AnonymBruker Skrevet 6. april #41 Del Skrevet 6. april Vegetarianere trenge så absolutt ikke spise sunnere. Kjente en som levde på franskbrød med syltetøy og skillingsboller Anonymkode: de92d...e58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 6. april #42 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 0.24): Kan noen forklare meg: B12 tilskudd: opptas ikke dette dårligere i kroppen enn hvis man får B12 gjennom kjøtt/fisk? Hvis barn ikke liker bønner, linser etc: Hvor får man protein fra da? Egg og melk? Hvis barnet er veganer, hvor får barnet protein fra da hvis ikke liker bønner, linser, tofu? Er ikke alle soyaprodukter ultraprossessert? Er ikke det i så fall ekkelt å spise? Kan mage/tarm bli avvent med å spise kjøtt/fisk slik at man blir dårlig av å spise det? Mao, kan veganere og vegetarianere gå «tilbake» til å spise kjøtt/fisk? Hva med barn? Anonymkode: f3f95...a20 Jeg lurer hvite bønner inn i nesten alt. Pastasaus, pannekaker, ketchup, ja alt. Bare blende det og gjemme det. Egg kan snikes inn i smoothies (rå egg er ikke farlig). Linser er det eneste barnet mitt spiser, men da kun i tomatsuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 14. april #43 Del Skrevet 14. april Ryddet for brudd på opphavsrett og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå