Gå til innhold

Hater du eksen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

...Uansett hva denne personen har gjort så har dette ingenting på FB å gjøre.

Ikke bare av hensyn til kontaktene dine, men barna selv. På et punkt vil de både se og høre om det.

Sorry, men måtte bare få sagt det.

Anonymkode: 1fabf...0d0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å svare på overskriften. Nei jeg hater ingen av mine ekser. Har heldigvis evnen til å ikke bære nag eller bli bitter. Ønsker bare alt godt for alle 🥰

Anonymkode: b4d80...925

Skrevet

Nei. Jeg er likegyldig til mine ekser. 

Skrevet

Jeg gjorde det en stund, men nå driter jeg i henne.

Anonymkode: 3837d...67a

Skrevet

Jeg hater ikke eksen min, men misliker han til tider siden han er narsissist. Men er stort sett likegyldig til han. Jeg skriver ikke om han på Facebook nei. 

Anonymkode: 599cd...601

Skrevet

Nei, men ikke like stolt av alle.

Anonymkode: d1660...85f

Skrevet

Å ja. Ham var grusom mot meg. Blokkert i alle sosiale medier. 

Anonymkode: abb2d...6fd

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Far til barna liker jeg ikke, men barna mine tror det motsatte. For jeg ønsker virkelig at han skal ha best mulig forhold til barna sine, og da er jeg og positiv og hyggelig mot han.

Anonymkode: d9dc9...5e1

Skrevet

Hatet han i en god stund, etter at det kom frem at han er pedofil. Det var en av tingene som gjorde at det ble slutt. 

Anonymkode: c8318...826

Skrevet

Den ene eksen min kjenner jeg hat mot, men ville uansett ikke ha bretta ut om det på Facebook.

Skrevet

Nei. Fine menn jeg håper lever gode liv. 

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: ac651...913

Skrevet

Nei, jeg gjorde det i mange år, fordi han misbrukte barnet vårt seksuelt. Men hat går kun utover meg selv, han merker jo ingenting av det, så jeg jobbet beinhardt med meg selv for å bli kvitt hatet. Jeg kommer aldri til å like han, og jeg klarer heller ikke å være likegyldig til han, men jeg hater ikke lengre. Jeg blir fortsatt sint når jeg tenker på hva han har gjort og hva han har ødelagt i og for barnet vårt. Slipper heldigvis å ha noe som helst med han da.

Ville selvfølgelig aldri lagt ut om dette på Facebook.

Anonymkode: cf6f5...3aa

• Hjerte 1
Skrevet

Ene misliker jeg veldig fordi jeg ble behandlet horribelt og bruddet var stygt. Men nå er det tre år siden og blitt mer likegyldig, men samt har ikke positive tanker akkurat om vedkommende.   

Anonymkode: 75f9e...63a

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg er veldig glad i min ekskone. Og ønsker henne kun det beste:)

• Hjerte 1
Skrevet

Nei. Jeg har et veldig godt forhold til begge min exer. Flotte menn, begge to. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg gjorde det i mange år, fordi han misbrukte barnet vårt seksuelt. Men hat går kun utover meg selv, han merker jo ingenting av det, så jeg jobbet beinhardt med meg selv for å bli kvitt hatet. Jeg kommer aldri til å like han, og jeg klarer heller ikke å være likegyldig til han, men jeg hater ikke lengre. Jeg blir fortsatt sint når jeg tenker på hva han har gjort og hva han har ødelagt i og for barnet vårt. Slipper heldigvis å ha noe som helst med han da.

Ville selvfølgelig aldri lagt ut om dette på Facebook.

Anonymkode: cf6f5...3aa

Herregud, så forferdelig 🧡

• Hjerte 1
Skrevet

Nei jeg hater ingen. Det virker fryktelig energikrevende og negativt. Jeg har to ekser jeg helst ikke ønsker å møte på, og ene av dem var jeg også i lang tid så redd for å møte på at det begrenset livet mitt veldig, men jeg hater dem ikke. Jeg bare håper jeg er ferdig med å måtte forholde meg til dem, og så er de liksom bare erfaringer jeg dessverre måtte gjennom. Samt heldigvis kom meg gjennom og bort fra. 

Om man hater noen, blir ikke det som å aldri virkelig kommer seg videre? Jeg antar at et hat må ta plass i folk, og folk jeg ikke liker eller ønsker i livet vil jeg heller ikke gi plass i meg. Jeg vil heller være ferdig med at slike har plass i mitt liv. 

• Hjerte 1
Skrevet

Min eks sitter fengslet for drapsforsøk på barna og meg.

jeg hater ham ikke. Hat er en følelse jeg ikke orker å kjenne på. Det koster meg for mye å hate noen. 

jeg hater han ikke, jeg er derimot likegyldig. Jeg tenker ikke på ham.

Anonymkode: 68c00...345

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hater eksene mine for hvor mye de har ødelagt meg. Men hadde såklart aldri lagt ut noe om det på Facebook. 

Anonymkode: b63db...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...