Gå til innhold

LesMills shapes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Treningssenteret mitt skal begynne med en ny time som heter les mills shapes. Det står at det er en styrkebasert økt og at den passer spesielt godt for gen z. 

Har noen erfaring med denne timen? Betyr det at gamliser ikke har noe der å gjøre? 

Anonymkode: 9990f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ut i fra informasjonen fra nettsiden til LesMilles skal dette være en blanding av pilates, barre, og yoga. Spesielt pilates er veldig trendy om dagen, bl.a. på tiktok, så jeg tenker det er derfor de skriver at den passer godt for gen z. I alle yoga og pilates-timene jeg har vært med på (jeg trener på sats) har det vært en god blanding av aldre - ikke vær redd for å melde deg på en sånn time hvis du synes at det virker spennende! 😊

Anonymkode: feeae...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en, vi hadde en LesMills trainer hos oss som hadde en time med oss. Den er veldig tilpasningsvennlig, du kan komme den gjennom den uansett nivå tenker jeg, de skal vise alternativer. Så du kan alltid ta det ned til det enkleste alternativet kan du si. Jeg synes den var fin jeg, kan bli sterk der altså! Alt fra ditt eget nivå. Så kjør på! Du kan jo også si til instruktøren at du gjerne vil ha alternativer, de skal uansett gi deg det, men kjekt å si da. ☺️

Anonymkode: 81615...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 13.56):

Du kan jo også si til instruktøren at du gjerne vil ha alternativer, de skal uansett gi deg det, men kjekt å si da. ☺️

Jeg er ikke så bekymret for at jeg ikke vil klare det, men for at jeg er for gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke så bekymret for at jeg ikke vil klare det, men for at jeg er for gammel. 

Vi hadde folk i alle aldre på vår i hvert fall. Fra 18 til en som er 78. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 0.56):

Vi hadde folk i alle aldre på vår i hvert fall. Fra 18 til en som er 78. 

Hm. Hvorfor skriver de da på timebeskribelsen at timen er spesielt for gen z? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hm. Hvorfor skriver de da på timebeskribelsen at timen er spesielt for gen z? 

Har det noe å si? Hvis du lar det begrense deg må du jo bare det. Men det har jo ingen betydning. Les om det på lesmills siden istedet, står ikke det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har det noe å si? Hvis du lar det begrense deg må du jo bare det. Men det har jo ingen betydning. Les om det på lesmills siden istedet, står ikke det der. 

Så rart. Senteret mitt skriver i beskrivelsen at timen er laget for gen z som trener styrke i studio og har merket den «tik tok trend». Og de som jobber på senteret understreket at timen ikke var for «gamle kjerringer». 

Er timen for alle altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/1/2024 at 9:19 PM, AnonymBruker said:

Så rart. Senteret mitt skriver i beskrivelsen at timen er laget for gen z som trener styrke i studio og har merket den «tik tok trend». Og de som jobber på senteret understreket at timen ikke var for «gamle kjerringer». 

Er timen for alle altså?

Hos oss har den altså allerede begynt og vi har alle aldre på den. Inkludert endel av de som er på bodybalance etterpå og der er gjennomsnittsalder ganske høy. Hvorfor er du så opphengt i hva senteret sier istedet for å bare teste den ut selv? 
Les mills konseptet som helhet ble jo utviklet for å være bla skadeavvergende og trygt for alle (en av de var lege). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For et merkelig senter som driver med aldersdiskriminering både på reklamen for timer og av personalet på senteret. 

Jeg ville gitt en lang faen i det, og møtt opp på timen. Du betaler for å benytte deg av tilbudet. Synes også det er en uting at mitt senter har en lang rekke timer på dagtid som bare er for "god voksne", hva betyr nå egentlig det? Burde være uansett hvem som tok først. Eneste jeg synes er greit er babytimer for småbarnsmødre og fedre, og yoga for menn (det er snakk om 1 time i uka). 

Anonymkode: 603fa...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...