Gå til innhold

Diffuse plager

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Også tisset orange oljeflekker

smerter i rygg/bekken

utslett på bryst, ansikt, rygg. Både kløende og sviende

mer eller mindre konstant trykk under ribbein

gjentakende sopp i underliv. Svie som kommer og går i underliv samt hovner opp.. 

utmattelse 

Er du sikker på at de "orange oljeflekkene" kommer fra urin og ikke lekker fra endetarmen? Fett-diarè kan arte seg som lekking av olje, noe som igjen kan komme av problemer med galleblære og lever. Alt det jeg har merket med "bold", kan også stamme fra galle og lever. (og lekkasje kan endre miljøet i underlivet ditt)

Har selv hatt gallesteinsanfall, og det er j@vlig vondt. Får også diarè, kolikk og smerter når gallegangene er betente, og føler meg generelt svak da. 

Anonymkode: 935f2...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men ifht. Underlivsplagene, så har jeg lurt litt på om det kan være kronisk soppinfeksjon. Da svien/kløen/hevelsen kommer og. Går i løpet av syklusen min. Har ikke den typiske utfloden til alle tider, men den komme innimellom. Har behandlet for sopp et par ganger. Men kanskje jeg skulle hatt en langvarig kur. At soppen kanskje er mer på utsiden enn innsiden. Men vil ikke begynne å behandle meg selv..

Anonymkode: e8418...a4b

Om du har en soppinfeksjon som ikke gir seg, så kan det hende du har smittet partneren din med den, og at hver gang du tar en kur og blir frisk, så smitter han deg igjen. Dette skjedde med en venninne av meg og samboeren hennes. Hun kunne ikke forstå hvorfor hun hele tiden fikk nye soppinfeksjoner, før fastlegen kom på at samboeren hennes også burde testes….

Anonymkode: 1bfea...5d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du sikker på at de "orange oljeflekkene" kommer fra urin og ikke lekker fra endetarmen? Fett-diarè kan arte seg som lekking av olje, noe som igjen kan komme av problemer med galleblære og lever. Alt det jeg har merket med "bold", kan også stamme fra galle og lever. (og lekkasje kan endre miljøet i underlivet ditt)

Har selv hatt gallesteinsanfall, og det er j@vlig vondt. Får også diarè, kolikk og smerter når gallegangene er betente, og føler meg generelt svak da. 

Anonymkode: 935f2...cbd

Har vært på ultralyd med indre organer. Går ut fra de hadde sett om det var noe problemer der. Leverprøvene er og fine. Ganske sikker på at det kom fra urinveiene. Men dette har kun skjedd en gang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Om du har en soppinfeksjon som ikke gir seg, så kan det hende du har smittet partneren din med den, og at hver gang du tar en kur og blir frisk, så smitter han deg igjen. Dette skjedde med en venninne av meg og samboeren hennes. Hun kunne ikke forstå hvorfor hun hele tiden fikk nye soppinfeksjoner, før fastlegen kom på at samboeren hennes også burde testes….

Anonymkode: 1bfea...5d2

Har tenkt tanken. Mer er usikker på om det er sopp ettersom at det i hovedsak er utsiden av underlivet som kjennes sårt. Har ikke noe problemer med innsiden. Smører med aco soothing cream hver dag.

Skrevet

Tråden er gjenåpnet og tittel på tråden er endret. 

Perelandra, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...