo sikkert gjort det. Det er bare blankt liksom. Om jeg føler noe er det et vagt ubehag, og så glede/lettelse over at jeg ikke er DER lenger. 

Godt å høre! ❤️ Hver gang noen har påstått at de hater noen har jeg opplevd det som at de legger mye energi og tanker i det. 

Jeg er enig at det høres ut som om de legger mye energi og tanker i det. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet

Har ulike følelser. Hater bare en av dem. De andre er jeg likegyldig til, har nær glemt, blir irritert av å huske osv. Har ingen ekser som er ett godt minne, men jeg bråker ikke med noen av dem. Eneste som kan forvente seg ubehageligheter er han jeg hater. Men er ikke som om jeg oppsøker han, tenker på han, langt mindre bruker av tiden min til å skrive om han på face. Men ett møte vil bli lite hyggelig for han.

Anonymkode: 9eab2...5c6

Skrevet

Hater ham ikke. Flott mann, som jeg unner alt godt i livet. Vi samarbeider godt om vårt felles barn og hjelper hverandre når det trengs. Vi er begge etablert på nytt og lever gode liv.

Anonymkode: a2e91...f1c

Skrevet

Hater ikke eksene,men har heller ingen kontakt med noen av de. Ikke stalker jeg de i sosiale medier heller. Ønsker de alt godt,men vil heller ikke oppsøke de,eller er jeg interessert i noe venneforhold.

Holder på de gode minnene. Luker ut det som var dårlig,og lever godt videre med det. 

Skrevet

Har hatet ham, nå prøver jeg å unngå ham. Skriver ikke om han på some, tror ikke det er en normal ting å gjøre. 

Anonymkode: dd7bf...61a

Skrevet

Nei, jeg hater ikke eksen min, men må innrømme at jeg misliker han. Det er fordi han gjør seg så utrolig vanskelig i samarbeidet om barna våre. Hans mønster er å be om noe, jeg sier stort sett ja, så vil han plutselig noe annet, jeg prøver å si at «vi ble jo enige», men da skal det krangles og diskuteres i det uendelige. Om jeg gir meg hver gang, finner han noe nytt å krangle om. Det er utmattende og gjør at jeg ikke klarer å like han. 

Anonymkode: 771a6...ff2

Skrevet

Ja i aller høyeste grad, men jeg tenker ikke over det i hverdagen 

Anonymkode: 2241f...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...